Parhaat syyt äänestää Sauli "enhän minä niin ole sanonut" Niinistöä?
Kommentit (22)
Itse ajattelen että verorahoja säästyy, jos toista kierrosta ei käydä?
Diplomaattiset taidot. Sale on arvostettu myös suurvaltojen johtajien keskuudessa ja esim. viime vuonna teki paljon töitä että Venäjä ja Usa saisivat keskusteluyhteyttä avattua.
Kansaa yhdistävä- muut aiheuttaisivat kahtiajakoa enemmän. Kuuntelee muita ( mitä taitoa esim Väyrysellä ei ole). Ajattelee ja antaa muiden ajatella ts sallii erilaisia mielipiteitä. Elämänkokemusta monelta saralta.
Vierailija kirjoitti:
Kansaa yhdistävä- muut aiheuttaisivat kahtiajakoa enemmän. Kuuntelee muita ( mitä taitoa esim Väyrysellä ei ole). Ajattelee ja antaa muiden ajatella ts sallii erilaisia mielipiteitä. Elämänkokemusta monelta saralta.
Tuohon vielä järjenkäytön lisät:
Kansa ei halua kulkea uurnilla moneen kertaan.
Sauli on hoitanut tehtävänsä hyvin.
Emme halua epävakautta elämään.
Emme luota muihin kuin Sauliin.
Säästämme 10 milj euroa muuhun kun toista kierrosta ei tarvita.
Emme halua kasvattaa eläkeläispresidenttien lukumäärää vielä.
Meillä on vielä kuusi vuotta edustuksellinen presidenttipari maailmalla.
Tavja saisi viimein huomata, että hän oli kaikkea muuta kuin koko kansan suosikki.
Kovaa kokkaria äänestämällä tuntee itsensä menestyjäksi, ehkä.
Niin, äänestäjäthän tietää, että silloin kuusi vuotta sitten eeeeeeh, ja siksi ja tomittajakin oli mukana kun viime kesänä ööööh ja muistan, että talvellakin ja siksi olen sitä mieltä edelleen.
O.o
Vierailija kirjoitti:
Täysin päinvastoin. Ei suvaitse erilaisia mielipiteitä. Pahoittaa mielensä, jos hänen sanomisiaan irroitetaan asiayhteydestä, vaikka tekee itse aivan samaa. Jakaa kansaa yhä pahemmin. Köyhät kyykkyyn t: sale.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen että verorahoja säästyy, jos toista kierrosta ei käydä?
Mutta paljonko verorahoja kustantaa Sauli vuoteen 2024 saakka?
Vierailija kirjoitti:
Tavja saisi viimein huomata, että hän oli kaikkea muuta kuin koko kansan suosikki.
Tarja oli ja on edelleen Suomen paras presidentti.
Tänään tulee dokkari yle-teemalta salesta klo 21, nimeltä Saulin poika.
Koska se on ihan sama, kun valtaa ei juurikaan ole. Sopivan neutraali ja säästytään toisen kierroksen hömpötykseltä. Paavo voi olla jännä, mut ei kuitenkaan pääse, joten olkoot. Muille ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHAH.
Tarja pääsi presidentiksi vain siksi, koska naiset puoluetaustasta riippumatta äänestivät ehdokasta sukupuolen takia miehiä näpäyttääkseen. Nyt kun Suomella on ollut ensimmäinen naispresidentti niin sama ei tule enää toistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHAH.
Tarja pääsi presidentiksi vain siksi, koska naiset puoluetaustasta riippumatta äänestivät ehdokasta sukupuolen takia miehiä näpäyttääkseen. Nyt kun Suomella on ollut ensimmäinen naispresidentti niin sama ei tule enää toistumaan.
Eikö Uosukainen ollut samoissa vaaleissa? Eli ei ollut pelkkä sukupuoli. Olisi kyllä hauskaa aika ajoin valita nainen ihan vaikka vain naiseuden vuoksi :p Haaviston jälkeen sitten!
No, jos haluat äänestää asioita vääristelevää ehdokasta, niin ääni Salelle (väitti että aktiivimalliin käy muukin toiminta, kunhan vain työtön selvittää työvoimaviranomaisille tekemisensä).
Tavja oli kova punikki, jota Putin ja Medvedev veivät kuin mätää kukkoa!
Niin jaa hmm no tuota
Olen kyllä sanonut, että, öhöm, mutta ei se tarkoita, että
Mutta ei se tarkoita sitäkään, ettäkö
Mutta tämähän on selvä asia, eikö niin?