Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyttäyneet ehdottoman epäammatillisesti joskus? Mikä tilanne ja mitä seurasi?

Vierailija
27.01.2018 |

Viime viikolla oli jälleen kerran koulussa köydenvetoa siitä, mikä on paras maa.

Somalipojat uhosivat, että Somalia on paras ja Suomi paska.

Hermostuin niin tyystin, että sanoin: Jos se Somalia on paras, niin miksi helvetissä sitten täällä olette. Kutsuimmeko?

Onneksi kukaan kollega ei kuullut ja asiasta ei ole seurannut mitään. Kadun syvästi. Totta kai minun pitäisi vain tukea juuria ja kotiseuturakkautta...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai somalipojista Somalia on parempi, siellä kukaan ei ole heitä kohtaan rasistinen ja on lämmintäkin. Aika selvä juttu. Itse olen suomalainen, mutta pidän Suomea silti ihan paskana paikkana ja aion muuttaa ulkomaille heti, kun valmistun.

😂😂😂😂

Afrikassa jos missä rasismi kukkii. Kun satut olemaan "väärästä" heimosta ja "väärä uskonto" niin hengestäs pääset. Eikös tuolla somaliassa taistele kaksi suurinta heimia keskenään?

Usko vaan huvikses, että se pera jää aika kesyksi rasistiksi siellä nakkarijonossa.

Nii joo!! Tervemenoa!!!

Vierailija
22/27 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelutyössä iskenyt haistattelevalle asiakkaalle luurin korvaan pariinkin otteeseen. Tosin en edes kadu, sellaista tekstiä sieltä tuli, että löisin luurin korvaan jatkossakin. Ei mielestäni huorittelua ja vittuilua tarvitse kuunnella missään ammatissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran vielä opiskelijana olin epäammattimainen, kun olin päivystyksen vastaanotossa töissä. Luukulle tuli todella kiukkuinen mies, jolla oli alunpitäenkin alistava suhtautuminen minuun, tuli käskemään (ei pyytämään) että hänen vaimolleen täytyy tasan nyt heti kirjoittaa kaikki pitkäaikaislääkereseptit uusiksi, kun ne loppuivat. Mies tiesi vallan hyvin itsekin, että ne reseptiasiat pitäisi hoitaa viimistään viikkoa ennen kun lääkkeet loppuu.

Mies oli siis alentavasti vihjannut nuoreen ikääni, joten tiuskaisin varsin ivallisesti itsekin "kyllä tuon ikäisen ihmisen pitäisi osata hoitaa nämä hommat asiallisesti hyvissä ajoin". Harkan ohjaaja oli vieressä ja huomautti myöhemmin, että ikinä ei saa näyttää omaa kiukkua. Tottapa tuo..

Vierailija
24/27 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppäsin kourimista yrittänyttä vanhusta lujaa näpeille ja varoitin yrittämästä uudelleen. Ei ole mies sen jälkeen yrittänyt, että enpä tiedä, että kadunko. Tiesin, että ei ole dementikko ja toiset hoitajat olivat varoittaneet, että yrittää uusia hoitajia. Päätin, että minua ei kourita edes sitä yhtä kertaa ja olin varuillani. Sain  kunnioitusta osakseni ja se minulle kyllä kuuluukin! Hoidin tilanteen loppuun puhumalla.

En kyllä näe tässä tilanteessa sun tehneen mitään väärää, vaan pikemminkin toimineen oivallisesti. (Oletan siis, että että et käyttänyt väkivaltaa vaan ainoastaan estit tapahtuman.)

Vierailija
25/27 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asiakaspalvelutyössä iskenyt haistattelevalle asiakkaalle luurin korvaan pariinkin otteeseen. Tosin en edes kadu, sellaista tekstiä sieltä tuli, että löisin luurin korvaan jatkossakin. Ei mielestäni huorittelua ja vittuilua tarvitse kuunnella missään ammatissa.

Valtion virastoissa opastetaan tuollaisissa tilanteissa tyynesti toteamaan, että asiakas voi soittaa uudelleen kun on rauhoittunut ja sitten päättämään puhelu. Ei tosiaan puhelinpalvelussakaan tarvitse törkeyksiä kuunnella.

Vierailija
26/27 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
27/27 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas uhkasi tappaa minut. Suututti se tyhjän uhoaminen ja sanoin että "Ja vitut sinä mitään uskallat tehdä ". Asiakas hämmentyi eikä kukaan kuullut mitä sanoin, joten ei tullut seurauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi