Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla olisi ollut tänään rahaa maksaa velkansa, mutta osti rahalla itselleen ruokaa!

Vierailija
27.01.2018 |

Sanoi minua kauhean kohtuuttomaksi, kun sanoin, että haluan rahat, kun maksu on venynyt sovitusta ajasta jo viikon. Kun muistutin maksuhetkeksi sovitusta ajankohdasta, kaveri sanoi turpa kiinni!? Heti kun rahat olen saanut takaisin, en ota enää yhteyttä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lainaa koskaan kellekään. Ei tarvi sitte valittaa ku ei koskaan saa rahoja takaisin.

Vierailija
2/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en lainaa koskaan kellekään. Ei tarvi sitte valittaa ku ei koskaan saa rahoja takaisin.

Tämän henkilön kanssa olemme olleet läheisiä jo vuosia, mutta nyt alan tuntea jo inhoa tätä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse olet inhottava. Pitäisikö kaverin olla nälissään sinun velkasi tähden?

Vierailija
4/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun kaverilla ei ole rahaa ruokaan? Ei ole kyse siitä, että tuhlasi johonkin turhaan, vaan osti ruokaa? 

Kyllä mä ainakin antaisin nälissään olevalle kaverilla lisää laina-aikaa. 

Vierailija
5/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on satasen velkaa, eikä ole kuulema varaa maksaa, mutta on käynyt samaan aikaan kaksi kertaa ulkomailla lomalla.

Vierailija
6/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa osti?

Vierailija
7/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on satasen velkaa, eikä ole kuulema varaa maksaa, mutta on käynyt samaan aikaan kaksi kertaa ulkomailla lomalla.

Jos tuo olisi totta ilman, että on toisen maksama matka/lahja niin törkeää. Muutoin köyhää kannattaa pyytää maksamaan vaikka 5-10 e / kk niin rahan saa takaisin ilman, että joutuu olemaan nälässä.

Vierailija
8/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi totta ilman, että on toisen maksama matka/lahja niin törkeää. Muutoin köyhää kannattaa pyytää maksamaan vaikka 5-10 e / kk niin rahan saa takaisin ilman, että joutuu olemaan nälässä.

En ole niin köyhän että tuolla rahalla olisi minulle sen suurempaa merkitystä. Maksoin puoli vuotta sitten erään yhteiseen harrastukseen liittyvän menon hänen puolestaan, koska se oli niin helpompaa ja hän oli sillon vähän tiukilla taloudellisesti. No seuraavalla kerralla en tule maksamaan mitään hänen puolestaan.

Vierailija
9/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi minua kauhean kohtuuttomaksi, kun sanoin, että haluan rahat, kun maksu on venynyt sovitusta ajasta jo viikon. Kun muistutin maksuhetkeksi sovitusta ajankohdasta, kaveri sanoi turpa kiinni!? Heti kun rahat olen saanut takaisin, en ota enää yhteyttä.

Vanha viidakon viisaus: Ei se ole tyhmä joka saa toiselta lainaa, vaan se joka  toiselle lainaa.

Toivottavasti  on nyt oppirahat maksettu.

Vierailija
10/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi hyödyllisempää selvitellä ihan livenä kaverin kanssa tilanne ja kummankin näkökulmat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä