Jätin raskaana olevan vaimon pakko-oireiden takia
Pakko tilanne, koska ei niitä pakko-oireita olisi jaksanut enää kukaan.
Olihan niitä tietysti ennen raskauttakin, mutta raskauden aikana pahenivat, vaimo myönsi sen itsekin.
Ehdotin osastohoitoakin mutta vaimo ei suostunut.
Valittelee olevansa yksin. Saa minun puolesta ollakin. Oman asunnon pitäisi toivon mukaan kohta löytyä hänelle.
Kommentit (38)
Hyvä. Pakko-oireet ovat raskaimpia omaisille. Toivottavasti kuitenkin olet tulevan lapsen elämässä mukana. Hänhän on syytön tuohon hulluuteen. Älä kosta lapselle äitinsä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jätit lapsesi vaikeista pakko-oireista kärsivän äidin huomaan? Millaisia nuo oireet olivat jos itse et niitä kestä mutta oletat että lapsesi kestää?
Ei lapsi luultavasti kestäkään. Aion olla yhteydessä lastensuojeluun kun syntyy. Jatkuvaa tarkastelua ja käsien pesua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätit lapsesi vaikeista pakko-oireista kärsivän äidin huomaan? Millaisia nuo oireet olivat jos itse et niitä kestä mutta oletat että lapsesi kestää?
Mies ei kai voi lasta kantaa sisällään?
Eli siis kostat tulevalle lapselle katkeruutesi toisen pakko-oireista?
Et sä mitään vaimollesi kosta jättämällä hänet, vaikka niin kuvittelet. Suurin kärsijä on syntymätön lapsi, joka ottaa nyt niskoilleen äitinsä stressin kun häädät heidät pois.
Entäs kun lapsi syntyy, millaisen kuvan luulet että hän isästään luo kun äiti kertoo että piti lähteä odotusaikana? Varmasti tulee oikein lämpimät välit.
Kerrot että aiot ottaa yhteyttä lastensuojeluun kun syntyy. Ajattelitko sitten että lapsi huostaan, itse tuskin taidat vauvan lähivanhemmaksi alkaa?
Olisiko kannattanut miettiä sitä jättämistä aikaisemmin?
Nyt kostat vaan lapselle.
Kyllä pakko-oireinen itsekin kärsii oireistaan ja kovasti kärsiikin. Ei niistä ole helppo päästä terapiallakaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pakko-oireinen itsekin kärsii oireistaan ja kovasti kärsiikin. Ei niistä ole helppo päästä terapiallakaan eroon.
Vaimo ei ollut halukas ottamaan vastaan mitään terapiaa. Kävi kyllä psykologin luona puhumassa, mutta sanoi että puhuu siellä mieluummim muista asioista kun pakko-oireista. Ap
Psyykkiset sairaudet ei parane raskaaksi hankkiutumalla. Niin se vain on.
Voisko ap kuitenkin soittaa neuvolantädille, kerrot että et jaksa. Jospa ne voisi auttaa häntä jotenkin.
Pakko-oireisille on myös ryhmiä, jossa nainen voisi käydä.
Niin, hankkimalla vaimo raskaaksi ja sitten hylkäämällä hänet ja tuleva lapsi ne pakko-oireet häneltä varmasti katoaakin.
Mitä luulet, miten se terapia nyt auttaisi?
Kyllä neuvolassa on puhuttu. Siellä merkittiin vaan ylös että on pakko-oireita, mutta hän on saanut sielläkin puhuttua ettei ne vaivaa häntä. Minut leimattiin vaan kylmäksi. Ap
Aika paha. Luulisi että on lapselle riittävän suuri taakka syntyä Porvoossa, mutta sitten vielä kehtaat lähteä!
Miksi sitten suunnittelitte lasta jos kerran ne oireet sinua niin vaivasi? Taisi tarkoituksenasi ollakin tehdä vaan temput vaimolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kai voi lasta kantaa sisällään?
Eikä riipiä sitä mahasta ulos ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suunnittelitte lasta jos kerran ne oireet sinua niin vaivasi? Taisi tarkoituksenasi ollakin tehdä vaan temput vaimolle
Johan aloituksessa sanottiin että raskauden aikana paheni ja hoito ei kelpaa. Taidat kuulua niihin ämmiin joiden mielestä naisessa ei voi olla koskaan mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsi luultavasti kestäkään. Aion olla yhteydessä lastensuojeluun kun syntyy. Jatkuvaa tarkastelua ja käsien pesua. Ap
Meinasitko hakea yksinhuoltajuutta vai vaatia lapselle sijaisperhettä?
Hitto mikä iljettävä sika olet jos kertomuksesi on totta. Pakko-oireet ovat helvettiä jo itsessään ja sitten mies jättää raskaana olevan vaimonsa niiden takia. Ei voi olla totta!
Ainakin tulevaisuudessa parisuhteen saanti vaikeutuu sulla kun kerrot taustasi :) Jopa paljon enemmän kun sillä raskaana olevalla ja pakko-oireisella exällä. Lapsihan kasvaa ja pakko-oireita voi hoitaa. Paskaa luonnetta sen sijaan ei.