Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin saada läheisyyttä?

Vierailija
27.01.2018 |

Ok, s*ksiä en varmaankaan tule saamaan enää koskaan, mutta mistä voisin saada edes läheisyyttä? Haluaisin halailu- ja pusuttelu- sekä petting-kaverin, mutta mistä ja miten. Lisäksi haluaisin nukkua toisen ihmisen lähellä. Mulla ei ole ollut läheisyyttä noin viiteen vuoteen lainkaan ja olen kuitenkin joskus sellaista kokenut ja jäänyt kaipaamaan. Mikä avuksi kaltaiselleni luuserille?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Olen kärsinyt todella pahasti tästä ongelmasta jo pari vuotta. Ekat pari vuotta ilman läheisyyttä menivät ihan ok, mutta sittemmin se alkoi tuntua todella pahalta. En ole saanut vastakaikua ihastuksiltani. Jos joku vieras ihminen on hipaissutkin minua jossain (vaikkapa ratikassa) edes vahingossa, olen suunnilleen taivaissa koko loppupäivän. Muistelen kaiholla niitä hetkiä, kun olen vahingossa hipaissut jotain ihmistä, johon olen ihastunut tai hän on viattomasti koskettanut minua. Ja olen siis melkein nelikymppinen hoikka nainen. Säälittävää, tiedän.

Vierailija
2/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin kelaan uudelleen ja uudelleen niitä tilanteita, joissa joku on koskenut minua. Tykkään eniten siitä, jos joku nainen on koskettanut mua hellästi takaa päin, esim. Koskettanut alaselkääni tai vyötäröäni. Mutta eipä mulla ole muuta kuin muistoni ilonani. :'( Kaipaisin ihan mielettömän paljon naisen kosketusta ja läheisyyttä ja ihastun melko helposti, mutta en koskaan saa vastakaikua, sillä ihastukseni kohteet ovat heteroita. Tekisi mieli päättää päiväni. Ehkä sitten saisin rauhan ja pääsisin eroon siitä jatkuvasta ikävästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut melkein olla tuon kaiken kirjoittaja, kun vain muuttaa naisen mieheksi:)

Tuntuu aika lowlta, kun satunnainen hipaisu jossakin random-tilanteessa on ainoita kosketuksia ikinä:(

Mutta onneksi meillä on av:)

Vierailija
4/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa pettingiä. Ja sua varten pitäis jonkun olla. Mitä jos kehittäisit itseäs niin, että olet kiinnostava.

Ja keski-ikäset maisterisnaiset, painiharjoituksiin.

Vierailija
5/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen kirjoitti:

Olisin voinut melkein olla tuon kaiken kirjoittaja, kun vain muuttaa naisen mieheksi:)

Tuntuu aika lowlta, kun satunnainen hipaisu jossakin random-tilanteessa on ainoita kosketuksia ikinä:(

Mutta onneksi meillä on av:)

Todellakin. :) Moni ihminen ei edes tajua, miltä sellainen monen vuoden "halipula" tuntuu. Mulle kampaajakäyntikin tuntuu aivan mielettömän nautinnolliselta, kun päätä ja hiuksia kosketetaan. Viimeksikin tuli jopa syyllisyydentuntoinen olo, kun nautin siitä kampaamokäynnistä niin paljon. Tiedän todella, miltä tällainen tuntuu. :/ Tsemppiä sinnekin.

T. Ap

Vierailija
6/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa pettingiä. Ja sua varten pitäis jonkun olla. Mitä jos kehittäisit itseäs niin, että olet kiinnostava.

Ja keski-ikäset maisterisnaiset, painiharjoituksiin.

Ei minua varten kenenkään tarvitsekaan olla. Se on vain unelmani. En minä tiedä, miten musta saisi kiinnostavan; ilmeisesti en kykene sellaiseen. Luen paljon kirjoja, mutta ei minulla ole mitään syvällisiä juttukavereita juurikaan ja töissä jutellaan lähinnä työasioista. Paini kuulostaa vähän liian väkivaltaiselta; en halua rikkoa paikkojani. Kuntosalilla ja juoksemassa olen lähinnä käynyt.

