Eikö kukaan muu ole tulisilla hiilillä vaalien takia kuin minä?
Kommentit (18)
Turha äänestää tai jännittää.
Paavo voittaa kuitenkin.
Edellisessä gallupissa Väyrynen sai 80%.
Kansa ei tykkää aktiivimallista.
Enpä viitsi innostua asiasta, kun se Sale voittaa kuitenkin. Sen takaa suomalaisten lammassieluisuus ja täällä vauvassa meuhkaavat Laura- yms. poikkeevat fanittajat on oikeesti melko pieni joukko.
Kyllä mukana ollaan täälläkin. Kaikki vaalit kuumottaa minua.
Näinsevaanon kirjoitti:
Turha äänestää tai jännittää.
Paavo voittaa kuitenkin.
Edellisessä gallupissa Väyrynen sai 80%.
Kansa ei tykkää aktiivimallista.
Ihanaa kun nämä väyrysvitsit loppuu tähän iltaan. Äijä painukoon sinne mistä on tullutkin ja pysyköön hiljaa.
Seuraaviin vaaleihin asti.
Ei jännitä. Ehkä jos tulee toinen kierros ja gallupit näyttää tiukkaa kisaa, sitten saatan jopa katsoa vaalilähetystä. Kyllä Sauli voittaa. Mielenkiintoista on toki se, että miten muiden äänet menee. Pressanvaalinhan ei pitäisi olla puoluepoliittinen siten kuin eduskuntavaalivaali, mutta kyllä ne puolueet siellä kuitenkin ajatuksissa ja asenteissa on.
Kävin juuri äänestämässä SEITSEMÄN KERTAA SEITSEMÄN
Äänestin Paavoa. Jännittää. Pelkään että Sale voittaa kertalaakista. Lisää tuhoa Suomelle.
Tuskin edes muistin koko vaaleja. Siinä sulle hiiliä.
Ei taida olla 2 eniten ääniä saavan välillä kovin montaa prosenttia eroa kuin 2012. Eikö ennakkoäänet pitäisi olla jo julkaistu, kun kello on yli viisi? En ole ihan perillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes muistin koko vaaleja. Siinä sulle hiiliä.
Muuta pohjois-koreaan jos ei äänestäminen kiinnosta!!
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla 2 eniten ääniä saavan välillä kovin montaa prosenttia eroa kuin 2012. Eikö ennakkoäänet pitäisi olla jo julkaistu, kun kello on yli viisi? En ole ihan perillä.
Ennakkoäänet julkistetaan 20-21 aikoihin.
Suorassa lähetyksessä kuullaan sitten!
En, unohdin koko vaalit hetkeksi, sitten yhtäkkiä muistin, että ainiin täytyy käydä äänestämässäkin. Pitääkin tästä alkaa lähtemään, että ehdin ennen muita menoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuin kissa kuumalla katolla.
Eli rentona pötkötät, silmät ummessa nautiskellen lämmöstä? :)
Vierailija kirjoitti:
Kai ne laskettu on, mutta julkaistaan vasta, kun äänestysaika on ohi.
Olen hieman hiilillä, sillä olen lyönyt vetoa äänten jakautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin kissa kuumalla katolla.
Eli rentona pötkötät, silmät ummessa nautiskellen lämmöstä? :)
Ei vaan tassuja polttelee...😸
Odotan malttamattomana. Täytyy varmaan kohta alkaa imuroida, jos aika kuluisi paremmin. Lenkilläkin jo kävin ja vaalivalvojaisten ruuat on valmiina, samppanjakin valmiina kylmässä.