Nainen, voisitko seurustella itseäsi kevyemmän miehen kanssa?
Kommentit (9)
Joo. Mun mies on semmoinen laiheliini, joten vaikka hän on mua 20 cm pidempi, me ollaan suunnilleen saman painoisia. Mutta koska meillä ei ole vaakaa, on vaikea sanoa, kumpi tällä hetkellä on painavampi. Raskaana ollessani oon ollut reippaasti häntä painavampi.
Seurustelin kerran, mutta painoero ei ollut kuin pari kiloa... Mies oli 62 kg, minä 64 kg. Ei se itse suhteeseen vaikuttanut mitenkään, mutta minua huonoitsetuntoista kyllä vähän se ajatus häiritsi että olen lihavampi kuin poikaystäväni.
Juttu loppui sitten aikanaan, ei tosin painoeron takia.
Seurustelen jo. Olen miestäni noin 5 kiloa painavampi. Mies oli alipainoinen tavatessamme, nyt paino on noussut reilusti terveen puolelle. Itse olen siis myös normaalin painon sisällä
Ei miehen paino ole haitannut missään vaiheessa minua
Jos mies olisi alle 50kg niin siinä olisi varmaan parempi hakeutua jonkinlaiseen hoitoon kuin aloittaa seurustelua.
En oikeestaan tiedä. Ehkä en voisi, kyllä se mun itsetunnon päälle kävisi, jos olisin miestäni isompi ja painavampi. Mä haluan olla miestä pienempi, niin typerää kuin se onkin
No miehen pitäisi olla aika lyhyt ja sirorakenteinen jotta olisi alle 58-kiloisena miellyttävän näköinen, mutta ihan mahdollista, aasialaisetkin miellyttää silmää joten sinänsä joo. Olen tosin parisuhteessa ja mieheni on minua 25cm pidempi ja 30kg painavampi.
Jos nainen tahtoo miehen joka kykenee puolustamaan tätä, kysehän voi ihan yhtä hyvin olla tekniikasta ja siitä että tuntee ihmisen kehon ja tietää missä on ihmisen herkät paikat. Jos esim väännät ihmistä pikkurillistä, niin ihminen on jo polvillaan.
En, kun se tarkoittaisi että mies olisi alle 50 kg.
Ehkä en. N44kg.