T. Ap

Vierailija
7/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ehdottaa yhdelle sinänsä varatulle naiselle sellaista hellyyssuhdetta, mutta eipä hänkään siitä innostunut. Ilmeisesti hän haluaisi vain ihan 100% kumppanin, eikä mitään puolivillaista. Ja nykyiseltä kumppaniltaan ilmeisesti itse saa riittävästi läheisyyttä ja hellyyttä. Kysyessäni tein tavallaan vain itsestäni narrin. :/

Vierailija
8/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Ymmärrän ongelman ja olen sitä itsekin pohtinut useamman sinkkukaverin kanssa. Kaikki tuntemani sinkkumiehetkin ovat olleet sitä mieltä että eivät kaipaa toisesta ihmisestä eniten seksiä, vaan nimenomaan hellyyttä ja läheisyyttä, sitä turvaa kun joku nukkuu vieressä. 

Mä olen viime kuussa eronnut ihmisestä, jonka kanssa luulin vielä perustavani perheen ja meneväni naimisiin. Välillä hänen kosketuksen ja läsnäolon puute tuntuu ihan fyysisenä pahana olona ja tuntuu että joka solu huutaa nimenomaan hänen läheisyyttä, sitä että saa olla ihan liki, ihot vastakkain.

Ollaan kavereiden kanssa ajateltu että pitäisi perustaa joku seuralaispalvelu, josta voisi tilata seraa halimaan ja hellimään, koskettamaan ja silittelemään. Kyllä mä ainakin itse olisin ringissä mukana, musta olis ihana vaan olla lähellä ja hoivata ja helliä.

Sitäpaitsi vauvat ja lapsetkin sairastuu ilman kosketusta. Yksinäiset ihmiset ovat sairaampia ja kuolevat aiemmin, ei se kosketuksen tarve ikinä humaanilla ihmisellä katoa.

Vierailija
9/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän läheisyyttä kaipaavia on varmasti paljon muitakin. Mistä vain löytäisit heitä? Itse koettaisin ihan jostain treffisivustolta. Varovainen vain on. Naisena niissä kyllä saattaa hukkua viesteihin, niin ehkä, jos mahdollista, tekee sukupuolettoman profiilin.

Vierailija
10/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssikurssille ja aloita paritanssiharrastus, niin pääset vartalokontaktiin vaatteet päälle. Mikäli haluat seksiä, niin sitä saat vartissa kymmeniä ehdotuksia miehiltä, kun menet jonnekin chattipalstalle ja ilmoitat kaipaavasi sitä.

Vierailija
11/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tanssikurssille ja aloita paritanssiharrastus, niin pääset vartalokontaktiin vaatteet päälle. Mikäli haluat seksiä, niin sitä saat vartissa kymmeniä ehdotuksia miehiltä, kun menet jonnekin chattipalstalle ja ilmoitat kaipaavasi sitä.

Olen joskus harrastanut vuosikausia jazztanssia ja vastaavia, mutta paritanssikurssille olen liian ujo. Haluaisin läheisyyttä mieluiten naiselta ja sellaiselta, joka olisi mua reilusti vanhempi. Haluaisin vain tuntea olevani rakastettu ja hyväksytty aidosti. Enhän mä tietenkään sellaista mistään saa, turha toivo. :'( Tosin ehkä haluaisin jotain muutakin läheisyyttä, mutta sekin on todella vaikeaa, käytännössä mahdotonta.

Elin erittäin väkivaltaisessa heteroavioliitossa vuosikaudet ja olen aivan traumatisoitunut edelleen sekä pelkään miehiä. Kosketus avioliitossa oli lähinnä väkivaltaa, sellaista, josta seurasi laajoja mustelmia ja luunmurtumia. Ex-mieheni vihasi ja vältteli lempeää kosketusta ilman seksiä. Ainoastaan suhteemme alkuaikoina hän suostui läheisyyteen minua miellyttääkseen, muttei aidosti pitänyt siitå, sillä hänelle kosketus merkitsi lähinnä väkivaltaa ja retuuttamista.

