Leikitään että miehesi täyttää 36vuotta
Kuka järjestää synttärit= kuka leipoo kakun?
Onko se vaimo vai mies itse.
Kommentit (17)
Ei kumpikaan. Mies ei osaa leipoa eikä ole kiinnostunut opettelemaan, itse en harrasta leipomista koska en myöskään syö mitään makeaa.
Ei syödä kakkuja, joten jää kakku leipomatta.
Ei kyllä kukaan meillä järjestä mitään 36v synttäreitä. Aika outo ikä juhlin alle, mites olis vaikka edes se 40?
Tuntisitko huonoa omaatuntoa jos jättäisit miehesi synttärikakun leipomatta?
Jättäisit juuri siitä syystä leipomatta että hän odottaa aina valmista eikä itse lupaudu tarjoamaan ja valmistamaan mitään.
Leikitään että minä olen keisaripingviini. Kuka vei mun munan?
Kakku voi tarkoittaa muutakin leipomusta/herkkua
Vierailija kirjoitti:
Tuntisitko huonoa omaatuntoa jos jättäisit miehesi synttärikakun leipomatta?
Jättäisit juuri siitä syystä leipomatta että hän odottaa aina valmista eikä itse lupaudu tarjoamaan ja valmistamaan mitään.
En tuntisi huonoa omaatuntoa siitä, että jättäisin kakun leipomatta. Jos mies odottaisi aina valmista eikä itse lupautuisi tarjoamaan ja valmistamaan mitään niin ymmärtäisin, että kyse on ihan muusta kuin kakusta, ja ehdottaisin että tehdään parisuhteelle jotain tai erotaan.
Mitä juhlimista vanhenemisessa on?
Mies saa päättää kakun ja se tehdään yhdessä. Se on aika hauskaa ja siinä on yleensä haastetta. Sama mun synttäreillä, paitsi silloin minä saa päättää tietenkin.
Minä tietysti.
Mies ei osaa edes tiskata.
Vierailija kirjoitti:
Minä tietysti.
Mies ei osaa edes tiskata.
Oletko antanut edes kokeilla?
Kyllä meillä saatetaan kahvitella suvun kanssa synttäreitä ilman merkittäviäkin lukuja. Ollaan nuori pariskunta ja satutaan vaan pitämään heistä. Yleensä työnjako on luokkaa minä hoidan ruuat, mies siivoaa ja näin homma toimii.
Jos kahdestaan juhlitaan tarjotaan toiselle ulkoilu ravintolassa.
Ostetaan kakku valmiina ja pyydetään miehen veli ja vaimo syömään. Tehdään yhdessä ruokaa. Täyttää oikeasti tuon.
Minä leipoisin, koska mielestäni kakkujen tekeminen on ihanaa ja tartun tilaisuuteen aina kun se on mahdollista. Mies saisi itse järkätä kaiken muun jos haluaa. Ja siis tekisin kakun ihan vain huvikseni, vaikka mies ei edes ehdottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka järjestää synttärit= kuka leipoo kakun?
Onko se vaimo vai mies itse.
Kuule ap, ei tuollaisia synttäreitä enää kuulu juhlistaa bileillä tai kakuilla.
Teini-iässä passaaminen loppuu rippijuhliin, sitten päivänsankari järkkää loput itse jos haluaa.
Ennen ei järkätty juhlia ennen 50-vuotispäiviä, nykyisin kai juhlitaan tasakymmeniä jo ennen sitä. Jotkut 36-vuotisjuhlat ovat vaan NOLOJA:
Mun ei tarvi leikkiä, mies täyttää ens viikolla 36. Minä leivon kakun, koska oikeasti tykkään tehdä niitä. Ei mies ole edes pyytänyt tekemään, minusta vaan kaikki juhlapäivät oli se sitten juhannus, joulu tai synttäri on hyvä aika leipoa kakku. Ei ole kuitenkaan sen kummempia juhlia, miehen vanhemmat ja mummo vaan tulee kahville.
Jos miehesi olisi passattu jo lapsuudesta asti, jatkaisitko passaamista vai jättäisitkö 'oman onnesa nojaan'?