Onko kukaan lähettänyt koskaan julkkikselle jotain fanilahjaa? Ovatko reagoineet jotenkin?
Tekisi mieli kauheasti antaa yhdelle ulkomaalaiselle julkkiselle yksi Suomeen liittyvä juttu mutta miten on... En haluaisi mitään julkista kiitosta nyt ainakaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseinen ihminen osoittanut jotain kiinnostusta Suomea kohtaan vai ihan muuten vaanko ajattelit antaa nimenomaan Suomi-teemaisen lahjan?
Ei ole Suomi-teemainen vaan Suomeen liittyvä juttu mikä liittyy taas yksi yhteen sen kanssa miksi kyseinen henkilö on julkisuudessa. Älä turhaa tartu tuohon koska se ei liity kysymykseen vaan oli tarkoitus tiedustella muiden kokemuksia lahjoista.
Miksi arvelet että henkilölle pitäisi antaa sellainen lahja, joka on "Suomeen liittyvä juttu mikä liittyy taas yksi yhteen sen kanssa miksi kyseinen henkilö on julkisuudessa"?
No ihan kiitokseksi työstään mitä on tehnyt minun viihdyttämiseksi. Miksi sä nyt tartut koko ajan tähän lahjan laatuun? Pointti oli se että kiittääkö jossain saakeli fanisivullaan nimeltä mainiten enkä saa tuota tietoa ikinä pois netistä vai yksityisesti vaiko mitenkään. Millaisia kokemuksia muilla lahjoja lähettäneillä on.
Korkeintaan saat jonkun yleisluontoisen kiitosviestin, jota kyseisen julkkiksen avustaja ryhmäpostittaa mailiosoitteensa antaneille lahjojen lähettäjille. Todennäköisesti lahjaasi ei reagoida mitenkään. Se että tämä julkkis kiittäisi sinua nimeltä mainiten julkisesti, on minusta niin utopistinen skenaario, ettei sellaista takuulla tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseinen ihminen osoittanut jotain kiinnostusta Suomea kohtaan vai ihan muuten vaanko ajattelit antaa nimenomaan Suomi-teemaisen lahjan?
Ei ole Suomi-teemainen vaan Suomeen liittyvä juttu mikä liittyy taas yksi yhteen sen kanssa miksi kyseinen henkilö on julkisuudessa. Älä turhaa tartu tuohon koska se ei liity kysymykseen vaan oli tarkoitus tiedustella muiden kokemuksia lahjoista.
Miksi arvelet että henkilölle pitäisi antaa sellainen lahja, joka on "Suomeen liittyvä juttu mikä liittyy taas yksi yhteen sen kanssa miksi kyseinen henkilö on julkisuudessa"?
No ihan kiitokseksi työstään mitä on tehnyt minun viihdyttämiseksi. Miksi sä nyt tartut koko ajan tähän lahjan laatuun? Pointti oli se että kiittääkö jossain saakeli fanisivullaan nimeltä mainiten enkä saa tuota tietoa ikinä pois netistä vai yksityisesti vaiko mitenkään. Millaisia kokemuksia muilla lahjoja lähettäneillä on.
Ei varmaan kannata sitten lähettää sitä lahjaa, koska riski todellakin on, että voi kiittää jossain saakeli fanisivullaan. Jos sitä pelkäät ja hermot on jo valmiiksi kireällä, niin parempi ettet lähesty muita ihmisiä, joiden kysymyksiä ja reagointia et voi kontrolloida.
Ai sä olit näitä vastaajia joiden mielestä ap on aina syypää, oli kysymys ja tarkoitus mikä hyvänsä etkä itse millään tasolla alkanut vaahdota asian vierestä. Selvä.
