Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lueskelin pizza-onlinen ravintoloiden arvosteluja

Vierailija
28.01.2018 |

Monessa oli miinuksena se, tuli väärä ruoka ja/tai huomattavasti myöhässä. Miksi te ihmiset vastaanotatte tällaista "palvelua"? Minä en suostuisi enää kylmiin ruokiin koskemaan tai odottamaan kahta tuntia tilausta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää ovatko vastaanottaneet? 

Vierailija
2/6 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monesti luki et "käytin mikron kautta" tai "jouduin lämmittämään uudelleen" tai mausta jotain tms mistä selvisi. Ollaanko me suomalaiset vähän liian kilttejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monesti luki et "käytin mikron kautta" tai "jouduin lämmittämään uudelleen" tai mausta jotain tms mistä selvisi. Ollaanko me suomalaiset vähän liian kilttejä?

No joo, olen samaa mieltä. En ole itse käyttänyt tuollaisia, kun asutaan niin kaukana keskustasta. Ei pitäisi ottaa vastaan tuollaisissa tapauksissa. Voi olla kyllä hankalaa, jos kolme nälkäistä tenavaa odottaa haarukat kädessä ja sitten ajattelee, että no jos minä sitten laitan tän mikroon. Vai onkohan nuo enemmän sinkkujen tai lapsettomien käyttämiä?

Vierailija
4/6 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo väärät pizzathan ei luonnollisesti ainakaan pitäisi olla pizzaonlinen vika, vaan ravintolathan niissä kämmää.

Ruokien kylmyys onkin sitten eri asia, mutta mielestäni tämä ongelma on usein muissakin kuljetuspalveluissa. Ikinä toki woltista en ole kahta tuntia joutunut ruokaa odottamaan. Onko toimitus kyseisessä palvelussa noin pitkä?

Vierailija
5/6 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo väärät pizzathan ei luonnollisesti ainakaan pitäisi olla pizzaonlinen vika, vaan ravintolathan niissä kämmää.

Ruokien kylmyys onkin sitten eri asia, mutta mielestäni tämä ongelma on usein muissakin kuljetuspalveluissa. Ikinä toki woltista en ole kahta tuntia joutunut ruokaa odottamaan. Onko toimitus kyseisessä palvelussa noin pitkä?

Ei ollut pointti mikä on kenenkin vika ja vastuulla vaan se, että miksi ihmiset suostuvat ottamaan vastaan vääränlaista palvelua. Ei asiakkaan tarvitse silti väärää annosta hyväksyä. Itse olen muutaman kertaa odottanut yli kaksi tuntia ja siinä ajassa olen ehtinyt järjestää ruokailun muulla tavalla.

Vierailija
6/6 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pointti mikä on kenenkin vika ja vastuulla vaan se, että miksi ihmiset suostuvat ottamaan vastaan vääränlaista palvelua. Ei asiakkaan tarvitse silti väärää annosta hyväksyä. Itse olen muutaman kertaa odottanut yli kaksi tuntia ja siinä ajassa olen ehtinyt järjestää ruokailun muulla tavalla.

Onko osoitteesi jotenkin hankalasti luettava tai sekoittaako sen helposti johonkin toiseen? Vaikea löytää perille, sokkeloinen kerrostalon/rivitalon piha? Itse olen käyttänyt myös tätä palvelua ja aina olleet tilaukset oikein ja toimitus nopeaa, nopein on tainnut olla oven takana 20minuuttia tilauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi