Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä presidenttiehdokasta äänestäisit, jos et saisi äänestää ykkösvaihtoehtoasi?

Vierailija
28.01.2018 |

Omankin ehdokkaansa saa mainita, mutta ei tehdä tästä nyt mitään kilpamainontaa.

Tajusin kauhukseni, että näistä vaihtoehdoista seuraavaksi paras olisi Vanhanen, vaikken ikinä kuvitellut että voisin äänestää kepua. Äänestin Niinistöä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naivi kun uskon, että jokaisella äänellä on merkitystä. Ja koska minua ei pakotettu äänestämään jotain ehdokasta tai olla äänestämättä jotain ehdokasta, niin voi olla, että olen sitten jonkun ehdokkaan ainoa äänestäjä. Mitä sitten, vaikka olisinkin; teinpähän voitavani. 

Vierailija
22/23 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää n ekruja siis pilaamaan hyvinvointivaltiotamme.

Jos Haavistoon viittaat niin Haavisto on sanonut, että hädänalaisia autetaan parhaiten heidän omissa kotimaissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naivi kun uskon, että jokaisella äänellä on merkitystä. Ja koska minua ei pakotettu äänestämään jotain ehdokasta tai olla äänestämättä jotain ehdokasta, niin voi olla, että olen sitten jonkun ehdokkaan ainoa äänestäjä. Mitä sitten, vaikka olisinkin; teinpähän voitavani. 

Nimenomaan. Äänestämättä jättäminen ei ole protesti. Ilman sinun ääntäsi muiden äänistä tulee vaikutusvaltaisempia. Äänestämättä jättämällä luovut omasta vaikutusvallastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi