Ihmetytti kun piti äänestysnumero laittaa lyijykynällä. Eikös viralliset yleensä mustekynällä
vaihdoin koppiakin kun oli vain lyijykynä, mutta seuraavassa kopissa olikin sitten kolme lyijykynää. Miten muilla?
Kommentit (19)
Se on vähän makuasia. Kuulakärkikynästä voi tulla tuhrua, kuivuu kesken kaiken, näkyy läpi lipukkeesta tms. Meidän kopeissa oli kuitenkin kumpikin vaihtoehto tarjolla.
Meillä ei ollut mitään muita kyniä kuin nuo lyijärit.
Tässähän nyt kuitenkin yritetään vihjailla siihensuuntaan että lipukkeita sabotoitaisiin yms
Siellä oli iso porukka Kataisen johdolla väärentämässä "oikeaa" numeroa lippuihin.
Mun äänestyspaikassa oli monta kynää, lyijy- ja kuulaversioina.
Koko kansan Laura olisi nyt presidentti jos vaalikopeissa olisi ollut mustekynät eikä lyijykynällä tehtyjä numeroita olisi muutettu Niinistön ääniksi.
Meillä ei ollut kuin kuulakärkikynä. Helposti sellainen kuultaa läpi paperista.
Minä olen aina muistaakseni äänestänyt lyijykynällä ja nyt ihmettelin, kun oli tarjolla myös kuulakärkikynä.
Oli sitten kynä mikä tahansa, kolmosesta sai helposti väärennettyä kasin...
Meillä oli tarjolla vaan kuulakärkikyniä.
Vierailija kirjoitti:
Toki saa.
Illalla hirveät talkoot kun numeroita muunneltiin =)
Onneksi koko vaalilautakunta oli kokoomuksesta niin ei tarvinnu riidella mitä laitetaan kolmosen tilalle.....eiku.......
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos tekee tällaisen
https://i.pinimg.com/736x/80/78/11/80781197c65f867e6e203437e2adc66e--co…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos tekee tällaisen
https://i.pinimg.com/736x/80/78/11/80781197c65f867e6e203437e2adc66e--co…
Eipä näkyny tuonmallisia...
Ääntenlaskija
Vierailija kirjoitti:
Kakkosesta, kolmosesta ja vitosesta sai helposti kasin. Kokeilin tämän ketjun innoittamana. Ja lyijykynä-tuloksen muuttaminen vasta helppoa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan Laura olisi nyt presidentti jos vaalikopeissa olisi ollut mustekynät eikä lyijykynällä tehtyjä numeroita olisi muutettu Niinistön ääniksi.
No näinpä :DDD. Kuplassa eläjälle tämä on varmaankin ihan mahdollinen skenaario.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli iso porukka Kataisen johdolla väärentämässä "oikeaa" numeroa lippuihin.
Käteinen on antikristus!
Aamen!
Kyllä täällä ainakin oli kuulakärkikynät käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos tekee tällaisen
https://i.pinimg.com/736x/80/78/11/80781197c65f867e6e203437e2adc66e--co…Eipä näkyny tuonmallisia...
Ääntenlaskija
Sitten et ainakaan minun ääntäni ollut laskemassa :)
Äänestyspaikka on usein koulussa. Koulussa kuuluu käyttää lyijykynää.
Sillä ei ole mitään väliä millä kynällä sen numeron rustaa, kunhan se on luettavissa.