Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko elämältä kaiken mitä halusit?

Vierailija
28.01.2018 |

Mistä asioista haaveilit? Mitkä asiat toteutuivat ja mitkä eivät? Onko vielä liian myöhäistä saada haaveilemasi asiat ja mitä sinun pitäisi muuttaa elämässäsi, jotta haaveesi toteutuisivat?

Minä haaveilin hyvästä parisuhteesta, omasta asunnosta lähellä merenrantaa, seikkailuista ulkomailla ja vaativasta ja luovasta työstä. Sekä tottakai vanhemmuudesta, joka ainakin toistaiseksi saa odottaa. Juuri nyt olen saavuttanut hyvän parisuhteen, mutta muut asiat ovat toivottavasti tuloillaan. Pitäisi löytää rohkeus lähteä työstä jotta saisin luovemman työn. Samoin ulkomaille lähteminen moneksi kuukaudeksi vaatisi rohkeutta irrottautua tutusta ja turvallisesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sen oikean 32 vuotiaana. Samoihin aikoihin annoin elämäni Jeesukselle. Lopetin juomisen ja tupakoinnin. Nyt olen saanut elämältä joka päivä uskomatonta rakkautta ja kaikkea mistä vain haaveilin joskus ennen. ❤

Vierailija
2/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään.

yksinäinen, työtön, lapseton, sinkku N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että voisin tehdä työtä, jota kohtaan tuntisin paloa ja tulisin sillä keskimääräistä paremmin toimeen. Kai sen voisi nelikymppinen vielä saavuttaa, mutku en tiedä miten.

Vierailija
4/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihanan miehen ja kaksi tervettä lasta. Niistä olen onnellinen ja kiitollinen. Myöskin tulin uskoon 3 vuotta sitten ja sain paljon enemmän, mitä olin koskaan unelmoinut!

Vierailija
5/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin unelmat vaihtuneet muutaman vuoden välein. Olen silloisessa unelmakoulutuksessani, mutta ajattelen että voisin lopettaa tai vaihtaa alaa järkisyistä. Jälkimmäistä yritän.  Lapsista haaveilin joskus, enää en tiedä.

Vierailija
6/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään mitään, paitsi melko vankan terveyden joka tuntuu kiroukselta nyt kun elämässä ei ole muuta tarkoitusta kuin kuoleman odottaminen.

Haaveilin omasta pienestä perheestä, pienestä mökistä ja kasvimaasta. Koskaan en saanut kokea edes miehen kiintymystä.

Vierailija
7/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun paitsi suuren rakkauteni ja talon Italiasta.

Mulla on ihana mies, ihana perhe, kaunis iso okt, varaa matkoihin, mahdollisuus downsiftata, lapsenlapsia.

Vierailija
8/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ulkomailla olen asunut useasti, pääsin haluamaani opiskelupaikkaan muutaman kerran, muuten kaikki on pielessä.

Vierailija
9/9 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan on saanut KAIKEN.