Mokasin! Stondis lopahti kesken kaiken
Vaimo ehdotti pari viikkoa sitten yllättäen lemmenleikkejä muksun päiväuniaikaan, siis todella harvinaista herkkua! Hän oli jotenki aivan todella kiihkeänä mikä oli mulleki tosi kiihottavaa mutta jostain syystä stondis vaan lopahti kesken leikin eikä siihen auttanu mikään. Jotenki se tilanteen yllättävyys ja jännitys muksun heräämisestä jyskytti päässä vaikka ois pitäny keskittyä siihen kuumana käyvään naiseen siinä.
Oltiin molemmat ymmärrettävästi aika kiusaantuneita tosta lässähdyksestä ja vaimoa tuntu koko homma vähän harmittavan, sellanen ilosen leikkisä mieliala hävis tyystin. Vituttaa itteänikin kun tällasta päiväpanoa vaimo ei oo koskaan aiemmin halunnu vaikka seksiä n. kerta viikkoon onki, lähinnä iltasin lasten mentyä nukkumaan.
Miten tän asian vois korjata? Olikohan tää meidän eka ja vika päiväpano? Oon yrittäny viritellä revanssia tässä pari kertaa mutta vaimoa ei tunnu kiinnostavan, on jotain kiireisempää tekemistä tai on lähteny lenkille tai asioille.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vaimo kieltäytyy siksi että luulin lerpahduksen johtuvan hänestä. Kai kerroit että syy oli jännityksen. Kerro myös että haluat uusinnan koska viimeksi oli noin kiihottavaa.
Miten teidän normiseksi on sen jälkeen sujunut? Toivottavasti hyvin.
Joo, toki vakuuttelin ettei lerpahdus hänestä johtunu mutta tuntu nolostelevan sitä että hän kävi niin kuumana ja hänestä tuntu erityisen hyvältä mutta musta ei hänen kokemuksensa mukaan "tuntunu miltään". Siis toki vaimo oli tosi märkä ja pehmeä sisältä mikä vei vähän fyysistä tuntumaa mutta kiihotti ajatuksen tasolla todella kovasti että hän oli niin voimakkaasti kiihottunu. Normiseksiäkään ei tän mokan jälkeen oo siis ollu.
-ap
Tuohon asti olin empaattinen, ja puolellasi, mutta jos vaimon kiihottuneisuus vie sinulta tuntumaa, niin johtuisiko lerppuminen ihan huonosta itsetunnostasi, sekä siitä että seksinhaluamisesi on kieroutunutta. ehkä vaimon olisi parempi sellaisen miehen seurassa, jolla ei muna lerpahda kun vaimo on valmis, ja kun vaimo ei ole valmis, niin muna kyllä seisoisi kuin kanki. Tosi ällöttävä ajatus, varsinkin kun meillä mies kuumenee ihan tuleksi kun alan seksiä "vaatimaan", eikä koskaan seiso niin komeasti kuin silloin kun minä olen eniten kiimassa. Siinä ei myöskään mikään tuntuma häviä minnekkään, ainoastaan paranee, kun alakerta turpoaa ja mehustuu.
Voi elämä mitä johtopäätöksiä taas. Mies kirjoittaa että ”vei vähän fyysistä tuntumaa” ja täällä ollaan heti tuomitsemassa. Se tuntuma kuulkaa vaihtelee jo ihan kierronkin eri vaiheissa, joten naurettavaa tuollainen tuomitseminen siitä, että miehen mielestä sillä kertaa tuntumaa ei ollut ihan samalla tavalla kuin yleensä. Ja kyllä, liiallinen kostuminenkin voi olla ongelma ja viedä tuntumaa myös naiselta.
Joo, mutta liiallinen kostuminen vie naisella tuntuman vain ja ainostaan jos penis on pieni tai piehehkö, eikö? Hyvänkokoisella kalulla tuota ongelmaa ei ole.
Johan ap tuolla aiemmassa viestissä totesi että ei oo mitenkään isolla melalla varustettu eli tiedostaa itsekin omat heikot kohtansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sinänsä ihmettele jos kyseessä on tyypillinen suomalainen akka joka painaa tonnin heti ensimmäisen raskautensa ensikuukausina. Sama kuin rantapalloa koittaisi nussutella.
Koita tehdä jotain tolle sun naisvihalles, voisit olla onnellisempi jos pääsisit eroon tommosesta katkerasta suhtautumisesta kanssaihmisiin.
En minä naisia vihaa. Väitätkö muka että suomalaiset akat ovat hehkeitä raskautensa aikana tai sen jälkeen? Se on meinaan hyvin pieni vähemmistö jotka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vaimo kieltäytyy siksi että luulin lerpahduksen johtuvan hänestä. Kai kerroit että syy oli jännityksen. Kerro myös että haluat uusinnan koska viimeksi oli noin kiihottavaa.
