Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kämppiksen kaveri

Vierailija
28.01.2018 |

Kämppikseni kaveri on alkanut vierailla meillä usein ja aina vain pidempään, ymmärtäisin jotenkin jos asuisi kauempana mutta kun asuu samassa kaupungissa ja ei edes kovin kaukana, on tämän siis itse maininnut.

Nämä hänen vierailunsa itsessään eivät minua niin haittaa koska ihan mukavan oloinen tyyppi muuten mutta en oikein pidä siitä että hänellä on tapana käyttää tavaroitani ilman lupaa, kuten ostamiani kampaamon shampoita,kämppiksellä on ihan perus kaupan shampoo käytössä niin tämä ei kuulemma sovi hänen hiuksilleen. Olen sanonut asiasta ja siirsin shampoon omaan kaappiini ,hän oli sitten viime vierailunsa aikana kaivanut sen shampoon sieltä kaapista ihan kuin tämä ei olisi selvä merkki olla käyttämättä sitä.

Tämän lisäksi käyttöön kelpaa näemmä myös vaatteeni sillä juuri äsken yllätin hänet huoneestani penkomassa vaatekaappiani, tarvitsi muka puhtaan paidan ja kaverillaan ei ollut mieluista.
Olen tästä useamman kerran sanonut sekä hänelle että kämppikselleni mutta viesti ei tunnu uppoavan perille.

Mitä voisin tehdä, en haluaisi säilyttää kaikkea omaisuuttani lukkojen takana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö huoneesi ovea saa lukkoon? Sanoisin asiasta vielä tiukemmin ja vain kerran. Sitten ilmoittaisin varkauksista vuokranantajalle. Saavatko muuten ruokasi olla rauhassa vai syökö kaveri nekin?

Vierailija
2/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuohan on ääliömäistä käytöstä. Ovi lukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kampaamon shampoopullosi tyhjenee täytät sen halpisshampoolla. Omat shampoosi pidät omassa huoneessasi.

Vierailija
4/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva siitä tyypistä tonkimassa tavaroitasi ja tee rikosilmoitus.

Vierailija
5/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda shampoopulloosi etikasta, astianpesuaineesta ja kananmunasta tehty erikoispesuaine, sano vaan että kuiva hiuspohjasi kaipasi tehohoitoa. Ja oman huoneen ovi lukkoon.

Vierailija
6/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille kämppikselle, että hän on vastuussa, jos hänen vieraansa pöllii omaisuuttasi. Ei varkaita tarvitse sietää, kämppis vahtikoon kaveriaan ettei koske sinun omaisuuteesi tai jättää tämän kutsumatta kylään.

Vierailija
7/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan ettet siedä näpistelyä, ja voi lainata shampootasi, mutta se on sitten 5 euroa per käyttö. Ja ota kuvia kaikista vaatteistasi, saattavat kivoimmat vaatteet nimittäin tuollaisen näpistelijän vaatekaappiin päätyä kun "en muista mistä lainasin."

Vierailija
8/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ruuat kokevat samaa kohtaloa, syö sen mitä kaapeista löytää sama se kenen ruokia ovat. Olen harkinnut lukkoa oveen mutta mitenhän mahtaisi toimia kun se pitäisi pystyä lukitsemaan ulkopuolelta silloin kun en ole kotona ja sisältä silloin kun olen itse paikalla. 

ap.