Meillä on siskon kanssa täydelliset kasarin muotinimet .D
Tiina Johanna ja Sari Susanna ( siskon lupa kysytty).
Milläs nimellä teitä muita, etenkin 80-luvulla syntyneitä, on paiskattu (etunimi riittää) ?
Kommentit (34)
Noi on 60-70 luvun suosikkinimiä
T: Emma
Olen Lumi. Nimeni oli aikanaan niin erikoinen, että se aiheutti pahennusta. Äitini oli edellä aikaansa.:D
Vierailija kirjoitti:
Milläs nimellä teitä muita, etenkin 80-luvulla syntyneitä, on paiskattu (etunimi riittää) ?
Nuohan ovat 60-luvun puolivälin suosikkinimiä naisille. 80-lukulaisia nimiä ovat esim. Jenni, Karoliina, Krista jne.
Tiina Mira Maria, 1983 syntynyt olen.
Samantha ja Sabrina.
Ollaan kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat 60-luvun puolivälin suosikkinimiä naisille. 80-lukulaisia nimiä ovat esim. Jenni, Karoliina, Krista jne.
Mä olen syntynyt 70-luvun lopulla ja juuri noita ap:n mainitsemia nimiä oli paljon meidän luokalla / rinnakkaisluokilla. Lisäksi mm. Katja, Kati, Jenni, Mari, Sanna, Jaana, Suvi jne.
Sari Susannoita oli munkin luokalla kolme
Synnyin 1969
Meillä on Janne Antero, Salla Maaria ja Milla Susanna. Serkut Jussi, Tiina ja Jenni on suunnilleen samaa ikäluokkaa. Tiia ja Joonas (sekkuja hekin) syntyivät 90-luvun alussa.
Toinen kaksosista, 70-luvun lopussa ollaan synnytty. Mie olen Jenni ja sisko Jaana, vaikka ensin oli siskosta pitänyt tulla Emmi .D
Kaikki Tiinat ja Sarit on huoria!
Samantha ja Sabrina, oikeasti? ;) Pakko olla vitsi.
Jenna