Hyvää leffaa teatterissa juuri nyt?
Oletko käynyt katsomassa viime aikoina jonkun hyvän leffan, minkä? Saa suositella.
Kommentit (21)
Call me by your name. Luin kirjan, rakastuin. Leffa ei tuottanut pettymystä.
Darkest Hour (Synkin hetki). Historiallinen, Gary Oldman roolistaan Oscar-ehdokkaana (eikä suotta!).
Wonder. Kunnon kyynelkanavat-auki-leffa.
Downsizing. Ihan kelpo humoristinen pätkä jossa käsitellään kuitenkin tärkeitä aiheita (ylikansoittuminen), ei mikään mestariteos mutta viihdyttävä.
Uusin Jumanji oli kanssa yllättävän hyvä ja hauska. Ei kannata verrata alkuperäiseen.
Ja kyllä, käyn liikaa elokuvateattereissa.
The greatest showman oli tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykännyt tästä yhtään :D
Call me by your name käytiin kattomassa eilen ja voi juku! Aivan ihana. En ollut lukenut kirjaa, kaveri oli. Ei haitannut omaa elämystä silti ollenkaan. Jos romantiikka on sun juttu niin käy kattomassa :) Ei ollut kuitenkaan mikään liibadaaba-rakkausjuttu vaan rehti draama.
Idän pikajunan arvoitus oli omasta mielestäni hyvä. Paljon hyviä näyttelijöitä ja hyvä tarina.
Call me by your namelle ääni myös täältä. Itse kirjan lukeneena tätä odottelin pitkään. Oli todella hyvä. On myös Oscar-ehdokkaana ja muistaakseni pääosassa oleva ihana Timothee on kanssa ehdolla parhaasta miespääosasta :)
Huomaa taas miten eri maku ihmisillä on. 😅 Mä tykkäsin noista edellä mainituista ainoastaan tosta Greatest showmanista. Tykkään muutenkin musikaaleista tosi paljon.
synkin hetki ja Call me by your name. Kaksi mestariteosta.
Idän pikajuna oli huono... muutenkin nyt leffassa aika huono kattaus.
Call me by your name oli kyllä aivan ihana! Samoin tykkäsin Idän pikajunan arvoituksesta, tosin täytyy mainita että tykkään ihan mistä vaan jos siinä on Johnny Depp joten minun sanaani tässä ei kannata luottaa :D
Synkin hetki on hieno leffa. Tietty siellä on sitten Star Wars mutta jos ei ole aiempia osia katsellut niin tuskin ihan nappivalinta.
Taidan ensi vkl mennä katsomaan tuon Call Me By Your Name. On saanut sen verran vahvat arvostelut useammasta suunnasta.
Tietääkö kukaan onko tuota kirjaa suomennettu??
All The Money In The World oli mielestäni hyvä.
Vierailija kirjoitti:
- Juonikuvio ei tarjonnut mitään uutta tai yllättävää. Leffa oli sikäli ihan ok ja hyvänmielen elokuva, mutta mitään suurempaa tuntemusta se ei aiheuttanut.
Oon nähnyt ja tykännyt:
Darkest Hour: katsojien keski-ikä oli varmaan 50+ eikä yhtään jonnea
Idän pikajunan arvoitus: kevyttä viihdettä, joka toimii vaikka juoni ennalta tiedossa
Tuntematon sotilas: vaikka onkin tosi masentava ja synkkä, ei huumoria
Juu, oon historian ystävä ja pidän menneen maailman kuvauksesta.
Call Me By Your Name ja Jumanji. Nuo olen nähnyt niistä mitä pyörii nyt. Molemmat hyviä, ensin mainittu tosin selkeästi parempi mutta Jumanji oli aika hauska ja sellainen kevyt katsottava :)
Jumanji oli munkin mielestä yllättävän hauska! Jos haluaa vain kevyttä katsottavaa, mikä viihdyttää pari tuntia, kannattaa katsoa.
Oon nähny ton The Greatest Showman- elokuvan, ja annan sille äänen.
Nosto!