Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissan omistajat, loukkaantuisitteko jos saisitte lahjaksi mukin jossa lukisi "crazy cat lady"

Vierailija
29.01.2018 |

Minulla on kaksi fiksusti käyttäytyvää kissaa ja itse olen ihan järkevä vakityössä käyvä ihminen. Miltä kantilta olen siis "hullu kissanainen" ?

Sain tuon mukin ystävältä jolla ei ole lemmikkejä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin makeasti, ei tulisi mieleenikään loukkaantua. Eikö sulla ole huumorintajua ollenkaan?

Vierailija
2/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Jos minulla olisi kissoja, luultavasti olisinkin hieman crazy cat lady. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minusta ois ihanaa olla Crazy Cat lady :D Ka siis kissat on mellä lähinnä hiirestäjiä, sitten lemmikkejä, eli en taida kvalifioida..? :'D

Vierailija
4/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi fiksusti käyttäytyvää kissaa ja itse olen ihan järkevä vakityössä käyvä ihminen. Miltä kantilta olen siis "hullu kissanainen" ?

Haet nyt ilmeisesti kollektiivilta lupaa loukaantua ja käyttäytyä huonosti...

Mutta edelleen olet ihan itse vastuussa omista sekoiluistasi, loukkaannut tai et.

Vierailija
5/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas hullu kissanainen, se oli vain ja ainoastaan huumoria. Ystäväsi on huomioinut ihanat kissakaverisi,

ja ihan sen takia ettet ole hullu kissanainen, sen mukin ehkäpä sinulle antoi.

Hymyile ja nauti kahvia mukistasi ylpeänä. Miaut ja halaus.

Vierailija
6/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ottaisin huumorilla :D voi kyllä riippua siitä millaiselta ihmiseltä sen saa.

Vierailija
7/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan tuon tietenkin ottaa niin, että on sellainen seko, jonka kissat kohoaa ihmisten yläpuolelle, mutta just koska itselläni ei ole niin, toi muki ois ihan hauska!

Vierailija
8/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, minulla on sellainen kylttikin! Tuohan viittaa että on hulluna kissoihin, ei hullu.

Vierailija
9/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ja ottaisin mukin käyttöön. Minullakin on kaksi fiksusti käyttäytyvää kissaa ja itse olen ihan järkevä vakityössä käyvä ihminen. Kissojeni suhteen olen silti vähän höperö ja sen iloisesti myönnän. Siis eihän täysijärkinen ihminen harkitse esim. tällaisen ostamista: https://www.petcarrierverdict.com/wp-content/uploads/2016/05/Quality-Pe…

Vielä en ole sortunut mutta lähellä on.

Vierailija
10/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen sen verran hullu, että meillä on seitsemän kissaa. Mä ottaisin sen mukin vitsinä. Ennenkuin tapasin mieheni, kuvittelin elävänä crazynä Cat ladynä koko lopun ikääni.

Vierailija
11/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta edelleen olet ihan itse vastuussa omista sekoiluistasi, loukkaannut tai et.

Tääh? Et sitten itse kestäisi kritiikkiä lahjastasi, joka loukkasi ystävääsi?

Vierailija
12/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on crazy cat lady yöpaita ja en edes omista kissaaa. :D  Tykkään niistä kyllä kovasti. :) En ymmärrä loukkaantumistasi, mukisi kuulostaa hauskalta lahjalta. :)

Vierailija
13/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä kuka sen antaisi

Vierailija
14/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin ja ottaisin mukin käyttöön. Minullakin on kaksi fiksusti käyttäytyvää kissaa ja itse olen ihan järkevä vakityössä käyvä ihminen. Kissojeni suhteen olen silti vähän höperö ja sen iloisesti myönnän. Siis eihän täysijärkinen ihminen harkitse esim. tällaisen ostamista: https://www.petcarrierverdict.com/wp-content/uploads/2016/05/Quality-Pe…

Vielä en ole sortunut mutta lähellä on.

Osta ihmeessä, vähänkö on hieno! Mitähän kissa tykkäis!?

Vierailija
15/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, harmittaisi toisen rahan tuhlaus, en halua lahjaksi mitään mukia, millään tekstillä.

Hullu kissa nainen vähän olenkin.

Vierailija
16/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan vastaustasi viestiini.

Ymmärtääkseni oli SAANUT lahjan eikä antanut.

Vierailija
17/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkantunut. Sain toissa vuonna lahjaksi nuorilta joiden parissa työskentelin. On paras aamukahvimuki. Ja kyllä, kolme kissaa.

Vierailija
18/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta tuollaiset tekstimukit on ihan hirveää rihkamaa ja turhaa rojua. Menisi siis suoraan kierrätykseen, ihan niin kuin mikä tahansa muukin tekstimuki.

Vierailija
19/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohauttaisin olkapäitäni ja kiittäisin. Miksi ei muuten myynnissä ole Crazy Dog Gentleman -mukeja? tai Crazy Horse Man -mukeja?

Minulla on kaksi kissaa, mutta en koe  olevani mitenkään hulluina niihin. Pidän kissoista, ja otin en, kun kukaan muu ei näitä kissoja huolinut, koska omistaja joutui niistä sairauden takia luopumaan. Kissat oli alunperinkin löytökissoja, jo aikuisia.

Vierailija
20/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan vastaustasi viestiini.

Ymmärtääkseni oli SAANUT lahjan eikä antanut.

Niin niin, ja sun vastauksesi puolusti sen ANTAJAA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä