Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-15 kiloa kevyemmäksi kesään 2018 mennessä

Vierailija
29.01.2018 |

Liity mukaan! Itsellä tavoitteena vähintään 10 kg pois juhannukseen mennessä. Lähtöpaino 71 kg (isoimmillani kuin koskaan), pituus 168 cm. Keinoina ainakin ruokailu- ja nukkumisrytmin säännöllisyys, suklaansyönnin vähentäminen, säännölliset salikäynnit, kävelylenkit takaisin mukaan, vesijuoksu & uinti takaisin mukaan, ensikuukausina lievä miinustaminen päivitt. kcal-määrässä. Ja nimimerkkini olisi mandi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan! Olen 29-vuotias kahden pienen lapsen äiti, 163 cm pitkä, ja paino tänä aamuna 68 kg. Tavoitteenani on näin alkuun 58 kg, ja katson sitten haluanko laihtua vielä 5 kg lisää. Olen pahimmillani painanut yli 90 kg, eli laihdutus on tuttua puuhaa. Ajattelin pitää maanantain punnituspäivänä. Käyn salilla useamman kerran viikossa, ja apuvälineenä on fitbit

-ammy

Vierailija
22/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako n. 3 kg alas kuukaudessa aika sopivalta tahdilta? Muistan aikaisemmalta kerralta, että alussa kyllä helposti jumittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 165 cm, 66 kg plösö. Tavoite vähintään 50 kg. Pääsis nyt edes tuon 60 alle... on vaan niin perkeleen vaikeaa. Sokeria on mennyt tässä vuosien mittaan järkyttäviä määriä. Nyt jättänyt sen kokonaan pois ja vituttaa kun paino ei siltikään laske. Pitäisi vissiin laskea kaloreita ei tästä muuten tuu mitään.

Vierailija
24/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään kiitos, mutta tarvitsisin konkreettisia neuvoja mitä muuttaa ruokailussa.

Alkoholin olen jo jättänyt pois. Karkin voin myös jättää, mutta ei siitä lähde montaa kiloa, hyvä jos yhtään. Leipää en mielellään jättäisi pois, ruisleipä on suurin intohimoni, ja olen jo vuosia pitänyt sen syönnin kurissa. Ateriarytmini on justiinsa se mitä suositellaan, syön joka aamu kaurapuuroa, raejuustoa ja hedelmän. Lounaaksi syön joka päivä lämpimän lounaan runsailla kasvislisäkkeillä, illalla kotona vielä joku kevyt lämmin ateria ja taas paljon vihanneksia ja hedelmiä, niitä menee helposti kilo päivässä.

Harrastan juoksua, hiihtoa ja joogaa. Viimeiset viisi vuotta olen juossut yhden maratonin ja pari puolimaratonia per vuosi. Tämä edellyttää säännöllistä lenkkeilyä, ei se muuten onnistu.

BMI on 25. Haluaisin että se olisi 21-22.

Ongelmani on liian suuret annoskoot. Kun ikää on 50v. ja ruokatavat kuin kaksikymppisellä, ylimääräistä on päässyt kertymään. Mutta on e-r-i-t-t-ä-i-n vaikea syödä "vähemmän".

Olisin valmis johonkin radikaaliinkin muutokseen, pysyvään, mutta en keksi mikä se olisi. Ideoita?

Sulla on kovin sokeripitoinen ruokavalio, se lisää nälkää ja saa syömään enemmän kuin tarpeeksi. Hedelmät on ok, mutta vain 1-2 päivässä, ei kilotolkulla. Mieluummin kasviksia ja marjoja.  Ala syömään kaikki ruokasi normaalirasvaisena ja oikeana ruokana (ei margariinia, keinokermoja ym. sellaisia eikä "kevyt"-juttuja) Näin ruokamäärä pysyy kohtuudessa eikä tule ns. pikkunälkää.

Vierailija
25/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En punnitse itseäni, koska olen syömishäiriöinen. Olen kuitenkin 170cm pitkä ja käytän kokoa 46. Tavoite olisi jossain vaiheessa tätä vuotta päästä kokoon 40. Kesäksi realistinen tavoite olisi varmaan koko 42, jos ajatellaan, että yksi vaatekoko on noin 7kg. Aloitin salitreenin reilun vuoden tauon jälkeen tammikuun alussa, käyn aluksi kolme kertaa viikossa ja jossain kohti kevättä sitten neljä kertaa viikossa. Pyrin syömään säännöllisesti ja terveellisesti (en kuitenkaan noudata mitään dieettiä, esim vhh). Kalorit päivästä riippuen 1400-1700. Kerran viikossa pidän herkkupäivän, joka ei kuitenkaan ole täysi mässypäivä, vaan kohtuudesta pidettävä siinäkin kiinni.

Vierailija
26/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Olen 168cm ja 81,6 kg ja ikää 55v.

Olisin hoikka ja tyytyväinen 70,0 kiloissa.

Toki 22v painoin 55kg ja olisin ollut kauhuissani jo 65kg painosta

Jos joku olisi kertonut että olisin tyytyväinen ja pitäisin itseäni hyvänäköisenä 70- kiloisena, olisin pitänyt sanokaa vittuilevana hulluna!

Vierailija
27/27 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtömittani:

-paino 71 kg

-pituus 168 cm

-lantionympärys 99 cm

-vyötärönympärys 79 cm

-reidenympärys 59 cm

- BMI n. 25,1