Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä-18 ja puutarha

Vierailija
29.01.2018 |

Onko täällä viherpeukaloita? Onko teillä jo suunnitelmissa mitä kesäsi tulee pihoille/parvekkeille?

Itse tässä juuri aloin miettimään, kun pitäisi kohta jo siemenet kylvää. Mietin vain, että mikäköhän on paras kirsikkatomaatti laatu? Etsinässä olisi makea.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän aikaan taimet tosiaan tarvitsevat lisävalaistusta, ei riitä vielä ulkovalo vaikka olisivat valoisimmalla ikkunalla. Lisäksi taimettumisen jälkeen huonelämpö (yli +22) on taimille turhan lämmintä ja niistä kasvaa näin lämpimässä liian honteloita

Olen kovasti miettinyt sellaisen kasvilampun ostoa mutta arveluttaa miten paljon se vaikuttaa sähkön hintaan? Puhutaanko yli vai alle paristakympistä? Osaatko sanoa (tai vastaavasti joku muu!)

Kasvilamppu itsessään maksaa sen 10-30€, mutta nykyään useimmat ovat ledejä, eli sähköä eivät kuluta lähes ollenkaan. Esim. Ikeästä ja ClasOhlsonista saa edullisesti ihan hyviä kasviledejä. 

Ihan oikeasti? No herranjestas, mähän oon ihan jäljessä kaikista näistä uusista keksinnöistä! Muistan kun aikoinaan sitä kasvilamppua aluksi mietin, niin sanottiin että vaikuttaa sähkölaskuun merkittäväksi. Mutta jos se ei tarkoita kun parin euron nousua per kuukausi, niin sittenhän mun pitää ihan hankkia mokoma! Kiitos kovasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi