Miehen tyynyn alta löytyi timanttisormus - aikooko mies kosia??
Olen odottanut kosintaa ja hihkun innosta jos mies aikoo kosia minua. Timanttisormus oli paikoillaan rasiassa, joten tuskin on kenenkään toisen naisen, eihän?? Kosiiko mies? En voi kysyä mieheltä, koska en halua pilata yllätyskosintaa....
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eikö vihkisormukseksi yleensä osteta kalliimpi timanttisormus, ja kihlasormukseksi sellainen yksinkertaisempi?
Mulla on kihlasormus kalliimpi ja isompi. Vihkisormus on kapea timanttisormus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö tuota kysyt? Mitä luulet, aikooko mun mies syödä tänään lihapullia vai eilisiä tähteitä?
Riippuu kai vähän laittaako rouva niitä lihapullia vai ei..
Mieheni on vege joten se ei syö lihaa....
No vaihda sitten miestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vihkisormukseksi yleensä osteta kalliimpi timanttisormus, ja kihlasormukseksi sellainen yksinkertaisempi?
Ei. Minulla on kihlasormus ihan näyttävä valkokultainen timanttisormus ja kihlasormus on ohut ja sileä valkokultainen rinkula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minulla on kihlasormus ihan näyttävä valkokultainen timanttisormus ja kihlasormus on ohut ja sileä valkokultainen rinkula.
Niin montako niitä kihlasormuksia on sun sormessa??
Kosiipa hyvinkin. Ollaan puhuttu asiasta ja luvattiin, että mennään naimisiin kunhan mies saa homssun vanhan akkansa heivattua. Aloitathan jo pakkaamisen ja vie se mauton olkkarin matto sitten mukanasi!
t. Pirre niistä parin vuoden takaisista pikkujouluista
Hih hih, aloittaja! Kasva aikuiseksi.
Kosinnan yhteydessä miehen kannattaa aina pyytää nimi avioehtopaperiin. Siinä sovitaan, että mikä on miehen, on miehen ja mikä on vaimon,on yhteistä.
Hirvee hinku on naimisiin ja parhaassa tapauksessa menee muutama vuosi ja muija on täällä itkemässä kuspäätä miestään ja ero tulee. Näin nykyään.
Mies sai sen sormuksen poikakaveriltaan Antoniolta. Menivät kihloihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses.
Oletko kateellinen vai miksi et voi onnitella?
Vierailija kirjoitti:
Hirvee hinku on naimisiin ja parhaassa tapauksessa menee muutama vuosi ja muija on täällä itkemässä kuspäätä miestään ja ero tulee. Näin nykyään.
Olemme seurustelleet jo 2 kk mikä on pitkä aika suhteessa. Hih!
Ne on valmiina.