Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän suvussamme elävistä 23 ihmistä sairastaa vakavaa mielenterveyshäiriötä

Vierailija
28.01.2018 |

Isän puolelta adhd ja äidin puolelta kaksisuuntainen mielialahäiriö ja epävakaa persoonallisuushäiriö, minulla itselläni kaksisuuntainen, vaikea masennus, pari persoonallisuushäiriötä ja ahdistuneisuushäiriö. Loput sairastuneista sairastaa adhd, skitsofreniaa, skitsoaffektiivista häiriötä, ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Vahvasti kulkee suvussa siis, onko teidän sukunne terve? Ja ne keiden ei ole, onko lääkitys kunnossa tai miten elämä muuten sujuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Tiedän, että isän puolen serkkuni suljettin nuorena mielisairaalaan 60-luvulla, ja siellä on kai vieläkin.

Äidin isäni traumatisoitui sodassa ja oli 50-60-luvulla suljetulla. Nyt jo kuollut.

Muita en tiedä.

Vierailija
2/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Tiedän, että isän puolen serkkuni suljettin nuorena mielisairaalaan 60-luvulla, ja siellä on kai vieläkin.

Äidin isäni traumatisoitui sodassa ja oli 50-60-luvulla suljetulla. Nyt jo kuollut.

Muita en tiedä.

KAUHEA KOHTALO ISÄSI SERKULLA :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Äitini on kymmenpäisestä sisarusparvesta ja kaikki päästään terveitä, isän puolella onkin sitten jonkin verran "hulluja" isän kuoleman jälkeen sain tietää että hän sairasti skitsofreniaa, kaikki oli luullut että alkoholismi oli vaan se hänen tautinsa. Isän yksi sisko on aika lailla päästään sekaisin, ja pari muuta vähintäänkin outoja mutta vielä normaalin rajoissa, yksi sisko kuoli viinaan ja lääkkeisiin.

Kyllä se kun luki isävainaan papereista sen diagnoosit ym. selvitykset, niin pisti se joksikin aikaa miettimään ja jopa epäilemään omaa mielenterveyttä. Mutta eipä mulla oikeesti oo ollu ku masennusta, varmaan koko elämäni, se on mulle jo ominaisuus.