Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti tapaamiseen Tinderissä ym?

Vierailija
28.01.2018 |

Hei Tinderin- tai muiden deittiappien ja -palvelujen käyttäjät? Kuinka pitkän/lyhyen viestittelyn jälkeen on hyvä ehdottaa tapaamista? Tai mitä ajattelette, jos toinen ehdottaa tapaamista? Miten pitkä viestienvaihtoväli on sopiva? Olettaen, että on aidosti kiinnostunut toisesta eikä hae pelkkää seksiseuraa..

Itse naisena tunnen olevani kamala tyrkky, jos vaikka muutaman viestin jälkeen ehdotan tapaamista tai suostun miehen tapaamisehdotukseen. Mutta eikö näiden palvelujen tarkoitus ole juuri toimia vain tapaamisvälineenä ja saada kontakti toiseen, juttua on sitten kivempi jatkaa kasvokkain.. Olenko vain estoinen? Ja tarkoituksena ei siis ole saada pelkkää seksiseuraa vaan ihan oikeasti treffata kiinnostavia miehiä ja parisuhde..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy Tinderin käyttäjiä tai nettideittaajia?

Vierailija
2/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos panettaa, mieluiten tunnin sisällä tavataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja parisuhde :D

Vierailija
4/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä annan naiselle enintään noin viikon järjestää treffit. Se on hyvä keino hankkiutua eroon säätäjistä. Jotkuthan haluaa tutustua netissä kaikessa rauhassa, ja ne voi olla kirjeenvaihdossa kuukausia jos niille antaa sen mahdollisuuden mutta se ei käy minun kanssa.

Vierailija
5/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus

Vierailija
6/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko viestittelyä niin tietää jo vähän toisesta sitten vaan treffeja sopimaan.

Vierailija
7/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle noiden tarkoitus oli helposti tutustua toiseen ja ottaa selville kannattaako tavata. Eli rauhassa ensin tutustutaan ja sitten miettii haluaako tavata.

Vierailija
8/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutaman viestin jälkeen haluat tavata niin vaikutat liukuhihnatreffaajalta jolla voi olla 2-4 treffit samalle päivälle!

Vierailija
9/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen tässä nyt chätännyt erään miehen kanssa tunnin ajan, ja hän kyseli, josko nähtäis jo tänään :) Välimatkaa sen verran, etten suostunut. 

Olen kyllä yleensä nähnyt Tinder-matchin 1-2vk sisällä. 

Vierailija
10/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä viestittelyä riittää. Sitten sovitaan treffit vaikka seuraavalle viikolle. Sen jälkeen voi jatkaa vielä viestittelyä. Menee muuten jaaritteluksi. Eri asia sitten jos on enempi välimatkaa tai jotain vastaavaa.

Niin ja valtaosa hakee jotain pysyvämpää suhdetta. Harvempi pelkkää seksiä. Jokainen toki itse päättää mitä haluaa. Kannattaa keskustella avoimesti.

Vierailija
11/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus

Alapeukuttajat oppivat tämän vielä karvaasti. Siellä samat pelimiehet polkee kaikkia muijia ja sitten ulistaan kuinka "tindermiehestä ei kuulu mitään, yhyy".

Vierailija
12/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan tapaamista ensimmäisessä viestissä, koska tutustuminen alkaa henkilökohtaisesta tapaamisesta. Viestitellessä ei tutustu.

Vierailija
13/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus

Alapeukuttajat oppivat tämän vielä karvaasti. Siellä samat pelimiehet polkee kaikkia muijia ja sitten ulistaan kuinka "tindermiehestä ei kuulu mitään, yhyy".

Mistähän sinä olet katkeroitunut? Saamattomuudesta Tinderissä kenties?

Joka hemmetin keskustelussa trollaat tuolla samalla virrellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi