Ei sitten voinut fuksi pitää suunsa kiinni panosta :/
Torstaina oli ainejärjestön juhla ja päädyttiin yhden fuksin kanssa hänen luokse yöksi. Kokemus oli ihan OK. Mutta tänään selvisi että hän on kertonut kavereilleen meidän jutusta ilmeisesti varsin positiiviseen sävyyn.
Minun kannalta vähän kiusallista kun varsin merkittävä osa naisopiskelijakavereista tietää minun henkilökohtaisia juttuja. Kyllä, olen varustettu mutta se ei kuulu heille millään tavalla.
Kommentit (14)
Olet varustettu? Siis millä sä olet varustettu? Järjen vähyydelläkö?
Tuliko sulle oikeasti yllätyksenä, että naiset todellakin kertovat isoista kaluista eteenpäin? :D
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulle oikeasti yllätyksenä, että naiset todellakin kertovat isoista kaluista eteenpäin? :D
En ole AP, mutta muistan joskus ihmetelleeni naisten kaksinaismoralismia. Itse kun pitävät niin hirveänä, jos miehet kertovat naisista toisilleen.
Nykyään ei enää tule yllätyksenä, siihen on jo tottunut.
Trollit aloittaa aina niin, että otsikossa on sana sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta muistan joskus ihmetelleeni naisten kaksinaismoralismia. Itse kun pitävät niin hirveänä, jos miehet kertovat naisista toisilleen.
Nykyään ei enää tule yllätyksenä, siihen on jo tottunut.
Niin ajatella, naisetkin ovat ihmisiä.
Oleellista oli, että isokyrpä pääsi mainostamaan fantasiaansa. Homoeroottisiin asioihin juuttuneet pojat keskustelevat mielellään "siitä" eivätkä pääse ongelmasta ennen kuin tulevat kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset kerro...vai kertooko?
Ja varsinkin niistä pienista niin tietää muutkin varoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leviääkö juorut naisten lähimmille kavereille vai laajemminkin? Kertokaa naiset esimerkkejä, miten otatte asia puheeksi keskenänne. Parin lasin jälkeen vai onko tapana puhua noin ihan arkipäiväisessä keskustelussakin?
Voi kyynel. Pidä pippeli pöksyissä, niin ei jutut kulje.
Vierailija kirjoitti:
Minun kannalta vähän kiusallista kun varsin merkittävä osa naisopiskelijakavereista tietää minun henkilökohtaisia juttuja.
Nii sä voit itte kertoo juttujasi mutta sun hoitosi ei? Herää pahvi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leviääkö juorut naisten lähimmille kavereille vai laajemminkin? Kertokaa naiset esimerkkejä, miten otatte asia puheeksi keskenänne. Parin lasin jälkeen vai onko tapana puhua noin ihan arkipäiväisessä keskustelussakin?
Ehkä nuorempana tuli kerrottua avoimemmin, ei enää. Korkeintaan jos joku uusi petituttavuus, niin parhaalle ystävälle voin kertoa, että koko oli vaikuttava; jos se on poikkeuksellisen suuri. Tavallisista ei puhuta, eikä oikeastaan niistä pienistäkään. Seksikokemuksesta yleensä yhdellä lauseella, että oli oikein mukava yhteinen yö. Ei sen tarkemmin.
No miksi siitä pitää täällä kertoa?