Kissan omistajat, loukkaantuisitteko jos saisitte lahjaksi mukin jossa lukisi "crazy cat lady"
Minulla on kaksi fiksusti käyttäytyvää kissaa ja itse olen ihan järkevä vakityössä käyvä ihminen. Miltä kantilta olen siis "hullu kissanainen" ?
Sain tuon mukin ystävältä jolla ei ole lemmikkejä.
Kommentit (24)
Onko ihmiset oikeasti näin huumorintajuttomia? Minusta tuo olisi hauska idea. Minulla on kaksi kissaa, olen ihan normaali, työssäkäyvä ihminen, joka osaa suhtautua kissoihinkin ihan täyspäisesti ja tuo olisi mielestäni todella hauska idea ja ajattelevainen lahja lemmikittömältä ystävältä.
Sen jälkeen kun otin nuo kaksi kissaa, olen saanut lahjaksi kissanmuotoisen liitutaulun, kissapatsaan, kissaseinäreliefin, kissatulun, kissanmuotisen pöytärikkaimurin, kirjatuon hyllyyn kissanmuodossa, ja kaninkarvasta tehdyn aidonnäköisen ja kokoisen kissan yms. Puhumattakaan joulukorteista, synttärionnittelukorteista yms jossa on kissa, tai kissaaiheisia heijastimia yms.
Kasvoin maalaistalossa, ja meillä oli paljon lehmiä, sikoja, kanoja yms. Yllättäen en saanut silloin yhtään lehmätaulua tai kanakorttia...
En. Tuohan on vitsi.
Sen sijaan ärsyttäisi, että saisin turhan tavaran. Minulla, kuten varmaan kaikilla aikuisilla, on riittävästi mukeja. Mitä teen jollain parin euron vitsimukilla? Vastaus: panen roskiin.
Crazy cat lady on humoristinen nimitys (yleensä jo iäkkäämmälle) vähän höpsähtäneelle naiselle, joka elää yksin tyytyväisenä kissojensa kanssa. Minusta tuo on vain herttaista ja samaistun niin paljon kyseisiin henkilöihin. Kissoja ei minulta löydy, mutta rakastan niitä silti.😻