Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos telkkarista näkyy jotakin ällöttävää, en hetkeen koske telkkariin!
30.01.2018 |
Onko normaalia?
En pysty silloin koskemaan telkkariin tai digiboksiin, esim. pyyhkimään pölyjä niistä. Enkä laittamaan dvd:tä alla olevaan DVD-soittimeen.
Jos pyyhin pölyt, niin sen jälkeen pesen kädet kunnolla..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikäs siellä on nyt niin ällöttävää? Miksi yleensä katsot katsot ällöttäviä ohjelmia?
Kai sä nyt osaat lukea? Voit jopa valita ITSE haluamasi ohjelmat.