Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joihinkin kampaamoihin voi vaan mennä ilman ajanvarausta?

Vierailija
30.01.2018 |

Oon aina tottunu varaamaan ajan etukäteen, nyt uudella paikkakunnalla löysin yhden kampaamon, jonka sivuilla lukee että "aikaa ei voi, eikä tarvitse varata, vaan voit tulla paikan päälle milloin sinulle sopii". Kehtaako sinne siis vaan marssia sisään?

Miten tuollanen ajan varaamattomuus onnistuu, kun sillä kampaajallahan voi olla menossa vaikka jokin pitkäkestoinen hiusten värjäys operaatio ja asiakkaita lappaa yhtenään sisään, niin siinäkö sitä sitten ootellaan kaikki omaa vuoroaan?

Toinen kysymys on se, että tietääkö mistään etukäteen, onko kampaamo sellainen, jossa on vain yksi työntekijä eli yrittäjä itse, vai sellainen, jossa häärää monta työntekijää? Minä kun tykkään käydä sellaisessa kampaamossa, jossa vain yksi ihminen, kuin että olisi monta työntekijää ja paljon asiakkaita tuoleillaan istumassa samaan aikaan kuin minäkin.

Oon ehkä hieman erakkoluonne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitettu miehille  luultavimmin.

Vierailija
2/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia pitäisi kaikkien kampaamoiden ja partureiden olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi paikkakunta Helsinki tai Espoo?

Vierailija
4/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on paljon tyhjiä aikoja. Harvoin värin saa varaamatta, mutta leikkaus ei vie kauan.

Vierailija
5/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarkoitettu naisille ja miehille. Kun kotisivuilla on kuvia naisten hiusten värjäyksistäkin.

AP

Vierailija
6/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uusi paikkakunta Helsinki tai Espoo?

Ei ole lähelläkään

AP

Vierailija
7/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että tuollaisessa paikassa on useampi työntekijä. En tiedä miten toimisi, jos siellä tosiaan olisi vain yksi työntekijä paikalla, ja ihmisiä ramppaisi sisään..

Vierailija
8/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako marssia sisään? Onpa ongelmat. Uskaltaako mennä kampaajalle.

Vierailija
9/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on hyviä kun voi mennä kampaajalle ex-tempore. Viimeksi olin ostoksilla ja ajattelin, että voisi hiuksia vähän leikata. Ei tarvinnut odotta kuin 10 minuuttia, niin pääsin sisään. 

Vierailija
10/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
11/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovesta.

Vierailija
12/12 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon välillä saanut extempore päähäni että haluan kampaajalle, ja yleensä myös värin. Aina olen ajan saanut ja ihan hyvistä paikoista. Näissä tosin on useampi työntekijä. Pk-seudulla asun. Sopii mulle oikein hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi