Millainen mies tapailee raskaana olevaa eronnutta naista?
Täytyy olla aika epätoivoinen?
Tuttava erosi alkuraskaudessa ja ei ainakaan miehistä tunnu olevan pulaa, vaikka mahakin jo selvästi näkyy. Nyt luultavasti löytänyt jonkun vakituisen ja laskettu aika parin kuukauden päästä.
Kiinnostaisi tietää että mitä ne miehet ajattelee? Ei parempaa löydä?
Kommentit (42)
En ole ikinä ymmärtänyt ap:n ja kaltaisten logiikkaa. Siis että nainen, jolla lapsia ja/tai vientiä olisi jotenkin epäkiinnostava/huono siitä huolimatta, että vientiä riittää? Eikö se ole juuri toisinpäin? Vai kuinka tyhmänä näin ajatteleva pitää muita ihmisiä? Ovatko miehet muka jotain aivottomia sätkynukkeja, joilla ei ole omaa tahtoa tai mielipiteitä? Kyllä aikuinen ihminen osaa seurustelu/pano/lisääntymiskumppaninsa valita ihan itse oman makunsa mukaisesti.
Minä olen aina ajatellut, että sellainen nainen/mies joka ei kumppania tunnu löytävän, olisi se epäkiinnostavampi/huonompi.
Mä ainakin tunsin itseni raskausaikana niin jäätävän rumaksi että en olisi voinut kuvitellakaan mitään miehiä. Siihen vielä kaikki pahoinvoinnit ja hormoniheittelyt niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies.
Itse ajattelisin että jollakin tavalla vässykkä. Liian auttamisen haluinen tai kiltti.
Aika ikävästi ajateltu miehistä. Onko "normaalille" miehelle vain se yksi hyväksytty rooli, eli se empatiakyvytön "jännä.mies", joka ei paljoa muista välitä? Ihania, kilttejä normaaleja miehiä on kuitenkin paljon ainakin netin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa aisuriksi.
Ja tämä myös, yök, mikä ajatus.
Kaikki eivät ajattele enää nykypäivänä naisia jonain hänen lapsensa isän omaisuutena. Jotkut (aka henkisesti terveet) myös pystyvät rakastamaan ja kiintymään normaalisti läheiseen ihmiseen, jopa lapseen!
Sellainen mies joka ei halua pinnallista pintaliitohuoraa. Kyllä mä mielummin tollasta tapailisin ku niitä ketkä vaatii miehiltä kuun taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Raskaana oleva Nainen on kaunis.
Juu, mutta se ei kestä kovin kauaa :D
Niin kauan kuin kaikki tarvittavat edut on suhteessa kunnossa, niin kauan kyseistä tilannetta voi sietää. Mutta jos tulee enemmän haittaa kuin etua, niin se suhde menee sitten siinä. Mutta näinhän se on muissakin suhteissa.
Sellainen joka haluaa niinkutsutun pakettiratkaisin?
Yks tuttu kans eros raskaana olessa ja alkoi heilastella työkaverin kanssa. Meikäläiselle ei tuollanen onnistuisi. Mutta maailma vissiin muuttuu....
Minä deittailin nykyistäni silloin kun odotin esikoistani.
Olin eronnut lapsen isästä vain muutama viikko sen jälkeen kun olin tehnyt positiivisen raskaustestin.
Nykyiseni oli töistä tuttu, viihdyimme hyvin yhdessä. Minä halusin pitää etäisyyttä kun vauva-arki jännitti ja kaikki muukin oli niin auki. Hän oli innokkaampi.
Mutta hän oli aina luonani kun tarvitsin apua tai tukea.
Juttumme kuitenkin loppui sitten enne laskettua aikaa, kun minä halusin keskittyä vauvaan ja halusin saada yhteyden toimimaan lapsen isän kanssa. Halusin että hän on vauvan elämässä, vaikka ei ollutkaan minun kanssani. Ja hän oli ottanut tämän uuden tapailun huonosti.
Mutta onneksi asiat menivät niin että lapsen ollessa vuoden ikäinen, otti tämä mies yhteyttä uudestaan ja näimme ja siitä alkoi suhde, joka on johtanut yhteiseen taloon, avioliittoon ja kahteen yhteiseen lapseen.
Nyt 14 vuotta yhdessä.
Olipa hirvittävä kommentti ihmisestä, jonka tunnet.
Kaikkien parisuhteet eivät ikävä kyllä kestä, mutta monet ihmiset haluavat seurustella. Tutussasi ei mielestäni ole yhtään mitään vikaa eikä miehessä, joka on häneen ihastunut.
Minun tapani elää on toisenlainen, mutta en tuomitse heidän tapaansa.
PS Tuomitsen sinun tapasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ajatellut, että sellainen nainen/mies joka ei kumppania tunnu löytävän, olisi se epäkiinnostavampi/huonompi.
Auts!
En koe olevani huonompi toista, vaikka kumppanin löytäminen on osoittautunut minulle hankalaksi.
Toiset löytävät "kuhan joku"-periaatteella itselleen kumppanin, mutta minusta ei siihen ole. Toki se laskee omanarvontuntoani, kun kerta toisensa jälkeen osoittaudun minulle kelpaavalle naiselle riittämättömäksi, kuten varmaan päinvastoinkin. Luotan silti siihen, että vielä kohtaan naisen, jonka kanssa koemme toisemme kiinnostaviksi ja yhteensopiviksi ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei välitä eikä pelkää lapsia. Minäkin tapasin nykyisen aviomieheni, kun olin 8kk raskaana. En edes etsinyt suhdetta vaan tavattiin sattumalta mun serkun valmistujaisissa ja tultiin juttuun. Miehellä itsellään oli jo pientä 2 lasta, jotka asuu pysyvästi hänen luonaan ja miehen kommentti oli, että jos tästä jotain tulee niin kyllä hänen kotiin vielä 1 lapsi mahtuu. Ja tulihan siitä. Ollaan oltu naimisissa 4 vuotta ja mies on adoptoinut mun lapsen ja minä hänen lapsensa. Lisää ei tule, koska 3 lasta on ihan hyvä luku.
Olette varmaankin oikeasti kultaisia ja herttaisia ihmisiä:) Onnea ja rakkautta perheellenne!
Minua yritti moni työkaveri iskeä kun olin raskaana. Vaikka olin naimisissa. Yksi päivittäin töissä, ja kaksi aina firman bileissä. Vielä viikolla 38 yritti yksi komea 24-vuotias jalkapalloilija viedä hotelliin. Luultavasti fetissi näillä. Kehuivat kauniiksi ym kliseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts!
En koe olevani huonompi toista, vaikka kumppanin löytäminen on osoittautunut minulle hankalaksi.
Toiset löytävät "kuhan joku"-periaatteella itselleen kumppanin, mutta minusta ei siihen ole. Toki se laskee omanarvontuntoani, kun kerta toisensa jälkeen osoittaudun minulle kelpaavalle naiselle riittämättömäksi, kuten varmaan päinvastoinkin. Luotan silti siihen, että vielä kohtaan naisen, jonka kanssa koemme toisemme kiinnostaviksi ja yhteensopiviksi ihmisiksi.
Kaikki helposti kumppaneja löytävät eivät myöskään ole mitään epätoivoisia "kunhan joku"-ihmisiä. Itselleni on esimerkiksi aina ollut äärettömän helppoa löytää juuri toivomiani kumppaneita, huolimatta siitä että olen jokseenkin ujo ja piirini eivät ole laajat.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se mies ajattelee että raskaana oleva ei hyppää ainakaan baareissa ja on kiinnostunut sitoutumaan.
Ehkä tavannut liikaa naisia jotka ei tiedä mitä haluaa.
eli mies on todella, siis todella epätoivoinen tapaus. Todennäköisesti myös läheisriippuvainen.
Pulleat tissit fetissi. Se menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Minua yritti moni työkaveri iskeä kun olin raskaana. Vaikka olin naimisissa. Yksi päivittäin töissä, ja kaksi aina firman bileissä. Vielä viikolla 38 yritti yksi komea 24-vuotias jalkapalloilija viedä hotelliin. Luultavasti fetissi näillä. Kehuivat kauniiksi ym kliseet.
Aattelivat varmaan et oisit helpponakki (varsinkin noi jotka firman bileissä yritti)
Jospa mies vaikka haluaa perheen tämännaisen kanssa? Ei kai missään kielletä seurustelua raskaana olevan naisen kanssa?