Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ota lähin kirja ja avaa se sivulta 52, ensimmäiset kaksi kokonaista virkettä ovat ennuste tälle vuodelle

Vierailija
29.01.2018 |

"Mä kiipesin meidän veneen kannelle. Ulkona oli edelleen sankka sumu ja pilkkopimeää"

Ilmeisesti siis saan tänä vuonna jostakin veneen :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta sinun pitää todella vannoa jonkun nimeen.

Rintojeni nimeen, sanoin tietäen kuinka hän arvosti niitä.

Minä vannon rintojeni nimeen, etten paljasta salaisuuttasi kenellekään.

Vierailija
2/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan te nähneet tyttäreni. Ei tuollaisia tyttöjä osu joka päivä kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kaksi kuukautta meitä hellinyt hieno sää on ollut suurin ilonaiheeni - ei ole tarvinnut kulkea punanenänä, eikä hytistä kylmästä - on ollut hyvä sää kuljeskella ajatuksissaan ja aina on ollut tarjolla puhdas, mankeloitu pyyhe ja raikasta vettä, jolla pirskottaa kasvojaan kymmenen kertaa päivässä; liikuntaa ei ole liiemmin tarvittu, pari kilometriä päivässä on riittänyt vallan hyvin. Eniten harmittelen sitä, ettei terveyteni ole sallinut minun käydä uimassa, vaikka olen asunut lähellä mitä parhaat uintimahdollisuudet tarjoavaa merenrantaa jo kaksi kuukautta.

Kirjasta: Yön kirkas tähti - 99 viimeistä kirjettä

Oheinen katkelma on kirjeestä, jonka runoilija John Keats kirjoitti pikkusiskolleen vuonna 1819.

Toivon, että saan nauttia Suomessa pitkästä ja lämpimästä kesästä, mutta toivottavasti en ole sairaana, kuten John Keats oli.

Vierailija
4/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa oli löytänyt siipirikon linnun.

"Otetaan se hoiviimme, kunnes se oppii lentämään."

Vierailija
5/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The fourth planet belonged to a businessman. He was so busy that he didn't even look up when the little prince arrived."

Nyt alko pelottaa. Saan vauvan ja miestä ei kiinnosta? Eih.

Vierailija
6/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea antaa itselleni tai toisille anteeksi.

Minun on vaikea ilmaista tunteitani spontaanisti.

Vierailija
7/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halasi sitten kaulaani ja otsaan

mua suuteli ja lausui: "Ylväs henki,

siunattu olkoon sinun kantajasi!

Vierailija
8/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää otsikon: mistake nr 21

Vierailija
9/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afalevä on tehokasta superruokaa, jossa on yli 65:tä ravintoainetta, aminohappoa ja välttämättömiä rasvahappoja. Afaa kannattaa pitää ruokahyllyssä ja lisätä mehuihin ja smoothiejuomiin.

:) Mehustuskirjasta nimeltä Raakaa mehua :D En kyllä oo kokeillut. Onko ap pakko? :'D

Vierailija
10/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Her present trade is pimping. She was once fair-haired, has pretty eyes, is long in the clitoris and ticklish in that part, has an ass much worn from service, but is none the less untupped in that place."

Hmmm...

Vierailija
11/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diese humanitäre Hilfe war indes wenig geeignet, das Gefühl des Abseitastehens zu mildern, dem etwa Adolf Streuli vom Schweizerischen Tonkünstlerverein 1947 wie folgt Ausdruck verlieh: "Wir alle hatten wärend des Krieges, vor allem aber unmittelbar nach Kriegsende, und haben heute noch ein drückendes Gefühl der Isolierung. In der ganzen Welt suchen sich Menschen guten Willens, um die Wiederkehr der schrecklichen Katasrophen, die unsere Generation erleben musste, zu verhindern, und man glaubt, unser Land sei an diesen Unternehmen des Sich-Suchens kaum beteiligt."

Vierailija
12/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afalevä on tehokasta superruokaa, jossa on yli 65:tä ravintoainetta, aminohappoa ja välttämättömiä rasvahappoja. Afaa kannattaa pitää ruokahyllyssä ja lisätä mehuihin ja smoothiejuomiin.

:) Mehustuskirjasta nimeltä Raakaa mehua :D En kyllä oo kokeillut. Onko ap pakko? :'D

Onko tässä muuten kolme virkettä? Vai neljä?

1. Afalevä on tehokasta superruokaa,

2. jossa on yli 65:tä ravintoainetta, aminohappoa ja välttämättömiä rasvahappoja.

3. Afaa kannattaa pitää ruokahyllyssä

4. ja lisätä mehuihin ja smoothiejuomiin.

No, aina ei mene putkeen.

Vierailija
13/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilun kauneutta ei voi kiistää. Urheilijat ovat terveyden perikuvia, esimerkkejä siitä, millaisia meidän tulisi olla.

Ylioppilasaineita 2002

Vierailija
14/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden yhteiskuntien varallisuus, joissa kapitalistinen tuotantotapa on vallalla, ilmenee "valtavana tavarajoukkona" ja yksityinen tavara tämän varallisuuden alkeismuotona. Tutkimuksemme sen tähden alkaa tavaran erittelystä.

Vierailija
15/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävykset suuntasivat ensimmäiseksi Nalle Puhin talolle, sillä sieltä löytyisi varmimmin hunajaa. Puh osoitti tassullaan pientä hunajapurnukkaa, joka nökötti katonrajalla hyllyssä.

Vierailija
16/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nämä on suunniteltu atomisodan varalta. Maan alla emme syttyisi tuleen niin herkästi." Voi luoja. :)

Vierailija
17/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakon puut tutisivat tuosta valtavasta karjaisusta. Kaikki eläimet kuulivat sen virstojen päähän, myös pikku hiiri.

Vierailija
18/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin myös kuvitella asioita visuaalisesti. Kun olin nukahtamaisillani, huomasin, että pystyin ajattelemaan kahta asiaa samanaikaisesti. 

Vierailija
19/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I don't need much room, and the fire keeps me warm enough", I smile. Really, I like it."

Jaaha. Oma asunto, ero lasteni isästä?

Ainakin minulla näyttäisi olevan jonkinlainen takka... Ihan kiva.

Vierailija
20/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomme lopulliseen voittoon on horjumaton, ja asiamme oikeutukseen luottaen me käymme taisteluun kaiken sen puolesta mikä meille on pyhää ja kallista... 

-Hei pojaat...