T. Ap

Vierailija
12/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen etsinyt miespuolista hugbuddya treffisivustolla kohta vuoden verran. Kaikkea muuta on ehdoteltu, on toivottu saunaseuraksi, kirjekaveriksi, dominaksi, poikuuden viejäksi ja vaikka mitä, mutta halikaveria en ole vieläkään löytänyt. Tällaiselle pitäisi kyllä olla joku oma sivusto.

Vierailija
13/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen etsinyt miespuolista hugbuddya treffisivustolla kohta vuoden verran. Kaikkea muuta on ehdoteltu, on toivottu saunaseuraksi, kirjekaveriksi, dominaksi, poikuuden viejäksi ja vaikka mitä, mutta halikaveria en ole vieläkään löytänyt. Tällaiselle pitäisi kyllä olla joku oma sivusto.

Ihmeellistä kyllä on se, miksi se on niin vaikeaa. Ehdotin sitä yhdelle rakkaalle ihmiselle, jota kohtaan tunnen muutenkin vetoa ja hän melkein vähän hermostui ehdotuksestani, vaikka esitin sen tosi nätisti hänelle. Hänelle kyllä suoraviivaisemmat ehdotukset ovat tavallaan ok, mutta läheisyyskamuksi hän ei ainakaan halunnut missään nimessä. :/ Ihan hullua, että hellyyden saaminen on vaikeampaa kuin s*ksin saaminen. Kyllä mäkin s*ksiä saisin helposti, jos sellainen pelkästään kiinnostaisi, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa joku irtos*ksi ennalta tuntemattoman kanssa.

Vierailija
14/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai tällaiseen palveluitakin, siis voi ostaa läheisyyttä. Palveluntarjoaja voi vaikka pötköttää vieressä, halata ja paijata (mutta ei toisinpäin). Joskus oli lehdessä juttua.

Vierailija
15/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kyllä on se, miksi se on niin vaikeaa. Ehdotin sitä yhdelle rakkaalle ihmiselle, jota kohtaan tunnen muutenkin vetoa ja hän melkein vähän hermostui ehdotuksestani, vaikka esitin sen tosi nätisti hänelle. Hänelle kyllä suoraviivaisemmat ehdotukset ovat tavallaan ok, mutta läheisyyskamuksi hän ei ainakaan halunnut missään nimessä. :/ Ihan hullua, että hellyyden saaminen on vaikeampaa kuin s*ksin saaminen. Kyllä mäkin s*ksiä saisin helposti, jos sellainen pelkästään kiinnostaisi, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa joku irtos*ksi ennalta tuntemattoman kanssa.

Ymmärrän tietyllä tavalla miestä. Hän ei halua olla se kaverivyöhykkeellä oleva poika jolta otetaan kaveripoikaläheisyys kun samaan aikaan annat seksiä sille kiinnostavammalle miehelle. Mies voi tuntea olonsa hyväksikäytetyksi pelkästä läheisyydestä, mies tuntee että ei ole tarpeeksi hyvä herättääkseen naisen oikean kiinnostuksen.

Vierailija
16/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tietyllä tavalla miestä. Hän ei halua olla se kaverivyöhykkeellä oleva poika jolta otetaan kaveripoikaläheisyys kun samaan aikaan annat seksiä sille kiinnostavammalle miehelle. Mies voi tuntea olonsa hyväksikäytetyksi pelkästä läheisyydestä, mies tuntee että ei ole tarpeeksi hyvä herättääkseen naisen oikean kiinnostuksen.

Analyysi varmasti muuten olisikin totta, mutta se mulle rakas ihminen on nainen, joka on itse varattu. Itse olen sinkku toki. Jostain syystå flirtti ja sen suuntainen seksuaalisempi vihjailu on hänelle yllättävän ok, mutta ihan konkreettinen platoninen rakkaussuhde ei sitten kiinnostanutkaan. :(

Vierailija
17/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut luontevaa läheisyyttä oikeastaan koskaan parisuhteessa, seksiä sentään joskus. Nyt ole päättänyt että jos joskus löydän rakastajan itselleni, en kieltäydy.

En halua elää näin loppuelämääni. Muuten parisuhde ok ja mielellään vanhenisin mieheni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi