Nainen, joka painaa enemmän kuin mies?
Olisi kauheaa painaa enemmän kuin mies. Onneksi mieheni painaa 110 kg, niin siitä ei ole pelkoa.
Fitness-nainen
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauheaa painaa enemmän kuin mies. Onneksi mieheni painaa 110 kg, niin siitä ei ole pelkoa.
Fitness-nainen
Oot tosi rohkea ihana ja kaunis, tsemppiä painon kanssa <3
Nainen saa olla painavampi kuin minä. Se on naisellista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa olla painavampi kuin minä. Se on naisellista.
Eikös iso koko ole juurikin maskuliinista?
Olen mies, painan alle 60kg koska en ole kamalan pitkä. Tyttöystävä painaa vähän yli 60kg ja on minua vähän pidempi. Ja ongelma oli? Taitaa olla ongelma enemmänkin muille ihmisille kuin meille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 92 kg, 192cm
Itse 62 kg.
En ottais 70 kg painavaa miestä.
Sun mies ei ole edes painava pituisekseen. Olen 177cm 86kg ja täynnä lihasta ja voimaa. Mä vedän laihoja h-o-n-k-k-e-l-e-i-t-a peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehen kanssa 5 kiloa eroa ja olemme molemmat normaalin painon sisällä. Olen siis painavampi. Pitäiskö harkita itsemurhaa?
Sama täällä, painoeroa kolmisen kiloa. Eipä ole itku tämän asian takia tullut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 92 kg, 192cm
Itse 62 kg.
En ottais 70 kg painavaa miestä.
Miksi? Onko liian pieni lihomisvara sinua varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen painaa enemmän kuin mies. Ja aika moni mies painaa enemmän kuin nainen. Ihmisiä on eri kokoisia. Eivätkä he saa siitä sieluunsa traumoja.
Pääasia, ettei ole kovasti ylipainoinen. 110 kg painava miehen täytyy olla pitkä, sillä pätkälle tuossa on tuhottomasti ylipainoa.
On tuossa pitkällekin ylipainoa. 2 metriä on minimi tuon painoiselle.
Ellei ole joku steroidiapina steroidimahoineen.
Kunhan ei yli 50 kg paina, niin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
En tuntisi itseäni naiseksi, saati sitten viehättäväksi, jos painaisin enemmän kuin mieheni.
Aika heikoissa kantimissa on naiseus, jos se on TOISEN :D :D painosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 92 kg, 192cm
Itse 62 kg.
En ottais 70 kg painavaa miestä.Sun mies ei ole edes painava pituisekseen. Olen 177cm 86kg ja täynnä lihasta ja voimaa. Mä vedän laihoja h-o-n-k-k-e-l-e-i-t-a peppuun.
Eli olet homo?
Mieheni painaa 65 kg ja minä 75 kg, huih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 92 kg, 192cm
Itse 62 kg.
En ottais 70 kg painavaa miestä.Sun mies ei ole edes painava pituisekseen. Olen 177cm 86kg ja täynnä lihasta ja voimaa. Mä vedän laihoja h-o-n-k-k-e-l-e-i-t-a peppuun.
Eli olet homo?
Mä olen 100% hetero. Minä en laske sitä homoiluksi jos penetroin persettä tai imetän toista miestä. Vain alistuva osapuoli on homppeli.
Tämä on asia jota en miehenä ole oppinut ymmärtämään.
Jos olet pitkä nainen, olet pitkä nainen riippumatta minkä pituinen mies on rinnallasi. Näytät pitkältä muiden silmissä riippumatta siitä onko rinnalla koripalloilija vai kääpiö. Ihmiset vertaavat sinua omaan pituuteensa, ei miehesi pituuteen.
Sama pätee ylipainoon, vielä selkeämmin koska vartalon mittasuhteet ratkaisevat.
Jos olet amatsoni, mikään mahti maailmassa ei saa sinua näyttämään pienemmältä ja sirommalta.
Nainen ei ole miehen vartalon uloke, vaan ihan itsenäinen ihminen.
Minä en lyhyenä ja hoikkana miehenä tunne itseäni yhtään sen isommaksi pienen naisen rinnalla, tai yhtään vähempää miehekkääksi ison naisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa ylipainoinen mies, vaikka olisivat itse lihavia. Pitäisikö minun miehenä tuntea vetoa ylipainoiseen naiseen? Todella"tasa-arvoista" :D
No laihduta helvetti soikoon, jos tämä asia sinua noin paljon ärsyttää. Miksi kitistä, jos siihen voi vaikuttaa?
Mies haluaa lihavan naisen vain sänkyyn. Jotain pehmeää alle nääs.
En voisi seurustella naisen kanssa, joka painaa enemmän kuin minä itse. Esim. jos nainen painaa vaikka 94 kg ja itse painan noin 99 kg. Tämä on minusta maximi. En siis voisi seurustella esim. 100 kg painavan naisen kanssa. Yök!
121212 kirjoitti:
Tämä on asia jota en miehenä ole oppinut ymmärtämään.
Jos olet pitkä nainen, olet pitkä nainen riippumatta minkä pituinen mies on rinnallasi. Näytät pitkältä muiden silmissä riippumatta siitä onko rinnalla koripalloilija vai kääpiö. Ihmiset vertaavat sinua omaan pituuteensa, ei miehesi pituuteen.
Sama pätee ylipainoon, vielä selkeämmin koska vartalon mittasuhteet ratkaisevat.
Jos olet amatsoni, mikään mahti maailmassa ei saa sinua näyttämään pienemmältä ja sirommalta.
Nainen ei ole miehen vartalon uloke, vaan ihan itsenäinen ihminen.
Minä en lyhyenä ja hoikkana miehenä tunne itseäni yhtään sen isommaksi pienen naisen rinnalla, tai yhtään vähempää miehekkääksi ison naisen rinnalla.
Itse asiassa jos nainen on tosi isokokoinen joko horisontaalisesti tai vertikaalisesti, jättikokoinen mies rinnalla vain korostaa naisen kokoa. Se on kuin huutaisi kaikille "tiedän olevani iso ja olen epävarma sitä, siksi halusin isoimman miehen mitä löytyy".
Tuttu pariskunta on sellainen että nainen koroissaan 190cm ja mies tennareissa 165cm. Näyttävät ihan luontevilta yhdessä, koska ovat sinut itsensä kanssa. Eikä ole siitä kiinni etteikö nainen olisi pitkää miestä saanut, on ulkonäöltään Hollywood-tasoa.
Minä mies olen 110 kg ja viimeisimpien tietojen mukaan jään kakkoseksi rouvalle.
Tai sitten ne vähän tuhdimmat pitävät itseään normaalipainoisena. Ja merkittävästi ylipainoisia alkaa olla enemmän ja enemmän, Amerikan malliin.