Miehen tyynyn alta löytyi timanttisormus - aikooko mies kosia??
Olen odottanut kosintaa ja hihkun innosta jos mies aikoo kosia minua. Timanttisormus oli paikoillaan rasiassa, joten tuskin on kenenkään toisen naisen, eihän?? Kosiiko mies? En voi kysyä mieheltä, koska en halua pilata yllätyskosintaa....
Kommentit (32)
Ei aio. Se tsekkaa, koska tajuat vaihtaa lakanat. Koru on llut siellä tyynyn alla jo 3 kk.
Täältäkö tuota kysyt? Mitä luulet, aikooko mun mies syödä tänään lihapullia vai eilisiä tähteitä?
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö tuota kysyt? Mitä luulet, aikooko mun mies syödä tänään lihapullia vai eilisiä tähteitä?
Riippuu kai vähän laittaako rouva niitä lihapullia vai ei..
Odottaa, millon seuraavaksi annat pyytämättä, vapaaehtoiseksi suuseksiä. Seuraavana aamuna varmaan voit odottaa kosintaa.
Mä luulen että se on unohtunut miehen nykyiseltä hoidolta sinne.
luultavasti mies nainut jotain horatsua ja tämä riisunut vihkisormuksensa sormesta, mutta unohtanut sen miehesi tyynyn alle.
Enpä usko. Miksi niin luulet? Ainakin omituisessa paikassa sitä jemmaa.
Jos katsot tarkemmin niin se ei ole sormus, vaan timantilla koristeltu Prince Albert lävistyskoru, jota miehesi käyttää "poikien reissuillaan".
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan AV raati tietää paremmin joten kysyn täältä. Ystävät juoruavat heti miehelle jos kysyn niiltä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vege joten se ei syö lihaa....
Vaihda pokkana lakanat ja kato sen ilmettä, kun sanot, et laitoit pesukoneen pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Ei aio. Se tsekkaa, koska tajuat vaihtaa lakanat. Koru on llut siellä tyynyn alla jo 3 kk.
En huomannut sormusta eilen joten on jäänyt aamulla tyynyn alle.... Jännittää kosiiko se! Hih!
Mitä ihmettä? Laita sormees (vaikka nimettömään jos haluat) ja sano että löytäjä saa pitää.
Eikö vihkisormukseksi yleensä osteta kalliimpi timanttisormus, ja kihlasormukseksi sellainen yksinkertaisempi?
1 iso timantti keskellä ja 2 pienempää molemmilla reunoilla? Valkokultaa? Sisällä lukee päivämäärä 15.7.2016? Siinä tapauksessa se jäi minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vege joten se ei syö lihaa....
Minäkin olen vege, mutta syön lihaa. Miten lihattomuus kuuluisi vegetativismiin?
T.Kakarot
Vierailija kirjoitti:
1 iso timantti keskellä ja 2 pienempää molemmilla reunoilla? Valkokultaa? Sisällä lukee päivämäärä 15.7.2016? Siinä tapauksessa se jäi minulta.
Sormuksessa ei ole kaiverruksia joten se ei ole sinun! Miksi pidät toista miestä eikö oma kultasi riitä?? Minulla on vahva tunne että mies aikoo kosia. Hih!
Pyysin miestäsi säilyttämään sitä piilossa pari päivää. Se on ns. kuumaa kamaa ja minua pidetään silmällä.
T: Arska
Voi jösses.