Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin/hellyyttävin ruokajuttusi? (esim. kaakaon juominen)

Vierailija
29.01.2018 |

Minulla ne ovat voileipäkeksit tavallisella juustolla :) Juon maitoa niiden kanssa, vaikken yleensä sitä juo.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken jos aamulla huomaan että kahvi on loppu. Silloin saatan kaivaa roskiksesta käytetyt kahvinporot.

Vierailija
2/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jääkaappikylmästä grillimakkarasta sinapilla. Lämmitettynä se on pahaa.

Vierailija
4/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiin ajellessa syön aina paketillisen nakkeja.

Vierailija
5/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin asiaa apteekkiin, jotta voisin samalla ostaa sitä niiden salmiakkia

Vierailija
6/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkärin päälle juustoa ja maustetta ja mikrotan niin kauan että juusto melkein palaa kiinni. Ihanan rasvaista ja rapeaa jos tekee mieli jotain suolaista ja rasvaista naposteltavaa 😊

Vierailija
7/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nuorena nostelemaan painoja. Bodaus lehdessä oli jonkun satunnaisen bodarin ruokaohjelma jota aloin noudattamaan. Siihen sisältyi 15 grammaa rusinoita aamupalalla. 

Kirjoitin ohjeen ylös väärin ja söin 150grammaa rusinoita aamupalalla joka aiheutti minulle parin viikon mitttaisen ripulin kunnes itse ymmärsin tehneeni virheen.

Vierailija
8/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaleivät: ranskanleivän päälle ketsuppia, pizzamaustetta ja juustosiivu ja sitten hetkeksi mikroon.

Vierailija
9/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yksin ollessani voileivästä aina ensin reunat ja sitten nakerran leipää niin, että siitä tulee aina pienempi ympyrä, lopuksi teen siitä vielä kuun sirpin ennen kuin syön loppuun. 

Vierailija
10/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaa kuoriessa pitää saada koko kuori pysymään yhtena nauhana, jos onnistuu kuorimaan koko omenan ilman, että kuorinaura katkeaa, "pääsee amerikkaan".

Vierailija
11/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleitä ja juustoa. Ahhh.

Vierailija
12/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaakaon makuisen Yacky-makupalan (ruskea purkki) aina tarkasti niin, että vanukas irtoaa siististi purkin reunoista ja purkki jää puhtaaksi.

Vierailija
13/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaista lempiruokaani ovat lapsuuden synttäreiltä tutut cocktailtikut. Teen perusyhdistelmiä nakeista, juustosta, lihapullista ja viinirypäleistä ja syön niitä yksin. Oikeastaan yksinään niitä on aika turhaa edes laittaa tikkuihin, mutta teen silti niin.

Vierailija
14/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön yksin perunoita ja kastiketta, tilsin haarukalla perunat ihan pieniksi ja sekoitan ne kastikkeen kanssa yhdeksi mömmöksi. Jos on muita paikalla, en kehtaa tehdä näin. (Olen 43-vuotias nainen.) 

Vierailija
15/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajan noloin juttu on ruokaillessa alapeukuttaminen.

Vierailija
16/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Jos syön yksin perunoita ja kastiketta, tilsin haarukalla perunat ihan pieniksi ja sekoitan ne kastikkeen kanssa yhdeksi mömmöksi. Jos on muita paikalla, en kehtaa tehdä näin. (Olen 43-vuotias nainen.) 

Onneksi et tee muiden nähden :D Mun mies tekee tuollaista vauvanmössöä ja mua ällöttää ja ärsyttää ihan kympillä.

Vierailija
17/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina joskus hilloa suoraa purkista.

Vierailija
18/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaakaon juomisessa olisi jotain hellyyttävää tai noloa? Ihan tavisjuoma.

Vierailija
19/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön muuten terveellisesti, mutta rakastan nutellaa. Voisin laittaa sitä melkein mihin vaan. Ah ajattelinkin syödä pari korppua johon pistän sitä kahvin kanssa

Vierailija
20/36 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kaakaon makuisen Yacky-makupalan (ruskea purkki) aina tarkasti niin, että vanukas irtoaa siististi purkin reunoista ja purkki jää puhtaaksi.

Mä leikin lapsena, että se vanukas oli leikkauspöydällä oleva potilas. Jokainen lusikallinen oli aina eri sisäelin :D Ei musta tullut silti kirurgia (harmi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi