Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt tänään ihan järkyttävän läskisti

Vierailija
27.01.2018 |

Aamupalaksi voisarven ja Redbullin, välipalaksi hampurilaisen ja karkkia. Nyt on uunissa HK:n sininen juustolla ja ranskalaiset. Miten joku pystyy syömään päivittäin tällä tavalla? Ei taida mikään salaatti enää pelastaa tätä päivää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne morkkista vaikka joskus meneekin läskiksi. Seuraavana päivänä sitten taas ryhdistäydyn ja kulutan kaloreita kuntoilemalla. Elämässä täytyy välillä vetää vähän läskiksi.

Vierailija
2/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne morkkista vaikka joskus meneekin läskiksi. Seuraavana päivänä sitten taas ryhdistäydyn ja kulutan kaloreita kuntoilemalla. Elämässä täytyy välillä vetää vähän läskiksi.

Kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans. Makaronilaatikkoo x2, kolme näkkäriä sentin voilla ja kaks lautasellista mustikkarahkaa. Oon tipattomalla, siitä se johtuu..

Vierailija
4/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli maanantaina "läskipäivä" nakkeja ja muussia, lämppäreitä, mustikkapiirakkaa, sipsejä... Loppu viikkon olenkin syönyt terveellisesti ja ei edes tee mieli mitään epäterveellistä, kun maanantaina tuli liikaa herkuteltua :D

Vierailija
5/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut syödä tänään läskisti. Nyt uunissa maa-artisokkasipsejä. 

Vierailija
6/6 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin kanssa läskisti. Nyt on ihan kauhea turvotus... mahtaa tulla kiva yö peittojen lepattaessa katonrajassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi