Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka painaa enemmän kuin mies?

Vierailija
28.01.2018 |

Olisi kauheaa painaa enemmän kuin mies. Onneksi mieheni painaa 110 kg, niin siitä ei ole pelkoa.

Fitness-nainen

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin syy varmaan sille, miksi moni nainen haluaa itseään pidemmän miehen.

Vierailija
2/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 92 kg, 192cm

Itse 62 kg.

En ottais 70 kg painavaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntisi itseäni naiseksi, saati sitten viehättäväksi, jos painaisin enemmän kuin mieheni.

Vierailija
4/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen painaa enemmän kuin mies. Ja aika moni mies painaa enemmän kuin nainen. Ihmisiä on eri kokoisia. Eivätkä he saa siitä sieluunsa traumoja. 

Pääasia, ettei ole kovasti ylipainoinen. 110 kg painava miehen täytyy olla pitkä, sillä pätkälle tuossa on tuhottomasti ylipainoa.

Vierailija
5/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se vähän outoa:)

Meillä painosuhde on 65kg/105kg eli 40kg eroa. Mies on lähes 2m pitkä ja lihaksikas joten ylipainosta ei hänelläkään ole kyse, pieni vatsakaari kyllä on.

Vierailija
6/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa 5 kiloa eroa ja olemme molemmat normaalin painon sisällä. Olen siis painavampi. Pitäiskö harkita itsemurhaa?

Vierailija
7/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naista alle 10cm pidempi, pitääkö silloinkin olla painoeroa päälle 20kg? No ei tietenkään. Tärkeintä on että molemmat ovat normaalin painon sisällä. En ottaisi ylipainoista miestä :)

Vierailija
8/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se saattaa olla myös ihan vaan se että useat naiset haluavat miehen olevan hieman pidempi. 

Vierailija
9/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa ylipainoinen mies, vaikka olisivat itse lihavia. Pitäisikö minun miehenä tuntea vetoa ylipainoiseen naiseen? Todella"tasa-arvoista" :D

Vierailija
10/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, luulin että naiselle on tärkeää rakkaus eikä tällaiset pinnallist asiat.

Olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin?

Vierailija
11/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja hyväkuntoinen nainen on upea!

Mies 31

Vierailija
12/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 92 kg, 192cm

Itse 62 kg.

En ottais 70 kg painavaa miestä.

Vaikutat aika painavalta. Et uskaltanut kertoa omaa pituutta, koska vaikuttaisit siihen nähden vielä painavammalta?

Vierailija
13/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen painaa enemmän kuin mies. Ja aika moni mies painaa enemmän kuin nainen. Ihmisiä on eri kokoisia. Eivätkä he saa siitä sieluunsa traumoja. 

Pääasia, ettei ole kovasti ylipainoinen. 110 kg painava miehen täytyy olla pitkä, sillä pätkälle tuossa on tuhottomasti ylipainoa.

On tuossa pitkällekin ylipainoa. 2 metriä on minimi tuon painoiselle.

Vierailija
14/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 2m, 110kg, mä 170cm, 60kg. Ei ole ihan heti vaaraa että painaisin enemmän kuin mies. :D

Vierailija
15/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on tällaiset asiat kauhean keskeisiä. Pitää saada koko ajan vahvistusta, että on tietynlainen. 

Vierailija
16/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla kuitenkin kyse ylipainosta. Aika moni nainen pitää itseään vähän pidemmistä miehistä, tosin liika on liikaa siinäkin asiassa.

Vierailija
17/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa olla miehen kokoinen, ei tietenkään lihava, mutta ei mikään kukkakeppikään. Itse haluan pysytellä hoikkana, mutta liiallinen laihuus ei ole tervettä.

Vierailija
18/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon kuitenkin näkee näitä pariskuntia, joissa hammastikun kokoisen miehen vierellä pyörii vesimelonin muotoinen mammarainen. Aina yhtä hauskan näköistä :D

Vierailija
19/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään normaalipainoinen on aika tuhti. Pitää suoraan etsiä laihaa, jos haluaa normaalin. Kattokaa jotain viidakon asukkaita. Sellainen on normaalivartaloinen nainen. Ei liiemmin ylimääräistä. Viidakkomiehetkin ovat timmejä.

Vierailija
20/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan enemmän kuin mieheni. Olen ihannepainon ylärajalla. Olemme samanpituisia. Hän ei ole kamalan laiha mutta hoikka.

En vaan koskaan ole rakastunut keneenkään kuten häneen. Hän rakastaa ja rakastelee niin että tunnen kuitenkin itseni hyvin naiselliseksi hänen kanssaan.

Olihan se aika kamalaa tavallaan kun asia selvisi mutta pieni juttuhan se oikeasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi