Sovin treffit mutta en aio mennä paikalle
Saan jotain outoa mielihyvää siitä, että toinen menee paikkaan johon treffit sovittiin odottamaan mua 😂😂
Kommentit (30)
Minulla on tinderprofiili. Ihan hauskaa ajan vietettävä mutta ei aikomustakaan tavata ketään. Ero apn kanssa etten edes treffejä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tinderprofiili. Ihan hauskaa ajan vietettävä mutta ei aikomustakaan tavata ketään. Ero apn kanssa etten edes treffejä sovi.
Mitä hauskaa tollasessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitä nykyaikaa, tiedäthän.
Istutaan vaikka p**kalla ja näpytellään puhelinta viihteeksi. Tai kaivetaan nenää pieruverkkareissa sohvalla, sama show puhelimessa. Welcome to 2010’s.
Semmonen sykopaatti. Vaikka taitaakin olla provo. Ap haluis et deitti harmistuisi, mut miten voi harmistua jos joku tuntematon feidaa? Mulle se olis ainakin helpotus, kun tulisi heti selväksi millainen ihmistyyppi kyseessä. Et jatka vaan niitä feidailujas, Ihanko ketään oikeasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kavereiden kanssa hupina baari-iltoina se kuka saa parhaan näköisen emakon kanssa deitit ja bonus pisteet kauheimmasta sotanorsusta. Parhaalla oli 4 typykkää yhtä aikaa jonossa. Laitettiin ne viereiseen pöytään istumaan ja odottamaan kun otettiin bisoshofenia. Joo, ollaan alfoja :)
Tinderin kanssa homma oli liian helppoa ja lähti käsistä, kun pystyi swipettämään nautaa jonoon liiankin nopeesti...
Miten tämä liittyy lainaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa nyt ihmisten kanssa juttelemisessa on. Eipä siinä mitään jos vastaan tuleekin joku jota kiinnostaa tavata. Ei vielä ole kiinnostanut. Ei ole mikään pakottava tarve käydä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen sykopaatti. Vaikka taitaakin olla provo. Ap haluis et deitti harmistuisi, mut miten voi harmistua jos joku tuntematon feidaa? Mulle se olis ainakin helpotus, kun tulisi heti selväksi millainen ihmistyyppi kyseessä. Et jatka vaan niitä feidailujas, Ihanko ketään oikeasti kiinnostaa.
Se on se suuruuden huuluus omasta itsestään. Luulee että hän on niin upea että jää harmittamaan vaikka selväksi heti tekee että on kaikkea muuta. Ei vaan itse sitä tajua. Tästä nyt puuttui että apn on paikalla katsomassa että se toinen tulee.
Ap kuulostaa ihan joltain 15-vuotiaalta teinipissikseltä.
Kerran olin sopinut treffit nettideittisivustolla bongaamani miehen kanssa viikkoa aikaisemmin. Laitoin sitten vielä pari päivää ennen treffejä miehelle varmistusviestin, että olethan vArmasti tulossa treffeille. Tähän hän ei vastannut aluksi mitään ja mietin, että onko mahdollista, että se mies ei vaan ole katsonut omaa profiiliaan, eikä siksi ole vastannut, että kai minun sitten pitää mennä paikalle sovitusti, ettei käy niin, että hän odottaa minua ja minä jätän tulematta paikalle. No, treffipäivänä olin aamuvuorossa klo 15 asti ja tultuani kotiin pesi ja föönasin hiukset ja laitoin täyden meikin päälle. Sitten 1,5 h ennen sovittua tapaamista mies vastasi viestiini, että hän ei pääsekään kun on mielisairaalassa.