Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähisukulainen liukuu päivä päivältä enemmän toiseen äärilaitaan kuin itse olen, miten tulla toimeen?

Vierailija
27.01.2018 |

Nämä vaalit taitavat hajottaa meidän suvun :( Yksi lähisukulainen pommittaa omaa mielipidettään vaikkei ymmärrä että vaikka tuollaisessa sisällissotatilanteessa olisimme toisella puolella, karrikoidusti ilmaisten. Itse olen menestynyt elämässäni omalla työlläni ja toinen lukee torppansa nurkassa jotain epämääräisiä nettilehtiä ja hädin tuskin uskaltaa lähteä kauppaan. Kaupungissa taas olemme jatkuvasti tekemisissä muiden ihmisten kanssa ongelmitta. Jatkuvasti puhuu aiheesta lapsillekin vaikka tässä tilanteessa (siis jo olemassaoleva vastakkainasettelumme) fiksu olisi hiljaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vasemmisto siellä ongelma

Vierailija
2/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tulenko kohta toimeen yhdenkään lähipiiriini kuuluvan kanssa näiden vaalien takia. En voi ymmärtää miten tietämättömiä ihmiset voi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman samanlaisia ajatuksia täälläkin. On käsittämättömän ärsyttävää seurata etenkin paria sukulaista, jotka eivät ymmärrä näköjään sanaakaan uutisista tai politiikasta. Kaikkein surullisimmaksi asian tekee se, että jos tulisi sisällissota, he olisivat sosiaaliekonomisen asemansa takia samalla puolella kuin minäkin. He eivät itse vaan tajua sitä, vaan mainostavat suu vaahdossa oikeistolaista politiikkaa ja kuvittelevat niiden ajavan heidän asiaansa.

Vierailija
4/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sukulaisiaan ei voi valita, mutta jos kyse ei ole ihan vanhemmasta tai sisaruksesta niin voi pitää etäällä ja ohitta jutut joista eri mieltä.

Jos taas tärkeä tai vanhempi/ sisarus; kannattaa jo etukäteen päättää että on parempi sopia että tästä asiasta ollaan eri mieltä.

Läheiselle voi sanoa esim, olet rakas ja en halua sun kanssa riidellä, joten voidaanko vaan sopia että ollaan tässä asiassa eri mieltä ja keskustellaan muista asioista? Ja jos toinen ihmettelee niin voit vedota aikaisempiin keskusteluihin jotka ovat tuntuneet epämukavilta koska olette olleet eri mieltä.

Vierailija
5/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassareita harmittaa kun sale voittaa