Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuoreen perfektionistiäidin "täydellinen" elämä somessa

Vierailija
29.01.2018 |

Kaikki on niin ihanaa ja upeaa. Uusi koti, vauva, työ.. Sitten kulissien takana kuitenkin hirveää miehen raivokontrollointia, maanista siivoamista ja painontarkkailua.. Häntä painavammat ihmiset on hirveitä ja rumia, vaikka olisivatkin tätä pöpipäätä tasapainoisempia ja lahjakkaampia. Mitenköhän kauan tuollainen voi jatkua? En itse jaksa enää, rasittaa normaalit ihmiset rikki ympäriltään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vastaavan ihmisen, sopii täydellisesti tähän facebook-kliseeseen jossa ihmisella on täydelliset kulissit joiden takana pahoja ongelmia.

Toisaalta tunnen paljon enemmän ihmisiä, joiden elämä näyttää mahtavalta facessa, ja onkin myös oikeasti mahtavaa (tai siis, mitään isoja ongelmia ei ole ja tekee oikeasti usein hauskoja juttuja).

Vierailija
2/6 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä toivoisi että se lapsi saisi perspektiiviä tälläsiin ihmisiin. Mutta kun siitäkin tulee yksi näyttelyesine ja kilpajuoksun väline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se, ettei noita asioita jaa someen (Facebook, blogi, instagram, tms.) oikeastaan tarkoita sitä ettei ongelmien olemassaoloa myönnettäisi tai tiedostettaisi. Ehkä someen halutaan kertoa vain hyviä asioita jo ihan yksityisyyssyistä?

Mä itse tykkään laittaa näkyville kauniita kuvia ja positiivisia ajatuksia vaikkapa kuluneesta päivästä. Ei se kuitenkaan tarkoita etteikö mulla olisi voinut olla pinna kireällä töissä ja myöhemmin riitaa puolison kanssa. Nämä asiat ei vain ehkä ole niitä, jotka haluan jakaa kaiken kansan silmille. Kun ei ne sinne kuulu.

Vierailija
4/6 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta se, ettei noita asioita jaa someen (Facebook, blogi, instagram, tms.) oikeastaan tarkoita sitä ettei ongelmien olemassaoloa myönnettäisi tai tiedostettaisi. Ehkä someen halutaan kertoa vain hyviä asioita jo ihan yksityisyyssyistä?

Mä itse tykkään laittaa näkyville kauniita kuvia ja positiivisia ajatuksia vaikkapa kuluneesta päivästä. Ei se kuitenkaan tarkoita etteikö mulla olisi voinut olla pinna kireällä töissä ja myöhemmin riitaa puolison kanssa. Nämä asiat ei vain ehkä ole niitä, jotka haluan jakaa kaiken kansan silmille. Kun ei ne sinne kuulu.

No lähinnä se muiden ihmisten ylemmyydentuntoinen arvostelu ihan läheisillekin ärsyttää. Ymmärtäisin jos meille kertoisi että on muuten vähän vaikeeta jne. Mutta kun luodaan somessa kuvaa täydellisyydestä ja ylenkatsotaan kaikkia, jotka ei täytä omaa mielikuvaa siitä, mikä on hyvä. Niin onhan siinä jo aikamoinen kombo

Vierailija
5/6 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä käy sääliksi!

Vierailija
6/6 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen vastaavan ihmisen, sopii täydellisesti tähän facebook-kliseeseen jossa ihmisella on täydelliset kulissit joiden takana pahoja ongelmia.

Toisaalta tunnen paljon enemmän ihmisiä, joiden elämä näyttää mahtavalta facessa, ja onkin myös oikeasti mahtavaa (tai siis, mitään isoja ongelmia ei ole ja tekee oikeasti usein hauskoja juttuja).

Hassua kun jotkut vielä jakaa elämäänsä somessa :) musta sinne on jääneet ne vähän ressukat todistelijat