Poika 14 v menossa viikonlopuksi Assemblyyn.
Kertokaas minulle tietämättömälle vähän tapahtumasta. Onko omat lapsenne olleet? Onko ollut hyvä juttu?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia kertoja olin itse pentuna. Jos oli saanut salakuljetettua viinansa järkkäreiden ohi, niin saattoi päihtyä. Järkkäreinä toimi silloin eräs näistä mopokerhoista, jätkät otti juomat haltuun ja biletti vapaalla.
Ei tullut nukuttua koko viikonloppuna ja rietasteluakin tapahtui.
Että semmoisia muistoja. Kattelin telkkarista sitten loput.
Siis onko tuolla naisia vai homoillaanko siellä?
Mä olin naisena siellä viiden tyttökaverin kanssa, eikä oltu ainoita. Outoja käsityksiä ihmisillä, joita sitten jaellaan mielellään totuutena.
5 tyttöä ei vielä tee sukupuolijakaumasta tasaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia kertoja olin itse pentuna. Jos oli saanut salakuljetettua viinansa järkkäreiden ohi, niin saattoi päihtyä. Järkkäreinä toimi silloin eräs näistä mopokerhoista, jätkät otti juomat haltuun ja biletti vapaalla.
Ei tullut nukuttua koko viikonloppuna ja rietasteluakin tapahtui.
Että semmoisia muistoja. Kattelin telkkarista sitten loput.
Siis onko tuolla naisia vai homoillaanko siellä?
Mä olin naisena siellä viiden tyttökaverin kanssa, eikä oltu ainoita. Outoja käsityksiä ihmisillä, joita sitten jaellaan mielellään totuutena.
5 tyttöä ei vielä tee sukupuolijakaumasta tasaista.
5 tyttöä jotka ovat hakemassa siellä huomioita gamergurl paita päällä.
Täällä nuoren aito kokemus siitä, mitä se oli n. 17 vuotta sitten IT-alan ollessa kuumimmillaan:
Meillä poika vietiin sinne kavereineen ensimmäisen kerran jo aika pienenä, ehkä 12-v. Silloin lähti mukaan vielä pöytäkone :D Siellä siis pelataan, on kilpailuja ym. kivaa. Uskomattoman hieno tapahtuma nuorille jotka harrastaa tietokonetta. Oma poika oli niin kiinnostunut alasta, että valmistui sittemmin yliopistosta tietojenkäsittelytieteestä. Ainoa että siellä ei oikein nukuttu ja syötiin vähän mitä sattui.... Mutta uusia tuttavuuksia tuli ihan aikuisuuteen saakka.
Heteroita ne enimmäkseen ovat. Naiset ei silti kiinnosta niin paljon kuin koodaaminen/pelaaminen. Ja jos kiinnostaa, niin ainahan voi ohjelmoida peliin naishahmon.