Jos olet kyllästynyt miehiin, voisitko ajatella suhdetta naisen kanssa? Tai toisinpäin?
Kommentit (46)
En suhdetta, mutta voisin kyllä mielellään asua naisen kanssa.
n37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa yleistä kuinka neljänkympin korvilla naiset tajuavat että eivät ehkä olekaan heteroita. :)
70-luvun lapsia. Myöhäisherännäisyys - ja ihan ymmärrettävästi.
Kuulostaa enemmänkin trendiltä. Miehet on nähty ja lapset on väännetty, nyt halutaan jotain uutta ja kokeillaan naista, kun se on paljon hyväksytympää kuin ennen.
Naapurin homo miestä käyn joskus kännissä panemassa kun ei naista iskettyä eikä maksulliseen ole joka viikko varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa yleistä kuinka neljänkympin korvilla naiset tajuavat että eivät ehkä olekaan heteroita. :)
Kuulostaa enemmänkin trendiltä. Miehet on nähty ja lapset on väännetty, nyt halutaan jotain uutta ja kokeillaan naista, kun se on paljon hyväksytympää kuin ennen.
Oletko sitä mieltä, että umpihetero pystyy seksuaaliseen kontaktiin saman sukupuolen kanssa ihan vaan muodin vuoksi? Koska se on trendikästä?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Olen hetero. Ällöttäisi olla suhteessa naisen kanssa. Ja tämä on henkilökohtainen tunne. En vastusta homoja enkä lesboja, ihan ok. En ole kyllästynyt miehiin eikä ole huonoja kokemuksia. Olen parisuhteessa, mutta jos tulisi ero tai puoliso kuolisi, niin todennäköisesti olisin yksin. En jaksaisi parisuhteita. Siitäkin huolimatta, ettei ole huonoja kokemuksia. En vaan haluaisi opetella toisen tapoja.
Minulla sama. Ei vain ole taipumuksia homouteen. Jos nainen lähentelisi, tuntisin kauhua.
Mulla sama, rakastuin naiseen mutta hän olikin vaan kokeilunhaluinen hetero ja leikki tunteillani.
Nyt en halua parisuhdetta enää kenenkään kanssa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Olen hetero. Ällöttäisi olla suhteessa naisen kanssa. Ja tämä on henkilökohtainen tunne. En vastusta homoja enkä lesboja, ihan ok. En ole kyllästynyt miehiin eikä ole huonoja kokemuksia. Olen parisuhteessa, mutta jos tulisi ero tai puoliso kuolisi, niin todennäköisesti olisin yksin. En jaksaisi parisuhteita. Siitäkin huolimatta, ettei ole huonoja kokemuksia. En vaan haluaisi opetella toisen tapoja.
Minulla sama. Ei vain ole taipumuksia homouteen. Jos nainen lähentelisi, tuntisin kauhua.
miksi kauhua? miksei se olisi sama kuin joku mies iskisi ja et olisi kiinnostunut? miksi KAUHUA
Sellaista ei ole olemassakaan kuin umpihetero!!!!
Ihminen joka muuta väittää, pelkää ja yrittää kätkeä osan itsestään, jokaisessa ihmisessä on vähän bi-seksuaalia, mutta moni haluaa tämän kieltää, koska se kuvottaa jopa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitä mieltä, että umpihetero pystyy seksuaaliseen kontaktiin saman sukupuolen kanssa ihan vaan muodin vuoksi? Koska se on trendikästä?
Olen umpihetero, enkä todellakaan pystyisi seksuaaliseen kontaktiin saman sukupuolen kanssa. En edes muodin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole olemassakaan kuin umpihetero!!!!
Ihminen joka muuta väittää, pelkää ja yrittää kätkeä osan itsestään, jokaisessa ihmisessä on vähän bi-seksuaalia, mutta moni haluaa tämän kieltää, koska se kuvottaa jopa itseään.
Aivan samaa mieltä! Sillä erotuksella, että en usko sen olevan kuvotusta, vaan pelkoa.
Lue tarkemmin, mainitsin sekä pelon että kuvotuksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai biologiaa
No ei KAIKKIEN kuulukaan pystyä suhteeseen kumman vaan kanssa, näin se on!
Mutta on monia jotka tajuaa pystyvänsä vasta aikuisella iällä. Itselläni ainakin tuo miesten seksikeskeisyys vaikutti, naisen kanssa on lämmintä yhdessäoloa ja läheisyyttä aivan eri tavalla!
Minä uskon, että nämä umpiheterouden huutelijat ovat nuoria, heillä on vielä kapea katsanto elämään ja seksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
No ei KAIKKIEN kuulukaan pystyä suhteeseen kumman vaan kanssa, näin se on!
Mutta on monia jotka tajuaa pystyvänsä vasta aikuisella iällä. Itselläni ainakin tuo miesten seksikeskeisyys vaikutti, naisen kanssa on lämmintä yhdessäoloa ja läheisyyttä aivan eri tavalla!
Minulla ei siis kokemuksia naisista (ainakaan vielä) mutta miesten seksikeskeisyys on kyllästyttänyt minut täysin ja sen lisäksi harva heistä on osannut tyyydyttää minut seksuaalisesti, minulla kun koko homma lähtee niin vahvasti pääkopassa ja tyhmä mies ei kiihota.
Olen parikymppisenä kyllä ihastunut jopa romanttisesti naiseen, mutta se ei ollut seksuaalista. En koe naisia seksuaalisesti kiinnostavina. Tietenkin tiedän mistä he varmaan tykkäisivät, koska itsekin olen nainen, mutta en saisi siitä itse mitään seksuaalista nautintoa. Vähän kuin hieronta.
En tiedä miten voi kyllästyä miehiin, kun he ovat kaikki erilaisia.
Minä tunsin miesten kanssa henkistä tyhjyyttä. Sen lisäksi en ulkoisesti kiihottunut heistä - vaan naisista.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppisenä kyllä ihastunut jopa romanttisesti naiseen, mutta se ei ollut seksuaalista. En koe naisia seksuaalisesti kiinnostavina. Tietenkin tiedän mistä he varmaan tykkäisivät, koska itsekin olen nainen, mutta en saisi siitä itse mitään seksuaalista nautintoa. Vähän kuin hieronta.
En tiedä miten voi kyllästyä miehiin, kun he ovat kaikki erilaisia.
Olen siis N50, ja kaikenlaista on tullut kokeiltua muuten seksissä. Tämä vain ei anna mulle mitään.