Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin/hellyyttävin ruokajuttusi? (esim. kaakaon juominen)

Vierailija
29.01.2018 |

Minulla ne ovat voileipäkeksit tavallisella juustolla :) Juon maitoa niiden kanssa, vaikken yleensä sitä juo.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on perunaruokaa ja kastiketta, esim perunoita ja nakkikastiketta, muussaan ne haarukalla lautasella sellaiseksi vauvanmössöksi. Monesti laitan sekaan vielä hieman puolukkahilloa makua antamaan. Ihana mössö! Nam!🤗

Vierailija
22/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttävä? Ei noin voi sanoa omista tekemisistään. "Oi olenpas nyt suloinen hihihi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä on perunaruokaa ja kastiketta, esim perunoita ja nakkikastiketta, muussaan ne haarukalla lautasella sellaiseksi vauvanmössöksi. Monesti laitan sekaan vielä hieman puolukkahilloa makua antamaan. Ihana mössö! Nam!🤗

Ja teen tätä vieläkin, vaikka oon kohta 36 vuotias. 😂

Vierailija
24/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Jos syön yksin perunoita ja kastiketta, tilsin haarukalla perunat ihan pieniksi ja sekoitan ne kastikkeen kanssa yhdeksi mömmöksi. Jos on muita paikalla, en kehtaa tehdä näin. (Olen 43-vuotias nainen.) 

Sinäkin. 😁 Siis mäkin teen just näin, mutta uskallan tehdä näin myös muiden perheenjäsenten läsnäollessa. Ihan vieraiden seurassa en ehkä ihan kehtaisi.

T: se kohta 36 vuotias.

Vierailija
25/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajan noloin juttu on ruokaillessa alapeukuttaminen.

Meidän lapsi näyttää aina peukulla joko ylöspäin tai alaspäin sen mukaan että onko ruoka hänestä hyvän makuista vai ei. Ja puolivälipeukku tarkoittaa, että menettelee, ei herkkua, mutta menettelee. 😁

Vierailija
26/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzaleivät: ranskanleivän päälle ketsuppia, pizzamaustetta ja juustosiivu ja sitten hetkeksi mikroon.

Mun mies syö näitä myös :D.

Vierailija
27/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syön yksin perunoita ja kastiketta, tilsin haarukalla perunat ihan pieniksi ja sekoitan ne kastikkeen kanssa yhdeksi mömmöksi. Jos on muita paikalla, en kehtaa tehdä näin. (Olen 43-vuotias nainen.) 

Sinäkin. 😁 Siis mäkin teen just näin, mutta uskallan tehdä näin myös muiden perheenjäsenten läsnäollessa. Ihan vieraiden seurassa en ehkä ihan kehtaisi.

Sama täällä :).

Vierailija
28/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön aina joskus hilloa suoraa purkista.

Mä syön aina tätä Lidlin suklaalevitettä suoraan purkista. Nam, kuin suklaakonvehtia söisi. 😋

https://www.google.fi/search?q=lidl+suklaalevite&rlz=1C9BKJA_enFI689FI6…:

Vierailija
29/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo :D Ja jos on nakkikastiketta niin tosiaankin sitä puolukkahilloa myös sekaan! :D (Teen näitä kastikkeita usein yksin ollessani jotta saan tehdä tuota sörsseliä ;D) 

Vierailija
30/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iso roteva mies juo pillimehuja. Jotenkin hassua, ryystää mehua pienellä pillillä pienestä purkista. 🤗

Vierailija
31/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoviipaleelle yrttisuolaa ja kääritään se kurkkuviipaleen tai puolikkaan kirsikkatomaatin ympärille. Ei tää kyllä musta kovin outo ole mutta poikaystävän mielestä on :D

Vierailija
32/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat! Täälläkin yksi mössääjä, Nainen 45 v :)

Teem myös mikrossa leipiä joissa hemapaa, kasa mausteita ja juustoa ja lämmitys. Odotan että jäähtyvät koska ovat kylminä parhaita. Mikropizzankin syön kylmänä.

Vierailija
33/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö lapsen vanukkaan aina joskus, ja onhan se aika hellyttävää, vaikka vähän ihmetyttää miten voi olla noin itsekäs ja typerä. Aikuinen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ;D

Vierailija
34/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies syö lapsen vanukkaan aina joskus, ja onhan se aika hellyttävää, vaikka vähän ihmetyttää miten voi olla noin itsekäs ja typerä. Aikuinen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ;D

Hei, sun mies on sitten kuuluisa! Hänestä on tehty laulukin:

Vierailija
35/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula-vanukkaat ! 

Vierailija
36/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA! Oon 34v 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan