Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka painaa enemmän kuin mies?

Vierailija
28.01.2018 |

Olisi kauheaa painaa enemmän kuin mies. Onneksi mieheni painaa 110 kg, niin siitä ei ole pelkoa.

Fitness-nainen

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 92 kg, 192cm

Itse 62 kg.

En ottais 70 kg painavaa miestä.

Sun mies ei ole edes painava pituisekseen. Olen 177cm 86kg ja täynnä lihasta ja voimaa. Mä vedän laihoja h-o-n-k-k-e-l-e-i-t-a peppuun.

Eli olet homo?

Voi se olla nainenkin, älä ole ennakkoluuloinen terveyskasvatuslelujen suhteen kun naisillekin löytyy sellaisia eteen kiinnitettäviä lisäkkeitä.

Vierailija
42/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen satakiloinen lähes, joten varmasti painavampi kuin moni mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies olen 110 kg ja viimeisimpien tietojen mukaan jään kakkoseksi rouvalle.

:D

Vierailija
44/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se vähän outoa:)

Meillä painosuhde on 65kg/105kg eli 40kg eroa. Mies on lähes 2m pitkä ja lihaksikas joten ylipainosta ei hänelläkään ole kyse, pieni vatsakaari kyllä on.

Kumma juttu että tällä palstalla aina kaikkien miehet ovat lihaksikkaita,ylipaino johtuu aina lihaksista,ihan sama paljon painaa :D

Vierailija
45/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa 5 kiloa eroa ja olemme molemmat normaalin painon sisällä. Olen siis painavampi. Pitäiskö harkita itsemurhaa?

muhhahhahhhaa

Vierailija
46/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan alle 50kg, niin varmaan aika harva mies on kevyempi. Eipä siis ole (vielä) ollut ongelma. Ei se ehkä muutenkaan olisi, tykkään hoikista miehistä.

Vierailija
47/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä hieman pyöreämmillkin ihailijansa!

N 96 kg

Vierailija
48/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kohottaisi itsetuntoa olla painavampi kuin mies. Miksi ulkonäöstään ja terveydestään huolehtivia pidetään pinnallisina? 

Vierailija
49/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näistäkin voi saada lisävaikeutta elämään, jos niin haluaa. Minulla oli joskus tilanne, että nainen oli suunnilleen samassa painossa kuin minä, mutta tietenkin hänellä oli siinä jonkin verran liikaa kun minä olin pidempi kuitenkin. Keskenämme tämä ei ollut ongelma ainakaan minulle, eikä se mielestäni ulkoapäin ollut edes nähtävissä mitenkään. Ihmisillä kun ei pään päällä leiju mitään painolukemaa muiden nähtävillä, joten enemmän on kyse siitä, miltä näyttää.

Nyt sinkkuna ollessa vähän joudun miettimään 70-kiloisena miehenä, että vaikka itse olen ihannepainossa niin onko se välttämättä hyvä asia, jos naiset tuijottavat noita lukemia ja laskevat itsensä automaattisesti pois, jos eroa ei ole vähintään se 20 kiloa vähemmän minuun verrattuna. Aika harvassa ovat aikuiset 50-kiloiset naiset, enkä sellaista etsikään. Ei haittaa, vaikka olisi vähän ylikin omasta painostani. Muut asiat ovat niitä oikeasti tärkeitä.

Vierailija
50/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa olla naisten mielestä jo sopiva kokoero. Tuossa voisi jo melkein tuntea olonsa turvalliseksi, vai kuinka?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801292200704233_ul.shtml

Vierailija
51/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä, tummista ja lihaksikkaista miehistä. Seurustelen ulkomaalaisen kanssa tällä hetkellä, eikä mies ole toistaiseksi valittanut, vaikka painan 29 kg enemmän kuin hän. Mies on 178 cm ja minä 159 cm.

Vierailija
52/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luonnostaan kevyempi kuin mies (pituusero, lihasmassa, luusto). Kyse on siis lihavuudesta, jos nainen painaa enemmän.

Vierailija
53/54 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuntisi itseäni naiseksi, saati sitten viehättäväksi, jos painaisin enemmän kuin mieheni.

Etkö sittenkään tuntisi itseäsi naiseksi, vaikka tuolla sinua kevyemmällä miehellä olisi keskimääräistä kookkaampi peenis ja hän himoitsisi juuri sinua?

Vierailija
54/54 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Total turn off: Mies 55 kg ja peenis 5 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi