Ärsyttääkö sinua äänestyspaikalta pois lähtevät itseensätyytyväistä hymyä ja onnistumista säteilevät ihmiset?
Ikään kuin jännitys olisi lauennut ja olo olisi samaan aikaan sekä helpottunut että onnellinen: ”Olen tehnyt onnistuneesti kansalaisvelvollisuuuteni” Samalla hymyillään sisääntuleville ”minäpäs olen jo tehnyt sen, oletko sinä?” Argh! Kyllä sinne saa mennä ja lähteä pois ihan yhtä happamana kuin ennenkin!
Kommentit (21)
Vietätkö paljonkin aikaa äänestyspisteiden luona kyttäämässä äänestäneiden ihmisten ilmeitä?
Kamalaa jos joku on iloinen siitä että saa äänestää vapaassa maassa vapaissa vaaleissa! Minä ainakin arvostan ja hymyilin poistuessani äänestyspaikalta.
Voin samaistua noihin ihmisiin. Onhan se kiva, kun tulee tehtyä jokin asia, jota on miettinyt pitkään. Sama juttu, kun tulee käytyä kaupassa ja vaihdettua lakanat. Tai kun tulee lähdettyä salille ja sitten kun treenin jälkeen lähtee sieltä pois, niin tulee hymy.
En ärsyynny. En ole koskaan kyllä edes kytännyt muiden ilmeitä äänestämisen jälkeen. Hanki elämä ap.
Just tämän takia äänestän aina ennakkoon hissun kissun koska en vaalipäivänä halua tehdä varta vasten numeroa ja lähteä äänestämään...
Ei ärsytä, hymyilin tunnin äänestyksen jälkeen !
Oli ihanaa kun minut huomattiin ja tulostettiin Henk. koht. lappu ja tarjottiin kirjekuorta ja kiitettiin ja lähtiessä vaalilappua jakanut vanha mies hymyillen kiitti.
Mitä tuossa voi muutako hymyillä!!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Väyrynen saa paljon ääniä.
Tänään selviää kuinka paljon Suomessa on äänestäviä putinisteja.
Jos joku kopista tullessaan kovin leveästi yksikseen hymyilee, niin väksin tulee miettineeksi että mitä se sinne lappuun oikein piirsi. (Noh illalla nähdään ne kaikki kauniit, ja ei-niin-kauniit, taideteokset)
Vaalivirkailija
Se on aika hassua, kun täällä maaseudulla ihmiset laittaa ykköset päälle. Monet on kun ne olis juhliin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Just tämän takia äänestän aina ennakkoon hissun kissun koska en vaalipäivänä halua tehdä varta vasten numeroa ja lähteä äänestämään...
Meillä ihan kotona opittuja perinteitä kunnioittaen keitetään vaalikahvit sen jälkeen kun olemme käyneet äänestämässä. Kahveja varten on varattu pullaakin, joka on todella harvinaista meillä.
Vierailija kirjoitti:
Voin samaistua noihin ihmisiin. Onhan se kiva, kun tulee tehtyä jokin asia, jota on miettinyt pitkään. Sama juttu, kun tulee käytyä kaupassa ja vaihdettua lakanat. Tai kun tulee lähdettyä salille ja sitten kun treenin jälkeen lähtee sieltä pois, niin tulee hymy.
Vaihdat lakanat kaupassa? 😄😄😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ihan kotona opittuja perinteitä kunnioittaen keitetään vaalikahvit sen jälkeen kun olemme käyneet äänestämässä. Kahveja varten on varattu pullaakin, joka on todella harvinaista meillä.
Ai no mä en yksinäni jaksa tällaiseen show'hun ruveta ja pullaakin voin ostaa kaupasta milloin tahdon :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Väyrynen saa paljon ääniä.
Kaveri sanoi antavansa sääliäänen :D
Minä en katso muita ihmisiä, joten mahdolliset autuaat ilmeet jäävät näkemättä.
Sinulla on hieno harrastus. Minä luen, käyn kuntosalilla ja pidän konserteista.
Ja varsinkin ärsyttää ne, jotkä ymmärtävät äänestyksen samana kuin voittajan veikkauksen!
Hymyilevä Ihminen? Suomessa? Valehtelet.