Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovin treffit mutta en aio mennä paikalle

Vierailija
29.01.2018 |

Saan jotain outoa mielihyvää siitä, että toinen menee paikkaan johon treffit sovittiin odottamaan mua 😂😂

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen yleensä sokkotreffeille siten että näen kumppanin jo kaukaa ja voin feidata "en tunne, taidat olla erehtynyt henkilöstä". Joskus on jopa tarttunut haaviin parempi vaihtoehto ennen kuin daami on saapunut, olen käynyt bongottamassa baarissa tapaamaani neitoa heti deittien jälkeen, jne. 

Deitit on hyvä reitti bongottamiseen ja aina on pesää tullut kun on vähän lirkutellut.

Vierailija
2/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hyvä ettei hänen tarvitse tavata kaltaistasi ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen typerys tuntuu aloittaja olevan...

Vierailija
4/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen yleensä sokkotreffeille siten että näen kumppanin jo kaukaa ja voin feidata "en tunne, taidat olla erehtynyt henkilöstä". Joskus on jopa tarttunut haaviin parempi vaihtoehto ennen kuin daami on saapunut, olen käynyt bongottamassa baarissa tapaamaani neitoa heti deittien jälkeen, jne. 

Deitit on hyvä reitti bongottamiseen ja aina on pesää tullut kun on vähän lirkutellut.

Aha. Nämä treffit sovittiin snäpissä että tiedetään miltä näytämme. Taidan tehdä tästä uuden harrastuksen 😈

Vierailija
5/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein yhdelle miehelle, joka kusetti mua tommosen källin. Tein valeprofiilin ja pyysin samaan paikkaan missä oltiin nähty.

Laitto meilii et miksen tullu, sit poistin meiliosotteen :D ai että teki hyvää....

Vierailija
6/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä pääsee itku kun tajuaa etten ole menossa. Varmaan viikon ruinasi mua kunnes "suostuin" mutta en oikeasti olekaan menossa 😂😜

Vierailija
7/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ö-luokan miehiä jotka ovat näyttäneet/vaikuttaneet ihan normaaleilta netissä on kyllä tullut tavattua että taidan itsekin ottaa käyttöön tuon feidaamisen.

Noloa kun pitää sitten keksiä joku tekosyy että pääsee äkkiä pois seurasta.

Vierailija
8/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasia ö-luokan miehiä jotka ovat näyttäneet/vaikuttaneet ihan normaaleilta netissä on kyllä tullut tavattua että taidan itsekin ottaa käyttöön tuon feidaamisen.

Suosittelen 👍 Tuota en vaan tajua miksi pitää keksiä tekosyy että pääsee pois? Sanot vaan ettei synkkaa et tää oli tässä ja lähet menee 💅

Vierailija
9/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä pääsee itku kun tajuaa etten ole menossa. Varmaan viikon ruinasi mua kunnes "suostuin" mutta en oikeasti olekaan menossa 😂😜

Kuulostatpa oikealta kullannupulta, ap. 

Vierailija
10/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä vielä deittailisin, tekisin näin: Sovi jo treffejä sopiessanne, että käytte vaan kahvilla kattomassa, synkkaako vai ei. Yhdet kahvit, max 30 min. Sitten menette koteihinne miettimään, tavatako uudestaan vai ei. Tietenkään mikään ei estä sinua pitkittämästä treffejä jos hyvin menee, mutta tuossa olisi ainakin yksi pelastuskeino kummallekin. Ja toisinaan hyvätkin treffit ovat muuttuneet laimeiksi ja vaivaannuttaviksi kun ei ole älytty lopettaa ajoissa. Noin mä tekisin. Menisin "yhelle". Sen ajan kestää olla kohteliaasti oli mikä vaan. Ennen tuhlasin ihan liikaa aikaani.

Vierailija
11/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kuvittelit, että joku välittää sinusta, ap?

Vierailija
12/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitustreffit. No, herkuttele sillä ajatuksella.

Vierailija
13/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää - muuta kiltti viidakkoon rumpuinesi

Vierailija
14/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa oikealta kullannupulta, ap. 

😇😇😂

Vierailija
15/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo bongo-olio taitaa tyylistä päätellen olla sen luokan sadisti, että kirjoittaa samalla strategialla milloin mihinkin ketjuun. Ilmat pihalle lukijoista on tavoite, muuta tarkoitusta ei sitten elämällä tunnu olevankaan.

En muuten ymmärrä, ettei viitsitä ottaa toisista selvää sitten vaikka edes sen vartin tai puoli tuntia. Että minkälainen tyyppi se oikeastaan on, vastaako se miten hyvin ensivaikutelmaa ja onko siinä kenties hyviä puolia, jotka ei näkyneet heti päälle. Ihan vain siksi, että säädettäisiin omaa havaintokykyä ja laajennettaisiin ihmistuntemusta, vaikka sitten noin pinnallisestikin. Jos kerran etsimällä etsitään sopivaa, pitää viitsiä tehdä läksytkin. jotta oppii löytämäänkin.

Moni tuntuu olevan liikkeellä siinä ajatuksessa, että omena putoaa puusta käteen kun aikansa siinä alla makoilee.

Vierailija
16/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin kirjoitettu niin kuin luulisi olevansa suurikin pelimies. Pelkkä panopuu :D

Vierailija
17/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kaksi kertaa peräkkäin niin, että nainen jätti tulematta treffeille (eri naiset). Ensimmäinen, sokkotreffi, tosin viestitti varttitunnin ennen sovittua aikaa, ettei haluakaan tavata. Toinen vain jätti tulematta, eikä myöhemminkään vastannut soittoihin tai viesteihin. 

Täytyy sanoa, että meni pitkäksi aikaa maku edes lähestyä naisia noiden ohareiden jälkeen. 

Vierailija
18/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kaksi kertaa peräkkäin niin, että nainen jätti tulematta treffeille (eri naiset). Ensimmäinen, sokkotreffi, tosin viestitti varttitunnin ennen sovittua aikaa, ettei haluakaan tavata. Toinen vain jätti tulematta, eikä myöhemminkään vastannut soittoihin tai viesteihin. 

Täytyy sanoa, että meni pitkäksi aikaa maku edes lähestyä naisia noiden ohareiden jälkeen. 

Niin?

Vierailija
19/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan jotain outoa mielihyvää siitä, että toinen menee paikkaan johon treffit sovittiin odottamaan mua 😂😂

Onko pahastikin mielenterveysongelmia?

Vierailija
20/30 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en lähde heti treffeille, koska sen nyt tietää mitä kiireisillä on mielessä.