Joo, toki vakuuttelin ettei lerpahdus hänestä johtunu mutta tuntu nolostelevan sitä että hän kävi niin kuumana ja hänestä tuntu erityisen hyvältä mutta musta ei hänen kokemuksensa mukaan "tuntunu miltään". Siis toki vaimo oli tosi märkä ja pehmeä sisältä mikä vei vähän fyysistä tuntumaa mutta kiihotti ajatuksen tasolla todella kovasti että hän oli niin voimakkaasti kiihottunu. Normiseksiäkään ei tän mokan jälkeen oo siis ollu.
-ap
Tuohon asti olin empaattinen, ja puolellasi, mutta jos vaimon kiihottuneisuus vie sinulta tuntumaa, niin johtuisiko lerppuminen ihan huonosta itsetunnostasi, sekä siitä että seksinhaluamisesi on kieroutunutta. ehkä vaimon olisi parempi sellaisen miehen seurassa, jolla ei muna lerpahda kun vaimo on valmis, ja kun vaimo ei ole valmis, niin muna kyllä seisoisi kuin kanki. Tosi ällöttävä ajatus, varsinkin kun meillä mies kuumenee ihan tuleksi kun alan seksiä "vaatimaan", eikä koskaan seiso niin komeasti kuin silloin kun minä olen eniten kiimassa. Siinä ei myöskään mikään tuntuma häviä minnekkään, ainoastaan paranee, kun alakerta turpoaa ja mehustuu.
Tarviiko tätä nyt ottaa näin? Ei tuo tyyppi ollenkaan sanonut, etteikö olisi kiihottunut vaimonsa kiihottuneisuudesta, päinvastoin.
Kyllä se vie multa itseltänikin tuntumaa jos emättimeni laajenee ja kostuu liikaa. Luulisin että ihan kaikilta muiltakin? Siitä vaan ei ole yleensä yhtään mitään haittaa jos asiat sujuu muuten hyvin. Mutta useinkin naiset valittaa, että jos yhdyntä jatkuu liian kauan se voi lakata tuntumasta miltään, minä olen siinä uskossa että tästä johtuu.
Monesti tulkitaan että märin tai joustavin on kiihottunein, mutta ei se kyllä edes mene niin. Voivat johtua ihan vaan siitä että kehot tekee asioita randomilla välillä. Tai sitten voivat olla kehon puolustusmekanismi jos penis on liian suuri tai äijä paukuttaa liian kovaa.
Ei siitä mitään keskustella tarvitse. Seuraavalla kerralla onnistuu. Älä mieti sitä, ei sun vaimokaan enää mieti. Meni jo. Semmosta sattuu. Jos sitä tapahtuisi usein voisi asiaa miettiäkin, nyt ei kannata. Näistä tehdään, niinkuin seksistä ja parisuhteista liian ongelmallista. Pitäisi kovin miettiä, keskustella ym. Turhaa vatvomista. Mennään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Voi elämä mitä johtopäätöksiä taas. Mies kirjoittaa että ”vei vähän fyysistä tuntumaa” ja täällä ollaan heti tuomitsemassa. Se tuntuma kuulkaa vaihtelee jo ihan kierronkin eri vaiheissa, joten naurettavaa tuollainen tuomitseminen siitä, että miehen mielestä sillä kertaa tuntumaa ei ollut ihan samalla tavalla kuin yleensä. Ja kyllä, liiallinen kostuminenkin voi olla ongelma ja viedä tuntumaa myös naiselta.
Miksi kirjoittaa tuntuman menettämisestä ollenkaan ,jos se ei kerran mitenkään liittynyt lerpahtamiseen??
En yhtään ihmettele että ap:n muija on vihainen, kun mies kerran selkeästi syyttää naista tuntuman menetyksestä, ja sitä myötä lerpahtamisesta. Jos ei syyttäisi, niin ei olisi maininnut tuntuman puuttumisesta mitään ;) Eikö ;)
Meillä mies ihan fistaileekin minua, ja tulee itse sisään heti perään, eikä ole "tuntumaongelmia". Taitaa nämä tuntemukset olla vain pään sisällä joillakin. Silloin pannaan kun vehkeet ovat valmiita, ja mitä valmiimpia, sitä paremmalta tuntuu, tai muuten on jossakin ihan sekeä vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miksi kirjoittaa tuntuman menettämisestä ollenkaan ,jos se ei kerran mitenkään liittynyt lerpahtamiseen??
En yhtään ihmettele että ap:n muija on vihainen, kun mies kerran selkeästi syyttää naista tuntuman menetyksestä, ja sitä myötä lerpahtamisesta. Jos ei syyttäisi, niin ei olisi maininnut tuntuman puuttumisesta mitään ;) Eikö ;)
Meillä mies ihan fistaileekin minua, ja tulee itse sisään heti perään, eikä ole "tuntumaongelmia". Taitaa nämä tuntemukset olla vain pään sisällä joillakin. Silloin pannaan kun vehkeet ovat valmiita, ja mitä valmiimpia, sitä paremmalta tuntuu, tai muuten on jossakin ihan sekeä vika.
