Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että presidenttiehdokas uskoo Raamatun luomiskertomukseen?

Vierailija
28.01.2018 |

Mitä tällaisesta pitäisi ajatella näin vuonna 2018?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta äänestää kiihkouskovaista. Ihan sama onko kyseessä kristinusko vai islam. Kumpikaan ei ole suomalainen uskonto.

Vierailija
22/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ehdokkaalla on omat omituisuutensa. Jos Niinistö ja Huhtasaari ovat toisella kierroksella vastakkain niin äänestän Lauraa. Olen itse ateisti ja pidän Lauraa vähän pöhkönä tuon uskonasian vuoksi, mutta hän on silti parempi kuin Niinistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty, käyn kirkossa ja kerään kolehtia siellä välillä enkä silti halua että pressa liputtaa luomisuskon puolesta.

Herranjumala mikä junttila Suomi on muutenkin kartalla ja siihen vielä lätkästäis tommonen keulakuva :D

Vierailija
24/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaari kertoo ääneen asian jonka tietää olevan epäsuotuisaa = rehellisyys.

Vierailija
25/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia että presidenttiehdokas kalistelee keppejä toisen miehen kanssa.

On. Sitä esiintyy eläinkunnassa yleisesti. Se taas ei ole normaalia, että keskityt noin innokkaasti muiden oletettuun sukupuolielämään. Omaa sinulla ei siis ole.

Vierailija
26/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuuluisia luomisoppiin uskoneita: Francis Bacon, Galileo Galilei, Isaac Newton, Gottfried Leibniz, Blaise Pascal, Michael Faraday, James Clerk Maxwell

Vierailija
27/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oletko itse normaali? Perustele "normaali".

Vierailija
28/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homouden voi kunnon lääkityksellä parantaa, mutta näihin koko maapallon tuhoaviin uskovaisiin ei toimi muu kuin luoti.

Vierailija
29/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kristitty, käyn kirkossa ja kerään kolehtia siellä välillä enkä silti halua että pressa liputtaa luomisuskon puolesta.

Herranjumala mikä junttila Suomi on muutenkin kartalla ja siihen vielä lätkästäis tommonen keulakuva :D

Ala sitten ateistiksi, ellet usko oppeihisi ja lopeta sen kristityn leikkiminen.

Vierailija
30/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain amerikkalaisten kiihko-uskovaisten äärimmäisyyspiireissä on yleistä. Republikaanien Sarah Palin esimerkiksi on kreationisti, ja sille irvaillaan Yhdysvalloissa aika lailla.

Mutta että Suomessa aikuinen ihminen, ja OPETTAJA koulutukseltaan uskoo, että tiede on uskon asia, johon voi uskoa tai olla uskomatta, "ihan sillee ku sattuu huvittamaan...."

8 - (

Vierailija
31/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia että presidenttiehdokas kalistelee keppejä toisen miehen kanssa.

On. Sitä esiintyy eläinkunnassa yleisesti. Se taas ei ole normaalia, että keskityt noin innokkaasti muiden oletettuun sukupuolielämään. Omaa sinulla ei siis ole.

Ei esiinny ja keskitythän sinäkin toisten uskonnollisiin asioihin, vaikka ne ei sinulle kuulu paskan vertaa.

Vierailija
32/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomiskertomuksiin uskovia on maailmassa miljardeja.

Vierailija
33/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei evoluutio selitä elämän syntyä, vaan se on tieteen väärä tulkinta eliömuodoille annetusta kyvystä mukautua muuttuviin olosuhteisiin.

Vierailija
34/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuuluisia luomisoppiin uskoneita: Francis Bacon, Galileo Galilei, Isaac Newton, Gottfried Leibniz, Blaise Pascal, Michael Faraday, James Clerk Maxwell

Voi helvetti sun kanssasi.

Maxwellia lukuunottamatta kaikki nuo tiedemiehet elivät ennen biologista evoluutioteorian keksimistä (joka tapahtui siis 1859). Eli se siitä sun "luomisoppiin uskomisistasi".

Kommenttisi on yhtä pöljä kuin selittäisi, ettei internetiä ole olemassa, koska valtaosa maailmanhistorian tiedemiehistä "ei uskonut internettiin"  - siis koska sitä ei ole heidän elinaikanaan ollut edes utopioissa olemassa!

Vierailija
35/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomiskertomuksiin uskovia on maailmassa miljardeja.

Lukutaidottomia on maailmassa miljardeja. Se todistaa, ettei kirjoitusta ole olemassa?

Vierailija
36/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa. Ei ole elämä itsekseen tänne syntynyt, vaan se on luotu tänne. Kyllä, on aivan normaalia ja tervettä uskoa niin, ja tietää niin. Keinotekoista on sen sijaan väittää, että ihminen olisi kaiken takana. Se on outoa.

Vierailija
37/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käditä vääntöö tästä asiasta. Kristitty kansa joka käy kirkossa lukemassa uskontunnustusta ,kastas lapsensa ,käy rippikoulun,vihitään avioliittoon ,homojenkin tappelun kautta pitäis päästä kirkkoon saamaan Jumalansiunaus liitolleen..tämä sama kansa pitää omituisena ehdokasta joka uskoo kertomukseen mihin kirkon sanoma nojaa. Siis ihan oikeesti !!!! Ei kauaa kun Halonen tuomittiin alimpaan helvettiin kun hän ehdokkaana ei kuulunut kirkkoon !

Vierailija
38/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala sitten ateistiksi, ellet usko oppeihisi ja lopeta sen kristityn leikkiminen.

Itse en koe näitä toisiaan kumoaviksi asioiksi. Rakastan biologiaa ja tiedettä eikä se millään tasolla estä minua silti rukoilemasta esimerkiksi.

Vierailija
39/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulkaa. Ei ole elämä itsekseen tänne syntynyt, vaan se on luotu tänne. Kyllä, on aivan normaalia ja tervettä uskoa niin, ja tietää niin. Keinotekoista on sen sijaan väittää, että ihminen olisi kaiken takana. Se on outoa.

Sulta on kuule nyt tainnut kulua koko peruskoulu nukkuen.

Evoluutioteoria ei todellakaan väitä IHMISEN olevan luonnon kehittymisen takana. Mutta ei jumalan, ei joulupukin tai hammaskeijunkaan.

Vierailija
40/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Uskotte luomisoppiin. Miksi?

- Se on Raamatusta. Minä uskon Raamattuun.

- Oletteko siis sitä mieltä, että nainen on tehty miehen kylkiluusta?

- Kuten sanoin, niin minä uskon Raamattuun, mutta en lähde teologiseen hiustenhalkomiseen.

- Eli uskotteko luomisoppiin kokonaisuutena?

- Uskon Raamattuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi