Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää päästäkö lapsianne toisten oville viikonloppu aamuina!

Vierailija
28.01.2018 |

Klo 8:45 ja ovikello soi. Meillä nukkuu tähän aikaan vielä lapsista isommat ja aina toinen vanhemmista. Pienemmät aloittelevat aamupalaa. Kaikki lapsiperheet ei hitto herää klo 7 viikonloppuisin ja itse jos oon pystyssä en ole sellaisissa vaatteissa joissa haluan olla muiden ilmoilla (ei liivejä,,lyhyet yöpuvun sortsit)

Ennen klo 10 en halua tänne ketään 😈

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää myöskään päästäkö lapsia ovelle iltaisin 19 jälkeen. Meillä nukkuu pienempi ja yövuoroon menijä enkä todellakaan halua avata ovea kun iltapuuro on sotkettu paidalle. Ja kämppäkin on sekainen. Ja vituttaa ku on pimeä.

Vierailija
2/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano niille ihmisille, mieluiten vanhemmille. Ei ne lapset ole suurimmassa vastuussa tästä asiasta, vaan vanhemmat. Kaikki ei todellakaan tajua mikä on sopivaa ja mikä ei, se on huomattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
4/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Mo ei todellakaan ole provo. Miksi olisi? Luuletko että jotkut ei halua nukkua pitkään? Meillä 8v nukkuu vielä ja itsekään en ole noussut vielä sängystä.

Vierailija
5/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eräät veljekset teki tätä jonkun aikaa ja kun kysyin mitä ihmettä ne jo siihen aikaan rinkuttelevat niin vastas että äiti käski kun se haluaa nukkua 😅😮 isänpäivän aamunakin klo soi 8.30. Sillon rinkuttelivat viimeisen kerran kun menin samantein heidän ovelleen. Äitihän vielä kehtas närkästyä kun tuuppasin pojat eteiseen kun halusi viettää rauhallisen aamun miehensä kanssa??!!

Missä näitä löysiä oikein syntyy?

Vierailija
6/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kehtaa ottaa hyödyn muista. Sellaista se vaan on. Ikävä vaan jos lasten ystävyyssuhteet menee tuon takia pilalle...

Vierailija
7/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kannattaa tulla vinkiumaan nettipalstalle, juu....

Vierailija
8/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt samanlainen valitus kun nukkuva kotiäiti valittaa luterilaisuus. I auran ja jäteauton kolinaa ennen klo 11 johon asti nukkuu.

Vierailija
9/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varhain hereillä, mutta sanon näille soittelijoille ihan ystävällisesti, että kiitos ei. Sitten kysyn, onko heillä äiti ja isä jo hereillä ja palautan lapset kotiinsa. Soitan ovikelloa niin kauan että avataan ja iloisesti hymyillen kerron, että meillä ei tänään ole lastenhoitopalvelua, hyvää sunnuntainjatkoa. Kerran ovea ei avattu, jolloin pudotin postilukusta lapun, että löysin lapset harhailemasta pihalta, soitan lastensuojeluun ja pydän apua.

On vain yksi naapuriperhe, joka harrastaa tätä eli lapset pois kotoa klo 8 ja vanhemmat nukkumaan.

Vierailija
10/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite löin muksuna naapurin kaverille oven naaman edestä kiinni kun tuli aamulla aikaisin hakemaan leikkimään. Äiti pakotti pyytämään anteeksi.

Aamuisin haluan nukkua.

Vierailija
11/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina ei ennen kymmentä ja sunnuntaina ei ennen kahtatoista. Illalla ei kuuden jälkeen minään päivänä. Sillon jos aloittaa leikit niin ei ehdi leikkiä kun jo hätyytetään ulos. Meillä on aika illalla perhe aika ja iltapesut. Päivällä ehtii kyllä leikkiä

Vierailija
12/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tissit paljaana ja pierushortseissa pörräät tähän aikaan?

Vierailija
13/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todella. Viikonloppuisin sopiva vierailuaika on 12-19 välillä, ellei toisin ole sovittu. Arkisin myös 19 mennessä omaan kotiin.

Vierailija
14/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoinaan kun hankittiin uusi ulko-ovi jätettiin ovikello pois osin siitä syystä, että kaksi naapuria "lähettivät" 4-vuotiaansa soittelemaan ovikelloa viikonloppuaamuisin. Kun ei ole ovikelloa, voi esittää, ettei kuule koputtelua ja oven raapimista :D

Vierailija
15/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille väänsi naapuritalon sisarukset viikonloppuaamuisin rimputtamaan ovikelloa heti kun alaoven lukitus päättyi kello 7.00. Kiva kun mies oli palannut työmatkalta kello 1.30 yöllä niin jotkut tulee häiriköimään heti aamusta.

Lasten äidille sanominen ei auttanut.

Onneksi alaoveen laitettiin lukitus päälle koko päiväksi. Tuli rauha taloon ainakin aamuksi.

Vierailija
16/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tissit paljaana ja pierushortseissa pörräät tähän aikaan?

Aloittaja ei tainnut kirjoittaa että ei ole paitaa päällä 🙄

Vierailija
17/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aikoinaan kun hankittiin uusi ulko-ovi jätettiin ovikello pois osin siitä syystä, että kaksi naapuria "lähettivät" 4-vuotiaansa soittelemaan ovikelloa viikonloppuaamuisin. Kun ei ole ovikelloa, voi esittää, ettei kuule koputtelua ja oven raapimista :D

Harmi että rivarissa ei onnistu. Jossain asunnossa laitoin jeesusteipit ovikellon päälle, kun se soi aivan yhtenään ja vauva oli hirmu herkkäuninen ja itse hermoromahduksen partaalla unettomuudesta.

Vierailija
18/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varmaan tapahtuu joka paikassa missä asuu paljon lapsiperheitä. Mä en usko että vanhemmat ”lähettävät” lapsia naapuriden ovikelloja soittelemaan vaan ne keksivät ihan itse mennä kavereita hakemaan kun ei ole ajantajua eikä käsitystä siitä mikä on sopivaa. Meillä usein omat lapset heräävät aikaisin ja lähtevät pihalle kun kaverit hakevat. Itse olen kyllä ohjeistanut ettei kenenkään ovikelloa mennä aamulla soittamaan. Toivottavasti ovat totelleet, ei ole ainakaan kukaan valittanut.

Vierailija
19/19 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tällainen tuttavaperhe, joka tuli klo 10 lauantaiaamuna soittamaan ovikelloa että tulemmeko puistoon. 

Voi luoja. Heräsin siihen ovikellon soittoon ja lapset myös. Tässä oli siis perhe kokonaisuudessaan tomerana menossa. Eivät tainneet edes tajuta että olin aivan unenpöpperössä ja änkytin jotain että ei me nyt oikeen ehditä. Tapahtui ehkä kolme kertaa ja sitten kai tajusivat mistä oli kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi