Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gallup! seurustelisitko kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavan kanssa?

Vierailija
28.01.2018 |

vai olisiko se ongelma?

gallup! seurustelisitko kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavan kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mihin kyseinen häiriö voi johtaa ja sen perusteella en enään haluaisi sitä jokapäiväiseen elämääni.

Vierailija
2/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään naisen, jolla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. On niin vaikea tapaus, että en seurustelisi. Kun sen lisäksi, että on mielenterveydessä ongelmia, on nyt myös pahasti koukussa hänelle määrättyihin lääkkeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D

T. itse kaksisuuntaista sairastava

Vierailija
4/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkaverin kohdalla nähnyt,  miten rankka sairaus se on koko perheelle. En tieten tahtoen haluaisi sitä lapsilleni.  Toivottavasti siihen keksitään parempia lääkkeitä ja saadaan estetyksi vaikka geenimanipulaatiolla sairauden periytyvyys.

Vierailija
5/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni puhkesi kaksisuuntainen kun olin 14 ja kotielämä oli täyttä helvettiä sen jälkeen, hänellä oli itsetuhoisuutta ja pitkiä sairaalajaksoja ja saimme pelätä häntä. Elämämme meni ihan raiteiltaan. Kokemani perusteella en seurustelisi bipolaaria sairastavan kanssa, vaikka epäreilulta se tuntuukin.

Vierailija
6/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen nähnyt liikaa yhtä sitä sairastavaa ihmistä ja kun itse olen vakaa ja rauhallinen ihminen, niin tuollaisen tyypin perään katsominen on ihan kauheata. Jos siinä hommassa olisi jotain pysyvää mistä saada kiinni ja tieto, että homma tasaantuu lopullisesti, niin ehkä, mutta enpä usko. En seurusteli, koska minun ei tarvitse.

Vierailija
7/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bipolaari, olenko jäävi vastaamaan?

Vierailija
8/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan syö lääkkeensä, seurustelisin

Vierailija
9/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työkaverin kohdalla nähnyt,  miten rankka sairaus se on koko perheelle. En tieten tahtoen haluaisi sitä lapsilleni.  Toivottavasti siihen keksitään parempia lääkkeitä ja saadaan estetyksi vaikka geenimanipulaatiolla sairauden periytyvyys.

Samaisella manipulaatiolla estettäisiin myös nerous sillä bipolaarissa ja neroudessa on sama mutaatio.

Bipolaarit on usein herkkiä ja äkykkäitä ihmisiä.

Vierailija
10/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys on mennyt jo huimasti eteenpäin. Yksi uusimmista lääkkeistä on aikalailla täsmälääke. Ei sairastuneen kanssa eläminen pakosta ole kamalaa. Riippuu hoitotasosta.

Vierailija
11/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaisella manipulaatiolla estettäisiin myös nerous sillä bipolaarissa ja neroudessa on sama mutaatio.

Sukulainen sairastaa kaksisuuntaista, hän on herkkä, älykäs - ja täysin sietämätön maniavaiheessa.

Onneksi hänet vietiin sairaalaan masentuneena ja hän on jälleen normaali ihminen saatuaan lääkityksen. Häntä yritettiin saada hoitoon vuosien ajan, mutta hän ei käsittänyt olevansa sairas. Bipolaaristen sivun mukaan harva sairastunut ymmärtää sairastuneensa, koska kyseessä on vaikea mt-ongelma.

Vierailija
12/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä gallup. Toivottavasti kukaan ei tee johtopäätöksiä noiden vastausten pohjalta 😁. T. Bipo

Vierailija
13/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen sairastaa kaksisuuntaista, hän on herkkä, älykäs - ja täysin sietämätön maniavaiheessa.

Onneksi hänet vietiin sairaalaan masentuneena ja hän on jälleen normaali ihminen saatuaan lääkityksen. Häntä yritettiin saada hoitoon vuosien ajan, mutta hän ei käsittänyt olevansa sairas. Bipolaaristen sivun mukaan harva sairastunut ymmärtää sairastuneensa, koska kyseessä on vaikea mt-ongelma.

Tiesithän sen, että sairaus kulkee SUVUITTAIN. Tuolla sun logiikalla siis sinäkin saatat sairastaa tietämättäsi 😉... mieti sitä!

Vierailija
14/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tai koko suku, enemmän tai vähemmän...

15/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin en, mutta jos sairaus todettaisiin meidän seurustelusuhteen aikana, niin yrittäisin jatkaa suhdetta siitä huolimatta. Isälläni on kaksisuuntainen mielialanhäiriö ja välillä hyvin raskas ihminen. 

Vierailija
16/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksielämä toimii hänen kanssaan niin voin seurustella:)

m35

Vierailija
17/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksielämä toimii hänen kanssaan niin voin seurustella:)

m35

Aivan varmasti toimii 😂.

Vierailija
18/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen yhä miehen kanssa jolla on. Hyytävintä ettei kertonut sairaudesta. Tautiin kuuluu ettei ole sairaudentunnetta. Useita vuosia hän aina syytti muita kaikesta. Minä olin pilannut hänen elämänsä. Sanoin että ok, ei sitten tavata, jolloin hän alkoi vainoamaan minua.

Viimein soitin psyk polille, jossa hän kertoi olevansa asiakkaana jonkun muun lääkkeen takia. Kerroin että pelkään ja siinä jo tajusin mainita bipohäiriön maniavaiheesta.

Jolloin he sitten määräsi hänelle oikean lääkkeen. Tuossa tapauksessa läheisen soitto auttoi avunsaantia.

Mutta minä. En ole terve, kun olen sairaan kanssa. Hän on kiltti, meillä menee nyt hyvin, mutta jonkinlainen ahdistus jäi. Jos on bipon kaveri, itse pitäisi saada tukea ja tietoa jostain. Maniavaihe on narsistinen tila.

Bipolaarihäiriötä voi sairastaa oli älykkyysosamäärä mikä tahansa, ei liity älyyn.

Vierailija
19/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Tosin en seurustele nytkään, en terveen enkä sairaan kanssa koska en halua. Mutta jos haluaisin, en kaksisuuntaisen kanssa, se olisi liian raskasta minun luonteellani.

Vierailija
20/38 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä? Minä en seurustelisi kenenkään teistä kanssa, koska olette stanan yksinkertaisia ja tylsiä keskivertoihmisiä (tai alle).

Parhaillaan olen seksisuhteessa ukkomiehen kanssa. Hän tietää sairaudestani ja hyväksyy sen. Hyvät (erinomaiset) ominaisuuteni päihittävät huonot ominaisuudet.

Tämä on ihan kiva sairaus kun sen oppii hoitamaan: nukkuu tarpeeksi, huolehtii syömisestä ja pitää stressin poissa.

Mieluummin tämä kuin 120 kg elopainoa, nivelrikko ja edam-pallo aivojen tilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi