Onko joillain vaalipaikoilla muka tarjoilu?
Hesarin jutussa oli tänään kuva Westendin äänestyspaikan tarjoilupöydästä. Ovatko ne ruoat ilmaisia?
Kummasti itse en saanut mitään tarjoilua tänään? Äänestin vähemmän varakkaalla aluella. Miksi kansalaiset asetetaan eriarvoiseen asemaan, että joissain vaalipiireissä on tarjoilu ja osassa ei?
Kommentit (13)
Oli siellä kahvia, mehua ja keksejä tarjolla. Itse en kyllä ottanut. Ihan tavallisella alueella äänestin :D Eiköhän toi nyt ole ihan järjestäjistä kiinni?
Ehkä tää aloitus ei ollut tosissaan tehty, mutta menen nyt halpaan ja vastaan :D.
Koululuokat järjestävät mielellään kahvituksen ja saavat rahaa leirikouluja ym. varten. Ilmaisia ne eivät tietenkään ole.
Oli kyllä vilkasta, monella ilmeisesti tapana juoda vaalikahvit.
Jos joku haluaa tarjota, niin eihän sitä kukaan kiellä.
Toki voi olla maksullisiakin tarjottavia juuri vaikka koululuokkien toimesta, kun keräävät aina ja ikuisesti rahaa niitä leirikoulujaan varten.
Täällä oli vain joku rahankeräys, en tiedä kenen. Kyltit näytti olevan vihreitä.
Meillä on äänestyspaikka alakoululla. Siellä on aina vanhempainyhdistys tms. ja jonkun luokan oppilaat pitämässä kahvilaa. Viime vaaleissa ostin sieltä ihan älyttömän hyvää gluteenitonta sienipiirakkaa kotiin. Tänään oli vain makeita leivonnaisia. En jäänyt kahville, sillä olin lenkillä hikisenä ja räntäsateesta märkänä siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli vain joku rahankeräys, en tiedä kenen. Kyltit näytti olevan vihreitä.
paikalliset vammaisyhdistykset kerää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa keräys oli. https://www.pieniele.fi
Mä olen viiskymppinen ja joka vaaleissa jossa olen äänestänyt on ollut joku järjestöjen kansanterveys-keräys.
On joo. Saa syödä ilmaiseksi jos on äänestänyt saulia.