Ai sä olet sellainen ap joka tahtoo kontrolloida koko ketjun sisällön ja suuttuu tyhjästä. En kyllä suyosittele että lähestyt ketään ihmistä, varsinkaan millään suomiteemalla, tai joudutaan taas tuntemaan myötähäpeää siitä millaisia huonosti käyttäytyviä äksyilijöitä tästä maasta sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan julkkis on kyseessä ap ja luuletko että hän saa paljon yhteydenottoja? Olen kyllä lähettänyt Pikku-G:lle piirustuksen lapsena. Joku tuotantoyhtiön täti varmasti laittoi piirustuksen silppuriin ja lähetti vastalahjaksi nimmarikortin. Ei tullut julkista kiitosta. 😂
Kohdeyleisö ei ainakaan ole suuren suuri, en osaa muuten sanoa suosiosta. Pienen tv-kanavan pienen tosi-tv-ohjelman tähdestä kyse. Kuvitelkaa vaikka joku tuollainen Vaarallisen valtatien pelastajat tai vastaava :)
Lähetä ihmeessä. Eiköhän ilahdu, tuskin saa useinkaan mitään lahjoja. 😊
16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan saat jonkun yleisluontoisen kiitosviestin, jota kyseisen julkkiksen avustaja ryhmäpostittaa mailiosoitteensa antaneille lahjojen lähettäjille. Todennäköisesti lahjaasi ei reagoida mitenkään. Se että tämä julkkis kiittäisi sinua nimeltä mainiten julkisesti, on minusta niin utopistinen skenaario, ettei sellaista takuulla tarvitse pelätä.
Mietin kyllä mahtaako tällä olla edes mitään avustajaa mutta ehkä tuotantoyhtiön puolesta. Jospa sitä sitten rohkenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannata sitten lähettää sitä lahjaa, koska riski todellakin on, että voi kiittää jossain saakeli fanisivullaan. Jos sitä pelkäät ja hermot on jo valmiiksi kireällä, niin parempi ettet lähesty muita ihmisiä, joiden kysymyksiä ja reagointia et voi kontrolloida.
Ai sä olit näitä vastaajia joiden mielestä ap on aina syypää, oli kysymys ja tarkoitus mikä hyvänsä etkä itse millään tasolla alkanut vaahdota asian vierestä. Selvä.
Ai sä olet sellainen ap joka tahtoo kontrolloida koko ketjun sisällön ja suuttuu tyhjästä. En kyllä suyosittele että lähestyt ketään ihmistä, varsinkaan millään suomiteemalla, tai joudutaan taas tuntemaan myötähäpeää siitä millaisia huonosti käyttäytyviä äksyilijöitä tästä maasta sikiää.
Ap vaikuttaa jo näiden muutamien viestien perusteella sen verran ailahtelevalta, etten minä julkkiksena - jos siis sellainen olisin - haluaisi saada häneltä minkäänlaista lahjaa. Tuo kiertely ja äksyily tuo mieleen kyllä jonkinsortin pakkomielteisen ihailijan.
Eräs kirjoituskurssi lähetti asiallista postia Stephen Kingille, kysyivät kirjoittamisesta ym., niin hänpä olikin vastannut yhtä asiallisesti. Eli julkkiksetkin ovat ihmisiä, joille ei mitään turhaa kannata lähettää, mutta jos on joku hyvä syy.
Olen joskus nuorena muutamaa julkista ihmistä häirinnyt lähtettämällä jotain pientä, kuten itse tehdyn onnittelukortin. En yleensä laittanut mukaan, mutta yhdestä kuulin, että oli ihastellut korttiani.
Lähetin myös yhdelle suurelle kirjailijalle (jo edesmennyt) kirjeen ja kysyin joitakin asioita kouluesitelmääni varten. Opettaja oli ihmeissään, kun sain pitkän vastauskirjeen häneltä ta, ja hän ei kuulemma yleensä antanut edes haastatteluja. Ja hävinnyt sekin kirje varmaan on vuosien saatossa.
Laita ap ihmeessä lahjasi, kyllä niistä yleensä ilahdutaan.
Joo, 11-12-vuotiaana vuonna 2003 tuli läheteltyä kaikenlaista paskaa parin lempibändin jäsenelle, olivat ihan kotimaisia bändejä. Se oli sitä aikaa, kun bändeillä oli oikein faniPOSTIosoitteet
Himoksen festareilla heitin kerran kakkaset kalsarini lavalle Jenni vartiaiselle. Vei ne sivuun ettei kompastunu mutta ei suoraan tyrmännyt mun lahjaa.
Lähetin Bryan Adamsille itse neulomani villasukat ja sain kiitoskirjeen ja kuvan :)