Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään salilla sivukorvalla kuultua "ollaan oltu täällä salilla kaksi ja puoli tuntia"

Vierailija
27.01.2018 |

Näin sanoi joku tyttönen puhelimessa pukuhuoneessa. Itse olin reilun tunnin. Tuo tyttö oli osa kolmen tytön ryhmää. Valtasivat aina yhden laitteen kerrallaan, suunnilleen vartiksi. No ei se haitannut, joku laite jäi sen takia välistä, mutta en jaksanut urputtaa. Nuo kolme sitten tekivät siinä sarjoja vuorotellen. Välllä yksi istui laitteessa ja juttelivat keskenään. Helpostihan noin on kolme tuntia treenata. Mutta eihän sanonutkaan, että on treenattu, vaan että ollaan oltu salilla.

T. ärsyttävä salikyylä (tosin tein ohjelmani ohjeen mukaan).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.

Vierailija
2/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne kuitenkin teki liikkeitä laitteissa? Yleensähän ne vain istuu niissä räpeltämässä puhelimiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite eilen salilla ärsyynnyin eräästä kuppaajamiehestä joka istui ikkunalaudalla selaten puhelinta ja lepuutti jalkoja selkäpenkin. Välillä kävi pari vetoa ylätaljaa nykimässä ja takasin 15 minuutiksi istuskelemaan ja selaamaan puhelinta jalat laitteiden päällä.

T. Toinen salikyylä

Vierailija
4/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Ap on syönyt päivän rahkat?

Vierailija
5/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne kuitenkin teki liikkeitä laitteissa? Yleensähän ne vain istuu niissä räpeltämässä puhelimiaan.

Tekivät toki ja ihan sporttisen näköisiä olivat. Oon noita räplääjiäkin nähnyt. Mun piti siis tuohon ekaan laittaa että hepostihan tuolla tavalla voi vaikka kolmekin tuntia treenata.

Oon joskus ajatellut, että mikähän haloo nousisi, jos joku perustaisi pelkän äijäsalin? Naisten saleja kyllä saa mulla. Mutta joskus huomaan, että miehiä nuo laitteenvaltaajat ärsyttävät aika paljon ja senkin, että on painostettu pois, jos ei tee mitään. Tosin mullekin tultu sanomaan normaalin lepotauon aikana sarjan välissä, mutta ne sanojat on varmaan vielä aloittelijoita ja niistä en välitä.

Vierailija
6/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos Ap on syönyt päivän rahkat?

En syö rahkaa, mitä joskus rahkapiirakkaa tai -pullia teen. En treenaa niin kovaa, että tarvitsisin lisäproteiinia. Teen fysioterapeutin tekemään kunto-ohjelmaa tavoitteena ylläpitää peruskuntoa ja parantaa liikkuvuutta.

Vierailija
7/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekivät toki ja ihan sporttisen näköisiä olivat. Oon noita räplääjiäkin nähnyt. Mun piti siis tuohon ekaan laittaa että hepostihan tuolla tavalla voi vaikka kolmekin tuntia treenata.

Oon joskus ajatellut, että mikähän haloo nousisi, jos joku perustaisi pelkän äijäsalin? Naisten saleja kyllä saa mulla. Mutta joskus huomaan, että miehiä nuo laitteenvaltaajat ärsyttävät aika paljon ja senkin, että on painostettu pois, jos ei tee mitään. Tosin mullekin tultu sanomaan normaalin lepotauon aikana sarjan välissä, mutta ne sanojat on varmaan vielä aloittelijoita ja niistä en välitä.

Meidän salilla miehet on pahimpia varaajia, milloin pidetään pulloa penkillä milloin varataan äijä jengillä 5 laitetta tai koko vapaapaino puoli. Saamari että ärsyttää! Sitten tullaan höpöttelemään kesken treenin tai hölötetään niin kovaa ettei edes musiikki kuulu taustalla.

Vierailija
8/8 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pullon penkillä pitämistä kyllä harrastaa monet miehet. Oon sanonut vain, että voistiko siirtää niin sanoo, että etkö näe että on varattu. Kysyin, että onko varattu pullotelineeksi vai treenaamiseen, niin hyvä etten turpaani saanut, mutta otti pullon äkäisesti pois ja jäi kyyläämään tekemisiäni. Sanoin, että en tee isoilla painoilla, mutta mulla ei kuitenkaan juomapullo tarvitse minkäänlaista treeniä, joten paremmassa käytössä laite on jos teen siinä yleensä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän