Vauva heräsi miehen pieruun!
Eikä ollut helppo nukuttaa päiväunille. Miksi tuon tollon täytyy aina piereksiä niin valtavan kova äänisesti?
Kommentit (9)
En usko lapsen menehtyneen tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vauvat herää jopa omiin pieruihinsa. 17.00 aikaan vauva päikkäreillä?
En ole ap mutta mun vauva nukkuu aamupäivän, herää siis yöuniltaan yhdentoista aikaan. Iltapäivällä pari tuntia ja illalla seiskan aikaan vielä tunnin verran. Yöunille menee yhdentoista aikaan.
Vauvat nyt nukkuu. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Ja kyllä muakin vituttais jos mies pieraisis kovaan ääneen ja vauva heräis ja varsinkin jos mun pitäis nukuttaa uudestaan eikä mies itse vaivautuisi sitä tekemään.
Ymmärrän että harmittaa varsinkin jos nukuttaminen on tuskan ja työn takana. Mun mies aivastuskarjuja. Ei siis vain kovaääninen vaan ihan oikeasti karjui kun aivastus alkoi, jatkui kun aivasti ja jatkoi lopuksi vielä sitä ääntä kun ohi. Itse aina pyrkinyt tukahduttaa aivastukseni mahdollisuuksien mukaan, äänen ja hiljentää vielä hihaan. Jotenkin se että avoimesti pärskii ympäriinsä ihan järkyttävällä äänellä on vaan mielestäni huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mun 5kk ainakin vetelee hirsiä parhaillaan. Kohta varmaan herää syöpötteleen.
Mun kuopus heräili omiin pieruihinsa yhdessä vaiheessa. Hän heräili muutenkin herkästi. Muistan, kun hänellä alkoi olla ummetusta (oli vielä täysimetyksellä) ja pierut haisivat aivan hirveiltä.
Kova ääninen kaasu päästö ei ole naurunasia!
Muuta vauvan kanssa toiseen huoneeseen nukkumaan ja sano miehelle, että toistaiseksi mennään näin, koska sinullakin on oikeus nukkua. Miehen metelöintiin heräävä vauva on selkeä este samassa huoneessa nukkumiselle.
Yleensä miehet tajuavat parissa kuukaudessa, mitä merkitsee se, että vaimo muuttaa pois makuuhuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Muuta vauvan kanssa toiseen huoneeseen nukkumaan ja sano miehelle, että toistaiseksi mennään näin, koska sinullakin on oikeus nukkua. Miehen metelöintiin heräävä vauva on selkeä este samassa huoneessa nukkumiselle.
Yleensä miehet tajuavat parissa kuukaudessa, mitä merkitsee se, että vaimo muuttaa pois makuuhuoneesta.
Siis jos kyseessä on unissaan piereskelystä, niin on aika kurjaa syyllistää toista asiasta mitä unissaan tekee, se on tahatonta.
Mutta toinen huone voi olla ehkäpä ainakin väliaikainen ratkaisu.