HIIVATULEHDUS VAI?
Hei. Olen 19 vuotias tyttö ja minusta tuntuu että ensimmäistä kertaa elämässäni hiivatulehdus iski. Alkoi siis ensin lievällä kutinalla vaginassa, jota tietenkin säikähdin ja kun katselin peilistä niin oli kokkareista valkovuotoa kiinnittynyt seinämiin. Nyt eilen ja tänään, kutina on ollut aivan sietämätöntä ja välillä on ollut pakko vähän hieroa housujen läpi että kutina lievittyisi. Kirvely/polttelu tuntuu kans hieman sietämättömältä, ja kun pissalla yrittää käydä niin kirvelee. Kuitenkin minua pelottaa voiko olla jotain muuta, koska tässä 2viikon sisällä on ollut uusi seksikumppani. Olen myös aloittanut noin kk sitten uudet e-pillerit, eli voisko sitten niitten syystä hiivatulehdus puhjeta.... Tänään kävin apteekissa ostamassa hiivatulehduksen ehkäsypillerin, ja olen yrittänyt jogurtilla lieventää kutinaa. Haluaisinkin vain kuulla teidän kokemuksia ja ajatuksia, tää alkaa olla jo niin sietämätöntä että ihan itkettää... Lisäksi, emätin on todella hellä eikä kärsis edes pissalla käynnin jälkeen pyyhkiä...
Kommentit (2)
Olen tässä kuussa vasta käynyt lukemattomilla gyne käynneillä kun tein abortin, että kovin mielelläni en sinne taas menisi :(
Lääkäriin....