Minä luin sen niin, että oli pohtinut mielessään kaikki mahdolliset syyt ja mainitsi siksi, että nimenomaan oli sulkenut pois että tuo olisi ollut merkittävä vaikutin. Itse ajattelen ja kommunikoin samalla tavalla koska se on minulle luontaista, ja kyllähän siitä ihmiset joskus kimmastuu kun tulkitsevat väärin.
Kiva jos teidän vehkeet toimii noin täydellisesti aina. Minä olen niitä naisia joilla yhdyntä usein lakkaa tarpeeksi kauan jatkuessaan tuntumasta miltään koska olen liian märkä. Ei tämän myöntäminen tee minusta eikä kenestäkään kumppanistani yhtään teitä huonompaa ihmistä.
Häntä pystyyn ap :) Eihän toi mikään moka ole, vaikkei yllätysseksi saanutkaan täydellistä päätöstä. Enemmän huolestuttaisi se jos asiasta ei pystytä puhuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Minä luin sen niin, että oli pohtinut mielessään kaikki mahdolliset syyt ja mainitsi siksi, että nimenomaan oli sulkenut pois että tuo olisi ollut merkittävä vaikutin. Itse ajattelen ja kommunikoin samalla tavalla koska se on minulle luontaista, ja kyllähän siitä ihmiset joskus kimmastuu kun tulkitsevat väärin.
Kiva jos teidän vehkeet toimii noin täydellisesti aina. Minä olen niitä naisia joilla yhdyntä usein lakkaa tarpeeksi kauan jatkuessaan tuntumasta miltään koska olen liian märkä. Ei tämän myöntäminen tee minusta eikä kenestäkään kumppanistani yhtään teitä huonompaa ihmistä.
Täällä toinen samanlainen nainen ja meitä on hyvin hyvin paljon muitakin. Ylimääräiset märkyydet voi pyyhkäistä pois ja sitä voi tarvittaessa myös lisätä liukuvoiteella.
Ap taisi myös kirjoittaa, että vaimo oli jo saanut, joten homma meni puihin vain hänen puoleltaan. Jos vaimo siis asiaa nipottaa, niin sitten hänellä on jo muitakin ongelmia.
Naiset on niin herkkiä ja suuttuu kaikesta. Mieshän on naiselle kone millä ei ole tunteita. Jos mieheen tulee vika tai häiriö niin se pitää vaihtaa uuteen koneeseen mikä suoriutuu paremmin tehtävistään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin herkkiä ja suuttuu kaikesta. Mieshän on naiselle kone millä ei ole tunteita. Jos mieheen tulee vika tai häiriö niin se pitää vaihtaa uuteen koneeseen mikä suoriutuu paremmin tehtävistään.
Onko sinulla käynyt näin hassusti miespoloinen?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ehdotti pari viikkoa sitten yllättäen lemmenleikkejä muksun päiväuniaikaan, siis todella harvinaista herkkua! Hän oli jotenki aivan todella kiihkeänä mikä oli mulleki tosi kiihottavaa mutta jostain syystä stondis vaan lopahti kesken leikin eikä siihen auttanu mikään. Jotenki se tilanteen yllättävyys ja jännitys muksun heräämisestä jyskytti päässä vaikka ois pitäny keskittyä siihen kuumana käyvään naiseen siinä.
Oltiin molemmat ymmärrettävästi aika kiusaantuneita tosta lässähdyksestä ja vaimoa tuntu koko homma vähän harmittavan, sellanen ilosen leikkisä mieliala hävis tyystin. Vituttaa itteänikin kun tällasta päiväpanoa vaimo ei oo koskaan aiemmin halunnu vaikka seksiä n. kerta viikkoon onki, lähinnä iltasin lasten mentyä nukkumaan.
Miten tän asian vois korjata? Olikohan tää meidän eka ja vika päiväpano? Oon yrittäny viritellä revanssia tässä pari kertaa mutta vaimoa ei tunnu kiinnostavan, on jotain kiireisempää tekemistä tai on lähteny lenkille tai asioille.
Sanomisista huolimatta nyt uskon, että ap on sanonut tai tehnyt jotakin sellaista, että vaimo on tuntenut itsensä olevan vastuussa. Ei sen tarvitse olla iso juttu miehen omasta mielestä, riittää jo jos mies työntää naisen pois, lähtee paikalta turpa rutussa, eleellä näyttää, että vaimo voisi häipyä tai ainakin pitää naamansa kiinni, hieman vihjaista, että tavara oli liian väljää tai sitten ihan vain olla hiljaa. Yksikin tuollainen juttu jää mieleen ja ei kukaan halua turpaansa kahta kertaa saman asian takia.
Puhuminen siis voisi pelastaa jotakin, se ei ole liikaa vaadittu mieheltä.
No ap, oletko päässyt jo pukille?
Ap, tänään on hyvä päivä taas. Jos tiedät vaimon kuukautisten ajankohdan, niin ovis on siitä helppo laskea ja silloin mahdollisuudet ovat parhaimmat. Kannattaa myös miettiä mitä ehkäisyä vaimo käyttää. Hormonaalinen ehkäisy vei ainakin minulta halut miinukselle, mutta kun sain sen pois, niin haluttaa lähes koko ajan.